Wat gebeurde er bij jou toen je dacht:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:23

Ooooowwww...wat een verschutting!!!! Haha!

Echt iets schaamwekkends in het openbaar heb ik niet gehad. Wel een prive aangelegenheid:

ik probeerde al een tijd zwanger te worden, maar het lukte niet echt. Ik kreeg hormoonbehandelingen en daarvoor moest ik elke morgen op dezelfde tijd mijn temp opnemen en op een curve schrijven. Termometer en vulpen lagen naast elkaar op het nachtkastje. om 6.00 in de morgen was het weer tijd en ik ging dus temperaturen. Verdraaid dat het hardstikke zeer deed en ik die termo opeens niet naar binnen kreeg. Ik sliep nog half dus het duurde even voor er een lichtje ging branden: ik had de vulpen (jawel...met kroon voorop!!!) in mijn gat gestoken!!!!
Bloos! Bloos! Bloos! Mijn gat vol inkt en die pen heeft nooit meer geschreven.... Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:42

wahahahaha Suzanne Rock-on, dudes! dit slaat echt alles Haha! Haha! Haha! Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:22

Ik heb het toen ook alleen aan heel goede vriendinnen verteld... Haha!
Inmiddels zijn we jaren verder en hij doet het altijd weer goed op verjaardagen en partijen haha Knipoog

happyhorse

Berichten: 4384
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:48

hihiihi das ook erg slim

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 22:28

Whahahahahaha!Suzanne!
Dat je dat ook durft te vertellen......... Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:34

Lol @ Suzanne, en aan de rest van de verhalen.

Echt, echt, echt door de grond zakken van schaamte kan ik me niet herinneren, maar met een volle kar bij de kassa staan en erachter komen dat je je pinpas niet bij hebt, terwijl er een rij van hier tot aan de groenteafdeling achter je staat blijft niet een van de leukste ervagingen :/

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:39

Mijn vriendin dan,met haar idiote uitspraken...

Liepen we in A'dam voor het Magnaplaza, komen er Engelsen naar ons toe, of we wisten waar de 'Colverstreet'was....
Denk denk...waar heeeeft ze het over. Bij mijn vriendin ging ping een lichtje branden en riep enthousiast: Ooooooooow, you mean the little cow street???? (kalverstraat..)

Ze mag ook graag spreekwoorden gebruiken, maar niet helemaal correct:

Ja, doeg, ik geef de pijp aan Joost.
of:
Maarten mag het weten...
of:
Dan ben ik het echt zat en gooi ik ook een keer mijn kont IN de kribBE!!!

Maarre...die vulpen...dat was wel HEEL erg. Ik lag me in mijn eentje dood te schamen, hahahaha!
(ik werd trouwens wel zwanger die maand...zou het de inkt geweest zijn???) Knipoog

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 00:01

(ik werd trouwens wel zwanger die maand...zou het de inkt geweest zijn???)
_________________

Ja vast joh!
En hoe is je boreling, kleurrijk?
Wordt vast schrijver of boekhouder.... Haha!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:01

suzanne schreef:
Mijn vriendin dan,met haar idiote uitspraken...

Liepen we in A'dam voor het Magnaplaza, komen er Engelsen naar ons toe, of we wisten waar de 'Colverstreet'was....
Denk denk...waar heeeeft ze het over. Bij mijn vriendin ging ping een lichtje branden en riep enthousiast: Ooooooooow, you mean the little cow street???? (kalverstraat..)

Ze mag ook graag spreekwoorden gebruiken, maar niet helemaal correct:

Ja, doeg, ik geef de pijp aan Joost.
of:
Maarten mag het weten...
of:
Dan ben ik het echt zat en gooi ik ook een keer mijn kont IN de kribBE!!!

Maarre...die vulpen...dat was wel HEEL erg. Ik lag me in mijn eentje dood te schamen, hahahaha!
(ik werd trouwens wel zwanger die maand...zou het de inkt geweest zijn???) Knipoog


Haha, zal vast de inkt zijn Suzanne, dat je zwanger werd!!!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:21

Uh, ik wil wel uitleggen via Pb hoe dat zit met zwanger worden en al dan niet met inkt...

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:17

Natasha schreef:
(ik werd trouwens wel zwanger die maand...zou het de inkt geweest zijn???)
_________________

Ja vast joh!
En hoe is je boreling, kleurrijk?
Wordt vast schrijver of boekhouder.... Haha!


Hahaha...BLAUW bloed natuurlijk!!! Wat dacht jij dan?!?!? Haha!

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 16:39

Joh wat erg zeg.
Maar moet wel zeggen, ik vind het jouw fout niet hoor, deze dingen gebeuren nou eenmaal, en de xenos heeft blijkbaar niet goed opgelet hoe ze iets moesten stallen om volle drukke trappen.

Een moment van schaamte tjah, ik had ze continu vroeger op school, vooral als ik een spreekbeurt had ofzo, vreselijk vond ik dat.

Oja ik herken nog eentje:
Ik was heeeeeeeeeeeeeel jong, en moest van mijn moeder een flesje koffiemelk halen, ik kwam met de verkeerde thuis en moest deze gaan ruilen, ik schaamde me dus en wou niet ruilen en maakte een behoorlijke drama daarvan, maarja ik moest toch ruilen. Ik fietste weg en toen brak de fles tegen het stuur. Ging op hangende pootje terug van schaamte.

Tjah, ook daar ben ik overeen gekomen hoor *LOL*

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:40

the little cowstreet hihihihihihi geweldig en die vulpen ooooo hihihihihiihihih
ik lig bijna op de grond van het lachen!!!!

poolsmeisje
Berichten: 6
Geregistreerd: 13-10-03
Woonplaats: prinsenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:11

hallo
ik vindt dit wel een heel grappig verhaal
ik vraag me alleesn af?
hielp het bij het zwanger worden want anders weet ik wat ik moet doen als ik zwanger wil worden
ik hoop voor je dat jij er ook om hebt kunnen lachen
en dat het kindje niet blauw wordt
of was het een andere kleur inkt
grapje hoor

succes er mee
doeg

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:14

Ik heb me hier echt zitten bescheuren *LOL* Haha! Geweldig!

Ik had er vanmiddag nog eentje, ik sta hier in de winkel, er komt iemand binnen.
Ik: "Goedenmiddag meneer, kan ik u helpen?"
Klant: "Maak er maar mevrouw van"
Bloos!

Ook heb ik weleens iemand (die ik al heel lang niet gezien had) gefeliciteerd met haar zwangerschap, ze was alleen niet zwanger....

Maar het allerergste was nog, en dat vergeet ik nooit meer, ik was een jaar of 16, dat ik hier in het plaatselijke (en heel drukke) zwembad van de hoge duikplank afdook met een nogal losse bikini aan.... Bikini-broekje kwam eerder boven dan ik Bloos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:30

Er was zo'n leidje van Kevin little: Turn me on.

Ik zeg hard in de klas: Wat betekend Turn me on eigenlijk? Draai me op toch?
Heel hard gelach en daarna heb ik het nog heel vaak moeten hoor: draai me om, youf got me going crazy draai me om.
Bloos *LOL*

Mary vertelde dat ze op nijl ging. Ik zag heel blond gelijk; ow wat leuk op een nijlpaard??........ (:\ )

Ach echt zoveel dingen Haha! Opzich schaam ik me niet zo, meestal moet iedereen wel lachen en hebben ze weer iets dat ik nog lang hoor. Schijnheilig

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 22:17

Of die keer dat ik, wat ik nooit doe, in een chique restaurant , in een pakje met rok, zat te eten met kenissen.
Ik had dus een panty aan, met daarover nog een broekje om die panty mee op te houden.
Ik moest naar de toilet.
Ging daarna weer het restaurant in, waarna iemand zei: je neemt wat mee.

Hing de hele closetrol afgerold achter me aan,was vast gaan zitten dmv een velletje in mijn overbroekje......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:56

haha! ach, natasha, dan schaam je je echt dood Tong uitsteken

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:13

Natasha schreef:
Hahaha Kathleen.... erg he, maar dat heb ik als vaker meegemaakt, dat ik viel voor t oog van een hoop mensen.
Doe je jezelf hardstikke zeer, en een ander komt niet meer bij..... Clown



hihihi op een of andere mysterieuze wijze vallen er ook altijd mensen voor me op de trap *LOL* Zelfs margriet11 laatst nog Schijnheilig Floept zo 5 treden tegelijk naar beneden *LOL*

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:25

Ik ben een keer tegen een glazen deur aan gelopen in een propvolle Xenos. Ik werd door iedereen uitgelachen, was echt ZO erg en het deed nog pijn ook Boos!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:07

yvetje"]
[quote="Natasha schreef:
Hahaha Kathleen.... erg he, maar dat heb ik als vaker meegemaakt, dat ik viel voor t oog van een hoop mensen.
Doe je jezelf hardstikke zeer, en een ander komt niet meer bij..... Clown



hihihi op een of andere mysterieuze wijze vallen er ook altijd mensen voor me op de trap *LOL* Zelfs margriet11 laatst nog Schijnheilig Floept zo 5 treden tegelijk naar beneden *LOL*
[/quote]

auw dat is nog zoiets Scheve mond . Ik kwam terug van de paarden en deed mn laarzen uit in de kelder. Dus ik via de keldertrap omhoog, realiseer ik me halverwege plots dat ik iets was vergeten. En ik in een stomme bui, was glad vergeten dat ik op een trap stond( Verward ) dus tralalala ik draai mij zo heel fijn 180graden om, met dat ik mijn voet wil zetten merk ik opeens dat ik hm een heels stuk lager moet zetten, ik verlies mijn evenwicht en donder naar beneden Boos! was ik blij dat ik toen alleen was Bloos
Haha!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:30

dit topis is evht lachen!!! Haha!

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 02:01

Natasha schreef:
Of die keer dat ik, wat ik nooit doe, in een chique restaurant , in een pakje met rok, zat te eten met kenissen.
Ik had dus een panty aan, met daarover nog een broekje om die panty mee op te houden.
Ik moest naar de toilet.
Ging daarna weer het restaurant in, waarna iemand zei: je neemt wat mee.

Hing de hele closetrol afgerold achter me aan,was vast gaan zitten dmv een velletje in mijn overbroekje......


Het kan erger.... Je kunt ook in een hele drukke discotheek het toilet uit komen lopen, en dan zien dat een vriendin van je zowat in haar broek piest van het lachen.
Eerst vraag je je dan nog even af waarom, om er daarna achter te komen dat je je rokje aan de achterkant in je panty hebt zitten Bloos!

Gelukkig is diezelfde vriendin een keer achterover van een barkruk afgeflikkert, met een rokje aan, en met maandverband met vleugeltjes Haha!