Luna is weggelopen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:16

Dat is schrikken! Ik hoop dat jullie haar snel weer terughebben. Ik zou morgen meteen alle Asiels afgaan, misschien dat iemand haar heeft gevonden en heeft weggebracht?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:21

Sterkte Kim, ik hoop dat je haar snel terugvind, misschien ook even bellen met de oude eigenaar ?

Als je met Amivedi belt hoef je verder niet de asiels af te gaan, dat regelen zij verder centraal.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:38

Ach gut

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:22

Heel veel sterkte Kim en ik hoop morgenochtend hier een berichtje te lezen dat ze terug is!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:30

Ow meisje, wat zul jij je vreselijk voelen! Wij hebben het ook een keer meegemaakt met onze bouvier. Is ook een paar uur weggeweest.
Ik duim voor je dat ze weer terug is/komt.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:36

Aaah dat is echt schrikken! Hoop echt dat jullie haar snel vinden en er niks aan de hand is Ach gut
Sterkte!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:37

Ik hoop voor je dat ze snel terug komt, pas vertelde ook iemand dat zijn hond was weg gelopen. De hond was toen aan komen lopen bij een boerderij en daar had hij overnacht de mensen van de boerderij hadden pas de volgende dag contact met de dierenambulance opgenomen om te melden dat ze hem gevonden hebben. Ik duim voor je.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:38

Cassidy schreef:
Dat is schrikken! Ik hoop dat jullie haar snel weer terughebben. Ik zou morgen meteen alle Asiels afgaan, misschien dat iemand haar heeft gevonden en heeft weggebracht?


Ja, maar dat wordt ook de Dierenambulance op de hoogte gebracht. En die informeren Kim dan weer. Ik denk niet dat Kim iets anders kan doen als wachten....

Het is inmiddels al laat..... Ik hoop dat je morgen op bokt kan zetten dat ze weer terug is..... Sterkte ! Ik duim voor jullie !

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 08:49

vrienden van mij hebben hun gechipte kat terug gevonden in een assiel toen ze meerdere asiels in de buurt afgingen. Kat was gechipt en met de dierenambulance binnen gebracht. Zelf zou ik denk ik ook voor de zekerheid verschillende asiels in de regio langs gaan.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 09:57

Nog niets helaas gister avond tegen 11 uur nog met mijn vader wezen zoeken.Ik ga zometeen als het asiel open is daar eens heen brengen.De dierenambulance vertelde mij dat de communicatie niet altijd goed liep en dat ze vaak niets hoorden als daar een hond werd binnengebracht

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 09:59

He Kim, wat een *** zooi Scheve mond

Hopelijk vind je der snel Ach gut

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:05

Aj meis, wat vreselijk naar voor je. Ach gut

Ik weet precies hoe het voelt, want mijn kat is ook eens weggelopen. Ik was toen zelf niet thuis en mijn ouders hadden het verzwegen tot de dag dat ik terugkwam ... en zul je net zien: ik ben die dag nog door de buurt heen gelopen en om 3 uur 's nachts stond hij voor de deur te schreeuwen! Dus geef de moed niet op! Ik hoop dat ze snel weer thuis komt! Lachen

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:49

Oooh, dat is echt heel vervelend Scheve mond

Ik zal voor je duimen dat je haar snel weer terug vindt.

Sterkte..!!!!

quatta
Berichten: 146
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:54

Goh wat raar, gisteravond was bij hart van nederland ook een duitse herder teef vermist.
Deze had zelfs nog een nest puppies.
Ik weet niet waar het was maar vind het wel vreemd.
Hopelijk is ze snel weer terug!
Het is wel een prachtige hond!!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:06

Is er alweer meer nieuws? Jeetje, ook al ken ik jou en je hond het, het grijpt me wel aan. Ik hoop dat je haar (heelhuids!!) vind! Succes en sterkte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:45

He bah, wat naar zeg. Ik hoop echt dat je haar snel weer terug vind. Geef de hoop niet te snel op hoor! Wij zijn ook wel eens een (bloedmooie) duitse herder kwijt geweest. We hebben overal gezocht, oproepen aangeplakt (zelfs in het bos). Hij was een paar dagen weg.

Later bleek hij al heel snel door iemand gevonden te zijn, maar door een foutje van de politie was hij wel in het asiel gekomen, alleen was daar geen notitie van gemaakt. Uiteindelijk was hij, na veel zelf zoeken en rondbellen na een dag of drie, vier weer terug. Al die tijd zat hij in het asiel en vroegen ze zich daar af waar de eigenaar bleef...

Als je haar nog niet hebt is het waarchijnlijk een heel goed idee om alle asiels etc. in de buurt af te gaan, je weet maar nooit.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:48

Weet je al wat meer??

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:49

He jakkes, nog steeds niet terug...
Ik hoop zo voor je dat iemand haar heeft gevonden en dat ze in het asiel zit, kun je haar zo weer fijn mee naar huis nemen...

Ik duim nog steeds voor jullie!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:51

Jah idd, poedersuiker dat ze nog steeds niet terug is! En, al bij het asiel gekeken?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:17

Meis toch, wat erg! Ik duim voor je dat ze snel weer terug is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:41

Weet je al iets meer? Dit is niet leuk... ineens je lieve hond kwijt... Ik hoop dat je haar snel vindt, en dat ze gewoon op strooptocht ergens was, en dat aardige mensen haar gevonden hebt. Ik zal voor je duimen hoor Lachen

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:15

Ik kijk ook al de hele tijd in dit topic: telkens hoop ik te lezen dat ze terug is.

Nou ik zal ook voor je duimen hoor!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:19

Duim nog steeds ! Ik wist niet dat de communicatie tussen de Dierenambulance en de asielen niet zo goed was. Ik had juist vewacht van wel. Je wil toch graag een baasje op kunnen bellen en zeggen dat de hond terecht is.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:27

Ik heb geen tips voor je, ik duim alleen maar heel hard. Luna is echt een leukerd! Ik hoop maar dat jullie snel wat meer weten, want dit is ook om gek van te worden. *duim*

MSNertje

Berichten: 306
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Twisk in een varkensstal ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:26

Nimber schreef:
Gatver ik voel me helemaal naar.
vanmiddag is Luna weggelopen terwijl mijn moeder de stallen uit ging mesten.
De afgelopen weken is ze wel vaker een half uurtje weg en vaak zit ze dan op 1 van de naburige boerderijen maarja na een half uur komt ze altijd terug....

Inmiddels is ze nog steeds niet terug.
Ik heb net de dierenambulance aan de lijn gehad en daar was nog niets binnen gebracht.Gelukkig heeft ze een chip en een tattoo dus ze is wel herkenbaar.

maar ooh ik ben zo bang dat ze plat gereden is of weet ik het wat...
Misschien ze is ook wel gestolen het is wel een rashond met een echt hele mooie tekening..maarja het is een gesteriliseerde teef...
Afbeelding
Verdrietig Wij zijn al steeds aan het roepen en aan hjet zoeken maarja waar moet je kijken?


je kunt ook posters ophangen in de omgeving en bij super markten. ik weet het ook niet maar sterkte en hopenlijk komt ze gezond weer terug!