Eigengemaakte kerst kaart?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Eigengemaakte kerst kaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:16

Wie heeft er al leuke kerst foto's van zijn paard gemaakt?
Ik moet er nog aan beginnen Scheve mond , maar heb het onwijs druk, dus denk niet dat ik het red.
Tenzij iemand iets leuks met een van mijn foto's in me profiel kan maken

Ik heb ook al gezocht naar sites voor e-cards, maar Halmark heeft niet echt leuke en bij Bluemountain moet je er voor betalen Verward
Wie weet nog iets anders?

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:27

Op tmf hebben ze geloof ik ook iets. Je kan ook gewoon een paar kerstmutsen en kerstversiering e.d. uit folders knippen, je foto scannen, die mutsen e.d. scannen en dan met b.v paint oid die erop zetten en uitprinten. dan ff op een kartonnetje (bv. bij de hema ofzo van die blanco kaarten, rood, groen, wit) en daar dan die foto opplakken

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:13


sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:53

Heey,

Nadat ik je topic heb gelezen ben ik even aan de slag gegaan omdat ik me eigen ontiegelijk verveelde. En dit is het resultaat:
Afbeelding
Vind hem zelf wel redelijk gewordenmaar niet echt mooi ik kan beter maar het is alweer een tijd geleden dat ik dit gedaan heb maar je hebt wel een leuk paardje hoor!

Groetjes Angelique


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, AhrefsBot, Amazonbot, amy495, craiester, IASCrawler, Lalladidoo, ManonGrr, MuffinX, nicole_floor, NinaCharlie, Roosch, Telpeva, Vavane, Xayah, YandexBot en 200 bezoekers