Zenuwen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 16:05

...mijn verhuizing komt opeens erg dichtbij en ik weet helemaal niet of ik het wel zo leuk vindt! Verdrietig
Heb er gewoon buikpijn van!!!!!
Een hele nieuwe omgeving, alles en iedereen achterlaten. Mijn huis nog niet verkocht. Een beetje een kl***periode in de bedrijfstak van mijn man IT. Zorgen dus Scheve mond\
Het ene moment kan ik er heel positief over denken en het volgende moment schiet ik helemaal in de stress...
Ik zou bijna willen dat alles bij het oude bleef, ik haat 'het onbekende'.... Huilen


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:27

Gelukkig blijft bokt hetzelfde, voor tijdens en na je verhuizing, het komt allemaal wel goed, ik denk dat er weinig of geen mensen zijn die niet twijfelen bij hun verhuizing, en je hebt een tijdje nodig om je in je nieuwe huis thuis te gaan voelen. Alles en iedereen achterlaten, tja dat heb je zelf in de hand, je kan ze natuurlijk niet meenemen, maar of er contact blijft en in welke mate heb je zelf in de hand, en je krijgt er veel nieuwe vrienden voor terug. Zoals je zelf zei, je zou bijna willen, niet helemaal dus, nog even volhouden en dan sla je je er wel doorheen.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:33

Ah je komt vast nog wel een keer naar Almere toch? En het is ff doorbijten.... Maar het komt allemaal wel goed toch

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:37

Ik had dat ook Suzanne, maar het went snel en je paarden bij huis.......zucht. Dat is zoooo fantastisch. Kop op die zenuwen horen erbij, maar straks wil je echt niet meer terug!!!!!

Voorzitster AFM

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 16:42

Dus dit is normaal?????? Verward

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:44

ja ik kon er zelfs niet meer van eten en slapen. jeetje dacht ik zit ik daar in de polder en al mijn vrienden in de randstad. maar het is allemaal best goed gekomen hoor suus, ik zou niet meer terug willen. de ruimte, de vrijheid etc. ons huis was ook nog niet verkocht toen, en ook dat is goed gekomen Haha!

Voorzitster AFM

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 17:03

Meer, meer, meer! Ik krijg er een heel opgelucht gevoel van (waar is de 'pfjoew smiley?)!
Ik slaap en eet er ook niet meer van, loop de hele dag met zo'n beklemmend gevoel. Af en toe vergeet ik het even, tot ik ineens opschrik:" Er WAS iets..."
Ik maak me echt zo druk, loop me de hele dag zorgen te maken, misschien dat mijn paardje daardoor ook wel zo overspannen reageert.
Vooral de verkoop van ons huis houdt me in een voortdurende stress...
Ik ben er letterlijk beroerd van Misselijk Misselijk
Alles achterlaten, in een dorpje gaan wonen. Wat als we twee hypotheken moeten trekken???
Ik hoop dat alles uiteindelijk goed komt, maar ik had nooit gedacht dat het voor zoveel spanning zou zorgen... Scheve mond\

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:06

Gaat vast helemaal goed komen Suzanne!!! (Denk maar aan dat solarium op rails...*zucht*) Enne...mocht je het niet gezellig vinden in het begin...ach, dan komen we toch om de beurt boktmeeten om je gezelschap te houden... Haha! En ik ben vast begonnen met duimen dat jullie snel kopers hebben voor het huis in Almere...*duim* *duim* *duim*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:10

twee hypotheken suzanne? ben je gek een overbruggingskrediet, komt echt goed. al geloof je het nu niet, het is echt zo en ik weet precies hoe je je voelt...

Voorzitster AFM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:12

suus je bent gewoon een domme doos hahaha Extreme duivel

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:56

Komt goed joh!
Ik zit niet in hezefde gelukkig maar kan me goed voorstellen hoe het zou zijn.. het idee hier alles achter te moeten laten is toch wel errug niet leuk... blij dat mike van de randstad hierheen wil komen want andersom...

maar je paardjes bij huis dat is toch geweldig????????!!!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, BlueStocking, Ginny135, Kever, Kieffertje, Lielle, Lys_PPA, mosimonster, TessaM, Unoo en 118 bezoekers

cron