Ik weet het niet meer ,aan het doordraaien!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 02:16

corina"]
Tot nu toe ben ik sterk en volgens mij hou ik het nu wel vol.
Hij heeft de hele middag gebeld en ik heb de telefoon niet opgenomen, hij stond een paar keer op de voice mail.
[/quote]
En je blijft ook sterk...sterker en dan in je relatie... op het moment van zwakte is bokt-familie er voor je om je erdoor te helpen en je zult dan trots op jezelf kunnen zijn, heel trots....

[quote="corina"]
Hij wilde me niet kwijt en hij had spijt dat hij altijd maar alleen aan zich zelf denkte en dat ie een grote egoïst was.
[/quote]
Dat wist hij allemaal voor dat je er een punt achter hebt gezet...hij wist dit eerder dan jij en heeft je uitgeprobeerd.

[quote="corina"]
Hij heeft me wel 1000 x gevraagt om nog een kans en hij wilde me niet kwijt.
Hij wilde dat het niet uit was en wilde me een paar weken alleen met rust laten en dat we over een paar weken weer verder gingen met onze relatie.
[/quote]
Precies zoals hij verteld: doorgaan met de relatie op dezelfde voet....net zoals het was..

[quote="corina"]
Toch vind ik het rot voor hem dat hij nu verdriet heeft.
Maar ik heb al heel erg lang en te vaak verdriet door hem gehad.
[/quote]
Hij heeft geen verdriet, hij heeft verloren....het is voor hem een giga nederlaag....en zijn eigen schuld. een relatie is geven en nemen en niet alleen nemen zonder te geven en hij dacht er klaarblijkelijk wel zo over...

[quote="corina schreef:
Voel me een beetje schuldig dat ik nu zo hard tegen hem ben maar ik kan niet anders.

Gaat dat schuld gevoel nog weg??

Ja dat gevoel zal binnekort plaats maken voor bevrijding, vrolijkheid en opluchting...het enige waar je je dan nog schuldig over gaat voelen is dat je zo lang gewacht hebt...dat je dit hebt laten gebeuren...en dat gevoel gaat ook heel snel weer over in trots, trots kun je op jezelf zijn dat je een einde aan deze relatie hebt gemaakt...

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 02:25

Alane, ik ben het volledig met je eens, je hebt het goed onder woorden gebracht (dat lukte mij niet).

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 10:10

Lieve Corina,

Ik ben even niet op Bokt geweest en lees nu je verhaal. Ik word hier zo verdrietig van. Ik ken 2 meisjes die in dezelfde situatie zaten. 1 is er inmiddels uit en heeft na een periode van stalking nu een lieve andere vriend. De andere zit nog steeds in de relatie en is zwanger.

Het begon bij haar net zoals bij jou. Na verloop van tijd vielen de klappen en het is zelfs zo erg dat hij haar onder dwang van allerlei wapens dwingt tot sex en andere zaken. Hij heeft haar meegenomen naar een donker bos en ondersteboven aan een boom opgehangen, geblinddoekt en gedreigd haar te vermoorden.

Ook zij dacht dat dit nooit zou gebeuren en is een aantal keer gevlucht. Helaas gaat ze toch steeds weer terug naar hem.

Ik begrijp niet waarom die jongen zoveel macht over haar heeft en ik hoor bij jou dezelfde dingen.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit je gaat lukken!!! Zoek alstjeblieft hulp zowel bij vrienden als bij professionele mensen. Dit is heel moeilijk om alleen te doen. Ik vind je heel sterk en hoop dat je de 27e ook niet naar die bruiloft zal gaan (je hebt griep!!!!). Vermijd hem zoveel mogelijk, neem de telefoon niet op, neem een ander nummer en ga ergens logeren. Je zult het zelf moeten doen maar op dit moment kan je wel hulp gebruiken ter ondersteuning.

Je bent een intelligente vrouw, dat blijkt uit alles wat je schrijft. Je bent verschrikkelijk onzeker en daar ligt zijn macht. Klim eruit, alstjeblieft!!!!

Heel veel liefs en OK dan!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 10:12

Ik vergeet te benadrukken wat het verschil is tussen jou en meisje 2. Jij hebt een sociaal leven, werk en een paard en volgens mij ook vrienden. Je hebt net dat ietsje meer steun in je leven dan zij. Jou gaat het dus wel lukken!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 10:36

Vanacht stond hij huilend op de voicemail dat hij echt niet meer zonder me kon.

Later had ik hem aan de telefoon huilend en smekend maar ik blijf bij mijn standpunt.

Hij heeft erover gepraat met zijn ouders en die steunen niet hem maar mij.
Ik had groot gelijk dat ik het nu zo zat was.

Hij moest me met rust laten en lucht geven.
Hij is gewaarschuwd door zijn ouders dat hij me niet mag bellen en dat hij mij echt met rust moest laten.

Zijn vader had de wijze woorden:

Een vrouw moet ook lucht krijgen en je hebt bij corina dat weg genomen.

HET IS NET EEN VIS ZONDER WATER die heeft ook zuurstof tekort.

Hij moest zich schamen en geen enkele vrouw zou dit pikken.

Ben alleen bang dat hij blijft hopen dat we bij elkaar terug komen.

Zijn ouders hadden gezegt dat ik tijd nodig had en dat ik vanzelf wel terug zou komen ,maar dat hij geduld moest hebben.

Ben wel opgelucht dat zijn ouders achter me staan en op de hoogte zijn.

Maar o wat voelde ik me banketstaaf toen ik hem huilend hoorde.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 10:52

Hoe vaak heb jij gehuild om dingen die hij deed? Denk daar eens aan als hij weer zielig aan de telefoon hangt! Wees niet bang om nu even lekker egoistisch te zijn en helemaal voor jezelf te kiezen. Hij heeft in jullie relatie vrijwel nooit rekening met jou gehouden en het is ook niet nodig om dat nu met hem te doen!

Wat goed dat zijn ouders achter jou staan! Alleen die zin dat je na wat tijd en ruimte vanzelf terug komt staat me niet zo aan. Zo geven zij hem ook hoop. Geef hem dat ajb niet, blijf duidelijk en zeg dat je hem niet terug wil. Dat is vor hem nu misschien wel heel moeilijk, maar beter dan valse hoop geven. Zo is hij er ook sneller overheen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 11:01

Hou je sterk hoor.
Jij bent het niet waard om behandeld te worden, zoals hij jou behandeld heeft.
Natuurlijk zal hij nu alles doen om jou terug te krijgen, inclusief huilend aan de telefoon hangen, maar of hij echt verandert... Ik ben bang van niet.
Het is zijn karakter en een karakter verandert niet.
Hopelijk kijk je over een paar maanden terug en denk je: "ik heb de goede beslissing genomen". Er zijn genoeg mensen die je (willen) steunen.
Het is nu een kwestie van diep ademhalen en voorlopig niet omkijken.
Sterkte

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 12:22

Wat ik me nu even heel serieus afvraag bij dat ouders-verhaal... Vertelde hij dat, of heb je zijn ouders gesproken? In het eerste geval geloof ik het absoluut niet, sorry...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 13:27

Goed gedaan! Het verhaal over zijn ouders kan positief zijn, maar ze geven hem inderdaad wel hoop, dat is niet goed.

Sterkte!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 15:11

*knuffel*

Hey de volgende keer dat ie belt, snel naar bokt gaan, en dit lezen, terwijl hij tegen je aanlult... vrouwen kunnen twee dingen tegelijk Knipoog en als je niet helemaal volgt wat ie allemaal zegt, is alleen maar goed:
weet hij ook eens hoe het is om wat te zeggen zonder dat er geluisterd wordt
en hij kan zeggen wat hij wil, maar dringt toch niet tot je door, en dat maakt het makkelijker om sterk te blijven.

nogmaals: *hugg*

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:36

corina schreef:
Vanacht stond hij huilend op de voicemail dat hij echt niet meer zonder me kon.

Later had ik hem aan de telefoon huilend en smekend maar ik blijf bij mijn standpunt.



Ik ben ZO trots op je , super hoor dat je zo sterk bent , heb ik erg veel respect voor !! OK dan!

Als ik je eerdere berichtjes zo volgde dan dacht ik niet dat je in jouw situatie op dat moment de kracht zou hebben om zo verstandig en standvastig te zijn ,
ik verwachtte dat het nog een lange slepende kwestie zou worden en je na een paar poeslieve beloftes en smeekbedes weer bij hem zou blijven vanwege je (onterechte Lachen ) schuldgevoel e.d. .

Dus ik vind het super om je laatste berichtjes nu te lezen , je klinkt als een sterke en lieve meid en bent alleen in je berichtjes al meteen enorm gegroeid , ik heb er erg veel respect voor dat je toch zo snel je kracht gevonden hebt , en je lijkt ECHT standvastig te zijn... wauw ! OK dan!

Ik heb je onderschat lijkt het , je klonk ook wel zo ontzettend afhankelijk van hem dat ik verwachtte dat je nog een hele tijd door ging modderen ... Bloos

En nu volhouden he , blijf bewijzen dat ik je onderschatte !

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:56

corina lieve zus van me,hou vol!!!!ik zal er altijd voor je zijn

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 22:58

Ik voel me nu verdrietig worden.
Ik denk dat dat er ook wel bij zal horen.

Het is een heel vreemd gevoel en kan het niet goed plaatsen.

Ik heb nog een berichtje gehad van zijn zusjes en moeder.

Via mobiel:

Lieverd, we wensen je fijne feestdagen toe.
Groetjes.............. , ............... , mama.

Poeh mijn hart sloeg een keertje over en ik merkte wel dat ik het heel erg moeilijk had.

Nu vooral zo met die feestdagen.

Hij zou er eigenlijk met pakjes avond erbij zijn , maar dat ging natuurlijk nu niet door.
Mijn moeder had zijn pakjes al onder de boom weg gehaald.
Daar was ik eigenlijk wel heel erg blij om.

Maar toch was het heel erg moeilijk.

Mijn zusje met haar vriend , mama samen met papa en ik voelde me opdat moment ontzettend leeg en alleen.

Nu 1 e kerstdag allemaal gezellig samen aan tafel en gezellig kletsen maar ik klap dicht.
Heb het nu echt even heel erg moeilijk.

Nu komen mijn tranen los en begrijp mijn eigen gevoelens even niet meer.

Alles is door elkaar heen......verdriet,woede,liefde,haat enz enz.

Mijn tranen wil ik bedwingen maar het gaat niet.
En toch praat ik mezelf steeds moed in.

Ik hoop maar dat ik mijn verdriet kan plaatsen en rust krijg met de sitiuatie zoals die nu is.
En dat ik heel erg snel rust in mijn leven zal vinden en weer van mijn leven kan gaan genieten zonder die enorme verdriet die nu nog in me schuilt.

Maar ik moet wel,

Nu is het mijn beurt en nu ben ik de gene die sterk en hard moet zijn.
Ook al is het beslist veel en veel moeilijker als wat ik dacht.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:02

Huil het er lekker uit als je daar behoefte aan hebt joh! Scheve mond Je moet het niet op gaan kroppen, laat het lekker gaan! Dat lucht op!

Natuurlijk ben je nu verdrietig en voel je je vreselijk, maar dat mag! Het is ook niet niks om zo'n lange relatie ineens te verbreken! Neem van mij aan: dit gaat over! Je blijft je niet altijd zo leeg en ongelukkig voelen!

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:16

Het is ook hartstikke moeilijk , je zult even door dat moeilijke donkere dal heen moeten om de top v/d berg (met zonnetje enzo Knipoog ) weer te bereiken.

Alles is anders , en je bent nu op jezelf en andere mensen aangewezen , nieuwe situatie waar je weer aan moet wennen.

Bovendien heeft hij je zelfvertrouwen zo'n schop gegeven met die opmerkingen en houding van hem die je omschrijft , dat je op het moment begrijpelijk helemaal niet lekker sterk in je vel zit....

Maar nu ben je tenminste op een weg naar verbetering , er ligt weer een toekomst voor je open zoals je die verdient !

Bij hem wist je wat je had , dat geeft ook veiligheid en zekerheid op een bepaalde manier , maar je leidde niet meer een leven en gevoelsleven wat bij je past en je zou steeds verder van jezelf en je eigen diepe dromen en idealen vervreemd zijn volgens mij... tot jijzelf als persoon bijna verdwenen was.... Nu sta je opeens weer op eigen benen en moet je je leven niet meer naar hem inrichten maar weer JEZELF zien te vinden ,
dat is natuurlijk erg raar , veel zoeken en nadenken en wennen.

Maar hopelijk zul jij over een tijdje weer helemaal je leven naar je eigen wens hebben ingericht , misschien alleen maar dan wel met rust en waardigheid , en als je dat wilt en dat geluk hebt , wellicht later samen met een leuke man waarmee je wel echt de dingen samen deelt en beleefd en die helemaal voor je gaat omdat hij van jou als persoon zielsveel houdt !

Voor de jongen die je achterlaat is er vast ook wel iemand die beter bij hem past , en die zich wel goed voelt in de relatie die hij wenst.

Ik denk dat je jullie allebei een groot plezier doet door nu vol te houden.
Iets beters dan hoe je je voorheen voelde heb je al gauw ! OK dan!

Mensen die je niet waarderen en je een slecht gevoel over jezelf geven , ervoor zorgen dat je jezelf in een onderdanige en kwetsbare houding op gaat stellen ipv lekker fris en spontaan eerlijk jezelf te kunnen zijn , daar moet je snel bij wegwezen.

Verdriet is prima en vanzelfsprekend.

Ik hoop alleen dat het verdriet is omdat de relatie die je voor ogen had er niet kon komen , omdat je droom niet verwezenlijkt is en die jongen niet diegene was wie je hoopte. Helaas , hij was niet bestemd om je ware liefde te zijn.... daar mag je gerust verdrietig om zijn.

Als je maar niet verdrietig bent omdat het uit is of omdat je hem in de steek hebt gelaten..dat soort van : je afvragen of je er wel goed aan gedaan hebt.

Verdriet om je relatie die niet werkte en dat jullie zonder elkaar beter af zijn is prima ,
maar heb alsjeblieft geen verdriet om het beëindigen van je relatie ,
want dat is misschien wel het beste wat je ooit gedaan hebt !

Je bespaart jezelf en hem zo waarschijnlijk heel veel ellende.

Als het niet werkt , dan houdt het op , en kun je de rest van je tijd die je hebt allebei wel beter besteden Lachen
Laatst bijgewerkt door pmarena op 25-12-03 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:19

corina"]
Ik voel me nu verdrietig worden.
Ik denk dat dat er ook wel bij zal horen.
[/quote]
Je hebt afscheid genomen van iemand, een stukje leven, geschiedenis, gewenning en daar hoort verdriet bij...hte is een soort rouwproces..alles een plaatsje leren geven, je leven herindelen, en verder gaan.
Eigenlijk: hoofd laten hangen (=treueren), diep ademhalen (=een plaatsje geven) rugrechten (leven herindelen) en verder gaan...

[quote="corina"]
Het is een heel vreemd gevoel en kan het niet goed plaatsen.
[/quote]
hetkomt nooitmeer terug/afscheid voor altijd-gevoel...het hoort erbij,je leven zal je anders moeten inrichten...zie het als uitdaging om dit te gaan doen en dan met nieuwe en oude vrienden en vriendinnen..

[quote="corina"]
Ik heb nog een berichtje gehad van zijn zusjes en moeder.

Via mobiel:

Lieverd, we wensen je fijne feestdagen toe.
Groetjes.............. , ............... , mama.

Poeh mijn hart sloeg een keertje over en ik merkte wel dat ik het heel erg moeilijk had.
[/quote]
Het rouwproces.... hoe kunnen feestdagen nu fijn zijn als je relatie is beeindigd....Maar hoe fijn waren die feestdagen geweest onder zijn juk? mischien nog wel onprettig dan de eerste komende 10 feestdagen zonder hem..

[quote="corina"]
Mijn zusje met haar vriend , mama samen met papa en ik voelde me opdat moment ontzettend leeg en alleen.
[/quote]
Was je niet, je had meer vriendelijkheid om je heen op dat moment dan gedurende de laatste tijden van je relatie bijelkaar...

[quote="corina"]
Nu 1 e kerstdag allemaal gezellig samen aan tafel en gezellig kletsen maar ik klap dicht.
Heb het nu echt even heel erg moeilijk.
[/quote]
Je zal je weer moeten instellen op blijheid/vreugde en losbundigheid ipv op je tellen te moeten passen, zoals tijdens je relatie....dat lukt echt niet 1,2,3... dat kost tijd en zal even duren..


[quote="corina schreef:
Nu komen mijn tranen los en begrijp mijn eigen gevoelens even niet meer.

Alles is door elkaar heen......verdriet,woede,liefde,haat enz enz.

Mijn tranen wil ik bedwingen maar het gaat niet.
En toch praat ik mezelf steeds moed in.

Ik hoop maar dat ik mijn verdriet kan plaatsen en rust krijg met de sitiuatie zoals die nu is.
En dat ik heel erg snel rust in mijn leven zal vinden en weer van mijn leven kan gaan genieten zonder die enorme verdriet die nu nog in me schuilt.

Maar ik moet wel,

Nu is het mijn beurt en nu ben ik de gene die sterk en hard moet zijn.
Ook al is het beslist veel en veel moeilijker als wat ik dacht.


Rouwen kost ontzettend veel energie, emoties en tijd...en het zal je veel en ontzettend veel moed en doorzettingsvermogen kosten om vol te houden en niet te kiezen voor het gemakkelijk (terug naar hem)..zet je schouders eronder, laat je kracht zien en ga er voor...en vooral hou moed..die rotgevoelens gaan over en zullen plaatsmaken voor veel fijnere gevoelens en veel eerder dan je denkt...

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:04

Corina, speciaal voor jou op RTL 4 Marco Borsato met VRIJ ZIJN!!!!!!!!!!

Speciaal voor jou!!

Haar zijde zachte haren
Vallen wild langs haar gezicht
Amper achttien jaar
Maar zoveel ouder in dit licht
Iedereen danst om haar heen
Maar niemand komt dichterbij
Misschien 'n uur, misschien 'n nacht
Maar altijd blijft ze vrij
(Oh oh oh oh)
Totdat de ochtend haar weer
Nieuwe kansen brengt
(Oh oh oh oh)
Zal ze naast je staan
Maar komt de morgen, zal ze gaan
Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrijzijn
Liefde
Liefde komt ooit
Als ze niet meer vrij wil zijn
Soms is ze bang en eenzaam
En verlangt ze terug naar toen
Geborgenheid en warmte
En een vaderlijke zoen
Maar ze wil het leven proeven
Zonder regels of gezag
Juist al die dingen doen
Die bijna niemand anders mag
(Oh oh oh oh)
Ze lacht de wereld uit en danst
Haar twijfels weg
(Oh oh oh oh)
Verliefd kijkt ze je aan
Maar als meer wilt zal ze gaan
Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrijzijn
Liefde
Liefde komt ooit
En ze danst en ze lacht
En ze gaat je te lijf
Voor 'n uur, voor 'n nacht
Maar denk niet dat ze blijft
Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Vrij zijn
Liefde komt ooit
Ze wil nu alleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrij zijn
Liefde
Liefde komt ooi
Ze wil nu alleen maar vrij zijn

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:06

hee meis. wat goed van je dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt.
ik kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk moet zijn, vooral nu met de feestdagen. maar je komt er echt wel!
als er iets is kun je me altijd bellen he

*KNUF*

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:31

Corina, speciaal voor jou op RTL 4 Marco Borsato met VRIJ ZIJN!!!!!!!!!!

dat dacht ik net ook toen ik keek

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Machie

Berichten: 16000
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 01:41

Corina, superknap dat je zo doorpakt!!!
echt heel erg goed! Heb ik bewondering voor!

Zie je wel, je bent sterker als je ooit gedacht had!

Ook ik woon niet ver van je vandaan! Stuur me een PB, en ik zal tijd voor je maken! En heel bokt staat achter je!

Sterkte, maar hou in je achterhoofd, ik ga een mooiere tijd tegemoet!

Kusje *Knuf*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:53

Ik kan maar 1 tip geven: ga nu ajb niet alleen thuis zitten. Tuurlijk is het moeilijk om tussen allemaal mensen die meer met z'n tweetjes zijn te zitten, maar echt, als je helemaal alleen bent...
Er zijn vast genoeg mensen die jou wel gezelschap willen houden, zorg dat wanneer hij belt of zelfs op de stoep staat, jij niet in je eentje bent, maar met familie, vrienden of wie dan ook! Volgens mij heeft hij dan namelijk minder vat op je.
Hou vol!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:28

Ik heb je topic doorgelezen en dacht dat je misschien ook steun zou kunnen hebben aan deze songtekst van Anastacia, Outta Love:

Ooooha
Whoa
Yeah yeah yeah yeah
Oh yeah
Aha

Now baby come one
Don't claim that love you never let me feel
I should have known
'Cause you brought nothing real
Come on be a man about it
You won't die
I ain't got no more tears to cry
And I can't take this no more
You know I gotta let it go
And you know

I'm outta love
Set me free
And let me out this misery
Just show me the way to get my life again
'Cause you can't handle me
(I said) I'm outta love
Can't you see
Baby that you gotta set me free
I'm outta love

Yeah

Said how many times
Have I tried to turn this love around?
But every time
You just let me down
Come on be a man about it
You'll survive
True that you can work it out all right
Tell me, yesterday
Did you know?
I'd be the one to let you go?
And you know

I'm outta love
Set me free
(Set me free, yeah)
And let me out this misery
(Oh let me out this misery)
Just show me the way to get my life again
'Cause you can't handle me
(I said) I'm outta love
(I'm outta love)
Can't you see
Baby that you gotta set me free
I'm outta

Let me get over you
The way you've gotten over me too, yeah
Seems like my time has come
And now I'm moving on
I'll be stronger

I'm outta love
Set me free
(Set me free)
And let me out this misery
(Yeah yeah)
Show me the way to get my life again
(Show me the way, my life again)
You can't handle me
(No, no, no, no)
(I said) I'm outta love
(I'm outta love)
Set me free
(Set me free)
And let me out this misery
(Yeah yeah yeah yeah)
Show me the way to get my life again
You can't handle me
(I said) I'm outta love
Can't you see
(Can't you see)
Baby that you gotta set me free
I'm outta love
Yeah yeah yeah yeah

I'm outta love
Set me free
(No no no no no no)
And let me out this misery
Just show me the way to get my life again
You can't handle me
(No no nobody)


Sterkte! Ach gut

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 02:56

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie echt heel erg bedanken!
Jullie zijn een hele grote steun voor me.

Er is nu weer een dag voorbij en het gaat eigenlijk best goed met me.
Wel af en toe heel erg moeilijk maar ik sla me erdoor heen.

Hij belt wel en stuurd ook berichtjes.
Wanneer hij me kan zien enz enz.

Maar ik geef er niet aan toe.

Mijn zusje is de hele dag gezellig bij me geweest.
Eerst na haar pony en later na Mecie.
Toen de paardjes klaar waren hebben we leuke films samen gekeken.

Ben heel erg blij dat ze zo voor me klaar staat en me steund!
Ook mijn ouders zijn een grote steun voor me.

Maar ik heb geleerd dat ik het wel zelf moet doen en dat ik het vol moet houden.

Nu moet ik het van mezelf volhouden en laten zien wie ik ben en dat ik ook een sterk persoonlijkheid ben.

-x- Corina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 03:33

Goed zo Corina!
Je hoeft trouwens niks te bewijzen hoor, nergens voor nodig. Een beetje wennen aan de nieuwe situatie waar jij het voor het zeggen hebt, dat is alles.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 06:17

ik weet dat ik me niet hoef te bewijzen maar bij jullie krijg ik de kracht die ik nodig heb.

maar ik voel me zo verschrikkelijk leeg van binnen en zie het af en toe niet meer zitten.

zoals nu zit ik vol verdriet en word huilend wakker midden in de nacht.

en dan wil ik graag mijn gevoelens kwijt.

iedere dag dat ik me sterk kan houden is voor mij een overwinning maar dan niet vol vreugde maar met verdriet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, aliida, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Apacheshadow, ardanwan, Ballard_L, brennie85, Dewii, ellen05, Facebook, Floemii, floorsxm, Gaabje, GrapeshotBot, IASCrawler, jasmijn16, juval, kwii, Lau07, Letje01, lobkewikjem, Lucia88, Mette, nnicolex, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, Sanniejtjuh, Schuur_, Sky_As, Winna, Yentaah, ynskek en 216 bezoekers