Waar kan je leuk winkelen..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:11

Breda? Tja, vergeet geen eierkoeken in te slaan.
Amsterdam is vooral leuk als je uit de buurt van de kalverstraat blijft. Ik ben vandaag bij wat winkeltjes geweest uit een shopping boekje. ERRUG leuk! goed geslaagd voor cadeaus.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:18

Antwerpen Tong uitsteken , wijnegem shopping center (grootste shopping center van heel europa en 10 minuten van mijn thuis Tong uitsteken).Ow maar Belgiƫ is al heel ver weg denk ik Bloos! Haha! ! Amsterdam lijkt mij echt supergezellig om eens te winkelen daar zal je vast wel wat vinden denk ik... moet ik ook nog eens een x naartoe Lachen !

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:42

Is leuk hoor Spikkel, alleen wat heel irritant is (maar voor de touristen natuurlijk niet die vinde dat geweldig Tong uitsteken ) die winkeltjes met delftsblauwe spullen, klompen, en wietspullen *LOL*

En ook stikt het er van de Cofee Shops Tong uitsteken Maar verder is het Suuuhuuuppperrr.. Lachen Ga maandag trouwens ook duss Knipoog

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:03

OoMyriaMoO schreef:
Is leuk hoor Spikkel, alleen wat heel irritant is (maar voor de touristen natuurlijk niet die vinde dat geweldig Tong uitsteken ) die winkeltjes met delftsblauwe spullen, klompen, en wietspullen *LOL*

En ook stikt het er van de Cofee Shops Tong uitsteken Maar verder is het Suuuhuuuppperrr.. Lachen Ga maandag trouwens ook duss Knipoog

Dat hebben we hier in Antwerpen ook allemaal hoor Haha! alleen moet je dan wat harder zoeken is niet echt duidelijk waar Bloos *LOL* .

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:38

Helmond OK dan!

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:41

Het leukste is het natuurlijk om bij mij in mijn winkeltje te komen winkelen *LOL* Leuke merken, en betaalbaar. Ligt alleen in een klein monumentenstadje in Zeeland. OK dan! Merken oa Overzeas, Punky Fish en Ili

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:51

Waar ligt dat stadje Yavanna, ben wel benieuwd Lachen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:59

Groningen natuurlijk Schijnheilig

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:28

[***] schreef:
Veenendaal!!!! hier kun je echt gezellig winkelen!!! Je hebt hier (bijna) alle winkels die je nodig hebt.

jaahhh veenendaal is helemaal geweldig winkelen , en anders arnhem

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:54

Amsterdam! daar kun je (vind ik) echt goed winkelen! Haha!
(ik moet maar weer es met een vriendin uit R'dam afspreken, kan ik daar ook weer es goed shoppen...Knipoog )

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:04

Ik ga toevallig morgen samen met mijn nichie op pad in A'dam.... Hopen dat we wat leuks kunnen vinden... Ik heb bij Esprit een erg gave broek gezin maar die hadden ze niet meer in 42... Maar hopen dat ze m in A'dam wel nog hebben.... Ja en 44 was gewoon echt te groot.... Erg leuk. Ben van maat 48 naar 42 gegaan de afgelopen anderhalf jaaar.. echt super...