Begin september heb ik via mijn studenten(sport)vereniging een jongen ontmoet. Vond hem wel een aardige gozer en mocht hem vanaf het begin echt heel graag. Hij is er ook vaak bij als we wat gaan doen met de vereniging, waarbij we elkaar altijd wel even opzoeken om een babbeltje te maken. Vorige week betrapte ik me erop dat ik toch wel vaak aan hem dacht... Maar echt verliefd noemde ik het niet, tot afgelopen maandag.
Elke maandag hebben we borrel bij de vereniging en aangezien hij nog niet in deze stad woont en het best wel onhandig voor hem is om 's nachts naar huis te gaan, blijft hij liever bij iemand slapen. De vorige 2x was hij al bij mij geweest (braaf op een matje, niets gebeurd) en afgelopen maandag zou hij bij iemand anders blijven pitten... Totdat die best vroeg naar huis ging en hij eigenlijk nog niet weg wilde. Ik stond er toevallig naast en bood aan dat hij wel weer bij mij mocht slapen. Dus zo gezegd, zo gedaan. We hadden allebei wel wat op, waren moe en hadden geen zin om zijn bed weer op te maken... Ik vertrouw hem zodanig dat hij bij mij in bed mocht komen slapen mits hij zich zou gedragen. En daar hield hij zich ook zeker aan
Uiteindelijk had hij de hele nacht zelfs met z'n broek aan geslapen terwijl het best wel warm was op mijn kamer en hij me niet wakker wilde maken, arme knul
We hebben toen tot 5 uur 's nachts liggen praten (oeps
) en toen ben ik tegen hem aan in slaap gevallen. Een uur later schrok ik wakker, waar hij ook wakker van werd, waarna hij me een knuffel gaf en ik zo weer in slaap gevallen was
Het voelde wel echt fijn en vertrouwt om zo tegen hem aan te liggen en sindsdien gieren de hormonen echt door m'n lijf
Dag erna was hij er ook weer met een activiteit van de vereniging en hij was behoorlijk vrolijk toen ik aan kwam skaten
Ook daarna zocht hij me steeds weer op. Hij heeft m'n zwakke plek (kietelen) ook al gevonden en plaagt me er de hele tijd mee
Toen het wat later en dus frisser werd, kwam hij gezellig bij me zitten om een arm om me heen te slaan en elkaar een beetje op te warmen. Hij toonde dus wel interesse, alleen...Hij laat verder niks van zich horen. Ik heb bij o.a. m'n ex gemerkt dat social media zoals whatsapp meer kapot dan goed maakt, dus ik wil er eigenlijk ook niet aan beginnen om hele gesprekken erop te hebben. Maar op dit moment maakt het me wel een beetje onzeker... Was het dan toch meer vriendschappelijk of niet? Wat gaat er nu in hem om? Waarom zoekt hij geen contact?
Wat moet ik hier nou mee? Help!
Ik zou hem ook eens mee uit vragen. Bios weet ik niet zo goed, dan zit je ook maar zo stil naast elkaar. 
Maar als het maar niet komt dan doe ik het wel haha! 
EVERYBODY knows wat 'filmpje kijken' betekend. Dus als ie dan 'ja' zegt ben je binnen