wat zijn we hulpvaardig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

wat zijn we hulpvaardig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 20:18

de laatste tijd is er niemand op bokt die een beetje hulpvaardig is!
overlaats ik open een topic over een school werk dat ik de dag erna moest indienen
kheb 1(ja een Boos! ) reactie gehad, jammer genoeg kon ik er niet veel mee
nog andere topics dat ik geopend heb maar niemand de moeite gedaan om es tek ijken of te antwoorden
hebben jullie dit ook?


lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:20

Ehm...ja, dat ken ik wel een beetje. Dat komt waarschijnlijk doordat de topics die ik open niet zo boejend zijn Schijnheilig

:brr:

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:20

misschien moet je je titel eens wat leuker maken echt zo'n titel waarvan je denkt he dat moet ik ff lezen. Knipoog k zou het anders ook niet weten hoor

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:21

Eigelijk geen last van.
Maar ik vond met je vraag over de hoeveelheid voeding voor je konijn, dat daar toch een hoop reacties op waren. Waar je zeker wat aan hebt. Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:21

Ehm... waarom vraag je dat dan een dag van tevoren?
Het is toch jouw verantwoordelijkheid dat je je opdrachten voor school op tijd af krijgt, niet de onze?

28-09-2007
Nothing compares too you...

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 20:24

Lindatje: dat kan het ook zijn hoor:D
Pjotr: ik weet nooit geen leuke titels, en als ik dan een leuke weet is het te laat om hem te veranderen Tong uitsteken
Annelou: aan dat topic heb ik wel iets ja, het is een van de enige
Flair: ja dat weet ik ook wel, maar normaal ging ik tijd genoeg hebben, maar door omstandigheden is de pc dan weggemoete, en kon ik er maar om 8 uur aan beginnen, en k hoopte dat er toch enkele bokkers hulpaardig zouden zijn
niet dus Boos!

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:27

k hbe ook een keer iets geplaatst en teon was er wel veel op gereageerd....
dus ik denk dat het gewoon aan de manier waarop je het brengt en misschien meot je het af en toe omhoog schoppen ofzow???

maar de mensen zijn hier echt wel hulpvaardig...

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 20:28

ik heb het waarschijnlijk 6 keer geschopt
Haha!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:30

pjotr schreef:
misschien moet je je titel eens wat leuker maken echt zo'n titel waarvan je denkt he dat moet ik ff lezen. Knipoog k zou het anders ook niet weten hoor

Maar ik ben zo fantasieloos als het maar kan Verdrietig . Meestal zet ik dan gewoon HELP! voor of achter, dat klinkt alweer wat zieliger en soms denken ze dan: "Gut, laten we dat meissie even helpen" Knipoog

:brr:

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:41

Ik vind dat je gigantisch overdrijf, ik heb even wat berichtjes zitten kijken, en zag dat topic wat je bedoelde over huiswerk.
Als mensen toevallig je topic lezen en ze denken; he dat weet ik, dan zullen ze je wel helpen, maar je kunt niet gaan verwachten dat mensen jou gaan helpen zoeken naar informatie. Zoals bij wel nodig geweest zou zijn in dat huiswerktopic. En tenslotte is husiwerk nog altijd iets wat je zelf moet doen en waar je zelf iets van moet leren.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:44

Het kan zo zijn dat je het niet al te vriendelijk vraagt.
Ik ken namelijk zat hulpvaardige mensen op Bokt, die graag wat voor een ander over hebben.

Ik vind trouwens dat het je eigen verantwoording is als je de dag er op huiswerk in moet leveren. Het is jouw school, jouw werk dus jij zult het moeten doen. Je kan als je er echt niet uit komt een bokker lief vragen om je te helpen. Al kun je dat niet altijd verwachten.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:50

Fairie schreef:
Het kan zo zijn dat je het niet al te vriendelijk vraagt.
Ik ken namelijk zat hulpvaardige mensen op Bokt, die graag wat voor een ander over hebben.

Ik vind trouwens dat het je eigen verantwoording is als je de dag er op huiswerk in moet leveren. Het is jouw school, jouw werk dus jij zult het moeten doen. Je kan als je er echt niet uit komt een bokker lief vragen om je te helpen. Al kun je dat niet altijd verwachten.

Jups, daar ben ik het mee eens. Huiswerk is iets waar bokkers je niet (altijd) mee kunnen helpen.

:brr:

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 12:05

bedankt voor te reageren
ik weet ook weldat ik overdrijf
maar ik heb al een paar keer zo gevaren
maarja, van dat huiswerk topic kon er ook wel iemand es gezegd hebbe nvan: tis jouw huiswerk doe het zelf
maar ik heb al andere mansen topics zien openen over wiskunde taken en engels en kweet niet wat allemaal, en die werden wel geholpen Verward
nou ja ik zal wel niet populair zijn zeker Haha!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:10

je kan niet verwachten dat iedereen je helpt. sommige zien jou topic meschien niet want er zijn er zoveel Knipoog

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:12

aandacht nodig?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:33

Tsja, als ik een antwoord zo weet, dan zal ik dat zeggen. Maar als ik er zelf naar moet gaan zoeken, dan houd het op, hoor!
Volgens mij valt het trouwens nogal mee. Ik vind de bokkers over het algemeen behoorlijk behulpzaam.

* To Belg, or not to Belg *

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:35

Och, heb er niet zo'n last van (open dan ook bijna nooit een topic Knipoog )... Ligt waarschijnlijk ook aan het onderwerp waar je een topic over opent.

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 13:50

gijsenkim schreef:
aandacht nodig?

nee, aandacht heb ik genoeg dank je Scheve mond

nou ja, best maar vragen om een slotje hier zeker? sommige mensen vinden dit een overbodig topic Scheve mond
wil er iemand dit aanvragen voor mij AUB
weet namelijk niet hoe

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:55

Ik zou zeggen, druk op het rode vraagteken...

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 14:02

oke dank je wel

DubbelFun

Berichten: 88596
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:08

Op verzoek van TS.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, AnnickT, cinniz123, ComscoreBot, F_Orumster, Froukje, Ginny135, linoleum, noordje, ontherun, ryukapple, Shetje14, Traiectum, WendyShet en 179 bezoekers