Ik weet het niet meer ,aan het doordraaien!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 03:00

corina"]
Ik had beter voor ...... kunnen kiezen dan was ik nu veel gelukkiger geweest ,maar ik heb gekozen voor jou.
(...)
Maar mijn vriend die me telkens wijs maakt dat ik een zielig persoon en mens ben.
(...)
Ik heb er veel te lang naar geluisterd en ik wil niet meer horen hoe slechte vriendin ik ben,dat ik nooit een goede vrouw zal zijn en dat ik een dikke kont heb en dat ik een vieze vrouw ben omdat ik mijn paard aai en dan bijv. een snoepie pak.
[/quote]

Mijn haren gaan lichtelijk overeind staan... Stoom uit je oren

Je hebt het uitgemaakt als ik het goed begrijp?

In dat geval wil ik je 2 adviezen meegeven...:
1. Blijf bij je standpunt (ook wat met rust laten betreft)
2. Blijf ver weg van die bruiloft...

Ik denk eerlijk gezegt niet dat ie jou gaat dwingen, in Nederland ben je immers in no-time gescheiden... In ben geneigd te denken dat hij inderdaad uitgehuwelijkt is en jou een hak probeert te zetten. Maar welke van de twee het ook is: blijf daar weg, om jezelf een hoop pijn te besparen...

Sterkte meis Ach gut

Nogmaals:
[quote="Arwenlune schreef:
Eigenlijk kan het me niet schelen waar die jongen vandaan komt, zulke mannen heb je ook die gewoon super-nederlands uit de boerenkool zijn ontsprongen.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:22

Heej meis,
Ik wou je alleen even zeggen dat ik voor je klaar sta!
Als er wat is mag je me altijd belen...en je mag altijd langs komen.

Kies en ga voor je eigen geluk!!!!!

PlingIKKE KUS* & PlingIKKE KNUFFEL* Ach gut
Linda

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:16

Zie je nu wel dat je er niet alleen voor staat!!!!
Ik heb je gisteren niet gesproken dus ik hoop echt dat je het nog steeds vol gehouden hebt en niet weer over stag bent gegaan en weer aan hem hebt toegegeven!

Je kan het wel! *LOL*
Ach gut

Bets

Berichten: 2807
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: LOON OP ZAND (SPRANG-CANARIA was het eerst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:21

Ja volhouden meis!! Je kunt het echt wel en je moet blij zijn dat je zoveel mensen om je heen hebt!! Dat is veel belangrijker hoor!!! VOLHOUDEN ZO!!!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 13:37

Gadver wat moeilijk.

Hij belt me op en bedrijgt me met de dood.
Wat moet ik daar nu mee??

Moet ik naar de politie gaan of naar zijn ouders.

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:42

Ik zou hem gewoon negeren, ook niet opnemen als hij belt! Zoek het gezelschap op van familie of vrienden en zorg voor lekker veel afleiding! Je kunt natuurlijk altijd de politie even bellen om te vragen wat je er mee moet, misschien hebben zij nog nuttige tips voor je! Ik hoop dat je ondaks alles nog een beetje van de feestdagen kan genieten! Hou voet bij stuk, ik vin dhet super dat je de knoop hebt doorgehakt!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:51

corina schreef:
Gadver wat moeilijk.

Hij belt me op en bedrijgt me met de dood.
Wat moet ik daar nu mee??

Moet ik naar de politie gaan of naar zijn ouders.


Naar jouw eigen ouders en de politie... ik zou zijn ouders er zeker niet bij betrekken, grote kans dat zij toch zijn kant kiezen omdat hij hun zoon en een man is... ik heb jouw topic even vlug door gelezen en ik hoop echt dat je de kracht vindt hier definitief mee te stoppen, deze jongen is jou niet waard... Liever even een tijdje ongelukkig om dan voor de rest van je leven echt geluk te vinden dan de rest van je leven gekleineerd worden en niet gelukkig te zijn he... Ik heb nu niet zo veel tijd, maar zodra ik gelegenheid heb stuur ik je even een berichtje. Heel veel sterkte en houd vol he! Jouw kleineren, bedreigen e.d. is niet te vergeven hoor! Als ik jou was zou ik een ander telefoonnummer nemen.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:08

Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik vind dat hij echt fout zit. En dat je er goed aan doet om er nu een einde aan te maken. doorzetten hé Ach gut

En zoals veel mensen hier op bokt ook al min of meer aangeven, lijkt het mij ook niet verstandig als je de komende tijd s'nachts (en overdag) alleen bent. Zeker niet na zijn dreigementen, je weet nooit wat mensen wel niet allemaal doen als ze kwaad zijn. Scheve mond

Ontzettend veel sterkte toegewenst de komende tijd.

P.S. je vroeg je af of het wel goed was om je verhaal hier op bokt te zetten. imo doe je er wel goed aan, iedereen op bokt staat hier voor je klaar en je kan je hart luchten.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:25

In ieder geval melding van maken bij de politie, dan heb je meer zaak als hij zich laat zien of opnieuw dreigt. Ilindra hier op bokt zit bij de politie, die kan je misschien adviseren over hoe je dit het beste aan kan pakken?

Sterkte, het word geen makkelijke tijd. Maar ik neem aan dat je wel overtuigt bent dat je in geen geval naar hem terug wil...

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:29

Blijf bij je standpunt meid!
Maak melding bij de politie, en zorg dat je de komende tijd hem niet meer ziet. Als ik jou was, zal ik ook de telefoon niet meer oppakken voorlopig als hij belt of een anoniem nummer jou belt. Totaal negeren die vent!
Over een paar weken is alles achter de rug, en dan kom je weer in heel wat rustiger en beter vaarwater terecht.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:11

Ben het met de rest eens, naar zijn ouders gaan heeft waarschijnlijk niet zoveel zin. Ga naar de politie en naar jou eigen ouders.
Voorderest ga ik met Carola mee, echt totaal negeren, dan zet je je telefoon maar uit, of desnoods een ander nummer nemen.
Ik hoop dat het snel beter gaat worden voor je..
Sterkte..

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:21

ArwenLune schreef:
Dat lijkt me wat vergezocht allemaal, een familie die accepteerd dat zoonlief zo lang een relatie met een Nederlandse heeft zal waarschijnlijk niet aan 'uithuwelijken' doen. Om zo'n relatie als die van Corina te laten bestaan zijn ze toch wel redelijk modern denk ik zo. 't klinkt meer als gewoon 'mindfucking' om Corina een beetje uit evenwicht te houden.


Dit is absoluut niet waar. Familie van deze culturen kan heel lang dit accepteren tot het moment daar is dat er getrouwd moet worden met een turkse vrouw. En dan is het over.

Het is ook heel normaal dat een turkse man getrouwd is in Turkije en in Nederland ook een vrouw heeft.

Het beste wat jij kunt doen Corine is het volgende:

Ga voor de spiegel staan en kijk je zelf in de ogen en stel je dan de vraag : 'hou ik echt nog wel van hem? Of ben ik gewoon bang voor wat komen gaat als ik hem niet meer heb?'.

En dan denk ik voor 90% jouw antwoord wel te weten.

Zet door meid. Hier heb jij helemaal niets aan. In een relatie moeten beiden gelijkwaardig zijn. Ik ken genoeg turkse mannen/vrouwen die dit wel kunnen. Ligt heus niet meteen aan de hele cultuur. Mag je mij op geloven als half turkse. Maar dit verander je niet. Echt niet. Kies voor jezelf en ga do rmet je leven. En je zal zien dat er voor jou heel wat meer in petto is dan je nu hebt.

Jij bent je eigen unieke individu. JE hebt recht op je eigen persoonlijkheid en meningen. KIES DAAR OOK VOOR. Je bent het min of meer verplicht aan jezelf.

Liefs Fasel

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:23

corina schreef:
Gadver wat moeilijk.

Hij belt me op en bedrijgt me met de dood.
Wat moet ik daar nu mee??

Moet ik naar de politie gaan of naar zijn ouders.


Pfff, klinkt als mijn vader. Benzinebommen die hij wel door de ruiten zou gooien, ons die hij wel zou doodrijden.

Sterk blijven. Klinkt bot maar politie heb je niet veel aan. Kun je bij je ouders terecht?

Vaak zijn dit loze dreigementen die uit machteloosheid geuit worden.

Begrijp ik overigens dat je wel de knoop hebt doorgehakt?

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:35

corina als je dit leest wil je me dan even bellen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 17:49

Ik ga ongelofelijk hard in herhaling vallen...

Neem die telefoon NIET meer op. Laat hem je voice-mail maar volschelden en dreigen... Dan heb je het om te beginnen al als vaststaand feit en is het niet meer jouw woord tegen het zijne.

Vertel het hele verhaal, incl. die bedreigingen, aan je ouders. Ik zou wel naar de politie gaan en een melding op laten nemen. Ze zullen er niets mee doen, maar je hebt evt. backup wanneer het echt uit de hand gaat lopen. Plus dat het later zeer gemakkelijk terug te vinden is in welke mate/hoe vaak/vanaf wanneer plaatsvond, als je snapt wat ik bedoel...

Als laatste: blijf bij je standpunt. Zoals Fasel al zegt: vaak zijn het loze dreigementen. Maar ik denk niet dat je nog een leven hebt als je naar hem teruggaat...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:33

Bestaat het überhaupt wel; een goede relatie met iemand van turkse of marrokaanse achtergrond, terwijl je zelf nederlands bent?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:59

Klinkt heel bekend dat bedreigen.
Mijn buurmeisje heeft ook een aantal maanden verkering gehad met een turkse jongen (hele leuke jongen, heel beleefd enzo. maar ook gigantisch jaloers.....lijkt een beetje op jouw verhaal), maar op het moment dat ze het uitmaakte heeft hij haar net als dat jij nu bedreigd word ook bedreigd (beetje een gekke zin Verward ).
Hij heeft dat een aantal weken volgehouden.......
Volgens mij is zij ook naar de politie gegaan.......ze is nu in ieder geval van hem bevrijd OK dan!

Meid volhouden het komt zeker goed........

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:10

Prima schreef:
Bestaat het überhaupt wel; een goede relatie met iemand van turkse of marrokaanse achtergrond, terwijl je zelf nederlands bent?


Ja, Prima. en vaker dan jij denkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:25

corina schreef:
Gadver wat moeilijk.

Hij belt me op en bedrijgt me met de dood.
Wat moet ik daar nu mee??

Moet ik naar de politie gaan of naar zijn ouders.

Misschien is het handig om die gesprekken op te nemen. Hij mag dat best weten en wie weet kalmeert hij dan.
Wat er ook gebeurt: niet terug gaan schelden of dreigen, want dan raak je de controle kwijt.

Misschien kun je even ergens een tijdje gaan logeren.

En joh, wat zul jij straks over een paar weken blij zijn dat je dit besluit hebt genomen, wees maar vast trots op jezelf OK dan!.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 00:05

Hallo Allemaal,

Nog hele Prettige Kerstdagen !!

Ik heb heel heel veel steun aan jullie gehad!!

Tot nu toe ben ik sterk en volgens mij hou ik het nu wel vol.
Hij heeft de hele middag gebeld en ik heb de telefoon niet opgenomen, hij stond een paar keer op de voice mail.

Hij wilde me niet kwijt en hij had spijt dat hij altijd maar alleen aan zich zelf denkte en dat ie een grote egoïst was.

Nou daar heb ik hem ook groot gelijk in gegeven.

Hij heeft me wel 1000 x gevraagt om nog een kans en hij wilde me niet kwijt.
Hij wilde dat het niet uit was en wilde me een paar weken alleen met rust laten en dat we over een paar weken weer verder gingen met onze relatie.

NEE heb ik gezegt!!
Ik wil en kan nu niet meer!!
Ik heb je al kansen genoeg gegeven en nu wil ik niet meer!!

Hij heeft tot nu toe niet meer gebeld, en eigenlijk vind ik het wel goed zo.

Toch vind ik het rot voor hem dat hij nu verdriet heeft.
Maar ik heb al heel erg lang en te vaak verdriet door hem gehad.

Voel me een beetje schuldig dat ik nu zo hard tegen hem ben maar ik kan niet anders.

Gaat dat schuld gevoel nog weg??

Bedankt echt waar heel erg BEDANKT!!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 00:12

OK dan!
Top dat je hebt doorgezet! Ik lees dit nu pas, maar ik heb toch wel even met m'n mond opengezeten hoor... Laat je alsjeblieft niet ompraten, maar blijf bij je standpunt! Ik ken je dan wel niet goed, heb je nog maar een keer gezien *LOL* Maar ik vond je wel een onwijs lieve meid!! En die verdienen zoiets niet Knipoog

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 00:37

Volhouden!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 00:39

Dat schuld gevoel gaat weg. Er komt een moment dat jij - en hij vast ook - jezelf wakker schud en besluit "okay, dat was het dan" en voor jezelf verder gaat. En hou je sterk, ook al heb je met hem te doen. Naar hem teruggaan nu, daar zou je vreselijk spijt van krijgen, want eigenlijk ben je al door de beslissing heen, het is nu nog de splinters van je afschudden en doorlopen. Als je nu terug zou gaan... dan zit je binnen twee weken vreselijk van jezelf te balen. Daar kan ik over meepraten - de situatie met mijn ex was heel anders hoor, maar ik had al tijden tegen dat uitmaken aan zitten hikken, en toen deed ik het eindelijk, en toen was hij zo verdrietig, en voelde ik me zo schuldig, en verdrietig over de situatie, dat ik het weer aan liet gaan. Slechte beslissing, vreselijk. Niet lang daarna heb ik het alsnog uitgemaakt en definitief, maar het had ons allebei veel pijn bespaard als ik toen die eerste keer doorgezet had. Alleen leek dat niet zo op dat moment....

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 01:36

Heey meissie!

Ik wil je nog even heel fijne feest dagen wensen. Want dit is echt rottig zeg. Scheve mond Maar je moet hem idd laten gaan, bah hij is jou echt niet waard.
Zo moest ik even kwijt.

*knuffel* t komt goed. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 01:57

corina schreef:
Ik heb je al kansen genoeg gegeven en nu wil ik niet meer!!

Goed zo Corina!

Citaat:
Toch vind ik het rot voor hem dat hij nu verdriet heeft.
(...)Voel me een beetje schuldig dat ik nu zo hard tegen hem ben maar ik kan niet anders.

De verhalen over die jongen halen het slechtste in me boven over het manvolk, ik ben bijvoorbeeld geneigd te denken dat hij helemaal niet echt verdrietig is... Hij wist je zo goed te vertellen hoe waardeloos je was, dus...

Citaat:
Gaat dat schuld gevoel nog weg??

Reken maar!! Vlugger dan je denkt hoor Knipoog.