De dierentolk van TV

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:55

het is toch gewoon zo, dieren reageren uit instinct niet omdat ze denken: he die ziet er leuk uit, laat ik die eens prikken (wesp Tong uitsteken)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:00

Het is gewoon zo? Jij denkt dat het zo is, maar je weet het toch niet zeker? Haha sorry maar die opmerking van die bij vind ik al helemaal nergens op slaan *LOL* maar goed...

enneh wel in Char geloven maar niet hierin vind ik ook raar? het is precies hetzelfde.. alleen omdat jullie denken dat beesten niet kunnen denken is het raar ofzo? of komt het omdat ze niet kunnen praten ofzo? Echt vaag!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:33

zit het nu te kijken,vind het mega interessant

Dat stuk van die man met dat paard wat dood in de wei lag,dat plaatje wat ze lieten zien..Dat heeft ook al is op bokt gestaan volgens mij..(bij itp ?)

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:12

waarom snappen sommige mensen het niet, dat paard zegt niet, die man had sportschoenen aan,
als ej met dieren communiceert of met dode mensen laten ze je plaatsjes/beelden zien, dus dit paard heeft ervoor gezorgd dat cecile sportschoenen voor zich zag, en dat vertaalt cecile dan zo, de dader droeg sportschoenen.
hoop dat sommige mensen het nu begrijpen,. hoe dat gaat in ieder geval, zal me een worst wezen of mensen het geloven of niet, ik weet wel beter.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:25

jamy, zo heb ik het iig geleerd! Tong uitsteken
maar wat denk jij dan als een paard gaat bokken? ow dat doet ie omdat ie suikerklontjes wilt? Tong uitsteken

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 03:04

Als dat paard doorgeeft: "Ik wil lekkers", kan het best dat Cecilia dat vertaalt met "hij wil suikerklontjes", omdat dat voor 'niet-paarden-mensen' de meest logische invulling van 'lekkers' is.

En het was Cecilia zélf die zei: "Volgens mij heeft hij nog nooit een suikerklontje gehad, of wel?" niet de eigenaar.

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:17

sorry hoor maar ik vind het onzin dat paarden niet kunnen denken hoe weet hij dan dat jij zijn baas bent of dat ie moet springen of een volte maken Verward

maar ik vond het wel goed dat ze met die moorden probeerde te helpen.

sommige dingen van haar geloof ik wel maar af en toe denk ik hoe verzin je het.

en ff voor de mensen die het meschien verkeerd opvatten, Nozem is een paard met een goud karakter Lovers

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:50

Lautjuh123 schreef:
jamy, zo heb ik het iig geleerd! Tong uitsteken
maar wat denk jij dan als een paard gaat bokken? ow dat doet ie omdat ie suikerklontjes wilt? Tong uitsteken

Nee, wat heeft dat ermee te maken?

Ik zie al, ik heb het progamma verder nog nooit gezien dus daar heb ik geen mening over, of dat zei geloof waardig is of niet... ik reageerde op die opmerking van jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:21

ik heb het niet gezien , dus kan lastig oordelen , maar sommige dingen die ik hoor vind ik grote oonzin (een lesbische cavia Tong uitsteken) maar het zou kunnen dat sommige dieren signalen doorgeven en andere niet dus dat ze bij die ene het niet verzind en die andere totale onzin is!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:46

Jamy"]
[quote="Lautjuh123 schreef:
jamy, zo heb ik het iig geleerd! Tong uitsteken
maar wat denk jij dan als een paard gaat bokken? ow dat doet ie omdat ie suikerklontjes wilt? Tong uitsteken

Nee, wat heeft dat ermee te maken?

Ik zie al, ik heb het progamma verder nog nooit gezien dus daar heb ik geen mening over, of dat zei geloof waardig is of niet... ik reageerde op die opmerking van jou.
[/quote]

ik heb het ook nog nooit gezien!

ik vind paarden hele intelligente dieren maar ik geloof niet dat dieren net zoals ons denken..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:48

ricoh schreef:
Ik heb ook nooit anders gelelrd dan dat paarden niet kunnen denken.

En ik geloof idd wel in Char, maar dit, nee..

er werd ook geleerd dat zwarte mensen dom waren. En die mensen geloofden dat ook, die dat leerden. Alles wat je leert hoeft nog niet waar te zijn.

Wat sluit denken bij dieren uit? Ja, ze handelen vaak instinctief, maar dat geldt ook voor mensen. Maar dat zegt toch nog niets over het denkvermogen? En dat ze niet kunnen denken zoals mensen, wil toch niet zeggen dat ze HELEMAAL niet kunnen denken? Ik denk dat dieren het wel kunnen, ook al is het veel beperkter dan mensen.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:51

Maar als ze niet net als ons denken, betekend dat toch niet dat ze helemaal niks kunnen denken Verward

De Dierentolk heb ik 1x gezien en ik vond een aantal dingen echt heel ongeloofwaardig overkomen. Maar ik sta wel open voor dat soort dingen, maar ik denk dat ik het pas geloof als zoiets met een van mijn eigen dieren gebeurd (of Nico).