Stunt gisteren bij de intratuin

Moderators: Muurp, Murthul, Berdien, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chronos

Stunt gisteren bij de intratuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 09:29

hihi ik was er nog niet aan toegekomen om een boom te halen te druk bla bla bla dus gisteren met een vriendinnetje naar de intratuin.

Even gekeken bij de echte bomen maar die waren gewoon niet mooi en echt heel duur. Dus toch maar gekeken bij de neppers. Mijn ouders hebben ook een neppert en die is heel mooi. Zie ik van dat merk een grote boom staan maar eigenlijk vond ik hem te groot.

Even gevraagd of ze een kleinere hadden en die was er nog maar dat ding moest € 199,- kosten oef das ook erg duur en die grote was een heel beetje goedkoper... dus even dom geweest en gevraagd waarom is die kleiner zo veel duurder nou dat komt omdat het het laaste model is.
mmm okay... denk denk denk nou okay doe die grote dan maar mevrouw als u zo terug komt dan zit hij is de doos. Dus even lekker in het tuincafe gezeten en toen de doos opgehaald Okay.. hoe ga ik die in mijn Cliotje krijgen??? Maar goed het paste!

Toen op naar huis.. wij de boom weer in elkaar zetten.. dat ging een stuk langzamer als dat hun hem uit elkaar hadden gehaald. Maar nu staat hij en hij is heel gaaf geworden alleen een beetje groot hij heeft een doorsnede van 1,5 m en hij 2,15 m hoog! En ik heb niet zo'n groot huis laten we zeggen dat ik een klein huisje heb. Maar ik ben er wel heel erg blij mee!

Het is een beetje dom geneuzel maar ik moest even mijn stunt voor deze kerst even melden

...Dreaming with my eye's wide open...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie