Wat voor makeup past bij mij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:01

Skinnylove schreef:
Jemig wat een reacties weer.. ze vraagt toch om TIPS voor make-up?! Waarom altijd meteen een storm aan negatieve reacties?! Triest..


Het zijn ook altijd dezelfde :D

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:02

Anthea schreef:
Kana schreef:
Oh en nog een tip. Ik zou niet zo snel advies vragen bij Douglas of Ici Paris. In de stad waar ik woon in elk geval (Enschede) kwakken die dames maar wat aan en zijn het geen visagisten maar echt verkoopdames. (Of ik tref altijd de verkeerde en geloof me ik kom er te vaak )

Beter ga je naar de MAC store in Adam of een Flormar of een ander echt goede make up winkel(Inglot is ook leuk). Daar loopt meestal wel iemand met verstand van zaken.


Doet me denken aan de makeover van Sephora. :')

[ Afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/MakeupAddiction ... tural_but/


"Natural but slightly dramatic day look" :') :')

Tillie20

Berichten: 2844
Geregistreerd: 24-12-09

Re: Wat voor makeup past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:03

HAHAHAHAH, die foto _O-

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Wat voor makeup past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:04

:')
Die foto!

Pff Kim, verkeerde been uit bed gestapt? Vind make-up echt wel mooi hoor, maar je moet t wel goed aanbrengen.. winged eyeliner, mascara en een beetje blush. is daar wat mis mee dan?

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:05

Hahaha die foto is wel heel ernstig.

TS, ik zou het gewoon bij mascara en een eyeliner bijvoorbeeld houden, meer heb je niet nodig.
Wil je toch meer dan staan bruin tinten, herfst tinten je wel goed denk ik.

Tillie20

Berichten: 2844
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:06

Iemand mét fatsoenlijke make-up vind ik veel verzorgder uitzien dan iemand zonder make-up.

Maar dan moet het wel fatsoenlijk en niet to-much zijn natuurlijk.

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:06

Allereerst: Wouw TS wat heb jij al een mooi gezicht zonder make-up! :oo

Wat make up betreft ga ik ook mee met de concealer voor onder je ogen (en remember: kloppen, niet smeren!) en daarnaast gewoon mascara (eventueel wimpers krullen). Eventueel zou je voor een avondje uit nog kunnen kiezen voor een subtiele oogschaduw in bijv. een goude/oranje achtige tint. Daarmee komt je oogkleur extra goed uit :j Ik denk dat het je daarbij ook goed staat als je dan een gouden lijntje onder je onderste wimper rand aanbrengt. Een goudachtige kleur in je binnenste ooghoeken aanbrengen zal je ook een frisse, heldere blik geven :)

Ook een groene kleur zal je goed staan. Al zou ik er wel rekening mee houden dat je wat dieper liggende ogen hebt waardoor je ogen algauw donker worden.

Kana

Berichten: 9057
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:06


Jildau

Berichten: 9419
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:07

Deden sommige mensen maar eens wat aan meer hun uiterlijk. Ik denk juist bij heel veel vrouwen: zonde dat je niet wat meer aan jezelf doet als je 's ochtends uit bed komt.. Beetje mascara en eyeliner, wenkbrauwen netjes. Dat scheelt al zoveel en worden de meeste mensen echt knapper van! Goede BB-cream kan er ook voor zorgen dat je er net wat stralender uit ziet.

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:07

Wauw Kana! Hoe krijg je je wenkbrauwen zo als ik vragen mag O:) ? potlood, gel of?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Wat voor makeup past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:09

Mooie wenkbrauwen Kana :D

Kana

Berichten: 9057
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:09

Celiien schreef:
Wauw Kana! Hoe krijg je je wenkbrauwen zo als ik vragen mag O:) ? potlood, gel of?

HEMA wenkbrauw potlood met zo'n borsteltje. Kost 3 euro ofzo. En doorzichtige wenkbrauwgel van Catrice.

Nu doe ik ze met gel en dat bevalt nog beter.

En Thanks. :D

FemkeUtah

Berichten: 558
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:09

Jildau schreef:
Deden sommige mensen maar eens wat aan meer hun uiterlijk. Ik denk juist bij heel veel vrouwen: zonde dat je niet wat meer aan jezelf doet als je 's ochtends uit bed komt.. Beetje mascara en eyeliner, wenkbrauwen netjes. Dat scheelt al zoveel en worden de meeste mensen echt knapper van! Goede BB-cream kan er ook voor zorgen dat je er net wat stralender uit ziet.


Dat dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:12

FemkeUtah schreef:
Jildau schreef:
Deden sommige mensen maar eens wat aan meer hun uiterlijk. Ik denk juist bij heel veel vrouwen: zonde dat je niet wat meer aan jezelf doet als je 's ochtends uit bed komt.. Beetje mascara en eyeliner, wenkbrauwen netjes. Dat scheelt al zoveel en worden de meeste mensen echt knapper van! Goede BB-cream kan er ook voor zorgen dat je er net wat stralender uit ziet.


Dat dus!


Ik ben juist zo blij dat ik hier allemaal niks van weet := Tuurlijk haal je even een borstel door je haar, was je jezelf etc, maar of je er stralend uitziet hangt toch vooral van je zelfvertrouwen af :)

@Kana; Als jij jezelf zo mooi vind, vooral doen :j
Persoonlijk vind ik het er echt niet meer natuurlijk/subtiel uitzien op foto 2. Foto 1 daarentegen vind ik je erg knap! Natural beauty!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-07-14 11:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:12


Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:15

Kana schreef:
Celiien schreef:
Wauw Kana! Hoe krijg je je wenkbrauwen zo als ik vragen mag O:) ? potlood, gel of?

HEMA wenkbrauw potlood met zo'n borsteltje. Kost 3 euro ofzo. En doorzichtige wenkbrauwgel van Catrice.

Nu doe ik ze met gel en dat bevalt nog beter.

En Thanks. :D


Ik doe het hetzelfde als Kana en mij bevalt dat ook echt super goed! :j
Ga er maar eens op letten hoeveel vrouwen er onverzorgde wenkbrauwen hebben. Dat zijn er echt ontzettend veel! GOed gevormde wenkbrauwen kunnen je gezicht echt maken! :j

FemkeUtah

Berichten: 558
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:21

FemkeUtah schreef:
Jildau schreef:

Dat dus!


Ik ben juist zo blij dat ik hier allemaal niks van weet := Tuurlijk haal je even een borstel door je haar, was je jezelf etc, maar of je er stralend uitziet hangt toch vooral van je zelfvertrouwen af :)

@Kana; Als jij jezelf zo mooi vind, vooral doen :j
Persoonlijk vind ik het er echt niet meer natuurlijk/subtiel uitzien op foto 2. Foto 1 daarentegen vind ik je erg knap! Natural beauty!


Ik vind haar juist mooier op foto 2. Zeker niet dat ik foto 1 niet mooi vind, maar op foto 2 heb je een mooiere uitstraling. ( vind ik )

De een houdt ervan en de ander niet! :D

Celiien

Berichten: 13260
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Wat voor makeup past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:28

Ik heb hetzelfde potlood, alleen niet de gel. Wat is de meerwaarde ervan als ik vragen mag :) ?

Kana

Berichten: 9057
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat voor makeup past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:36

Dan blijven mijn wilde oerwoud haren op de plek. Mijn wenkbrauw haren springen alle kanten op. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:56


Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:08

Ik zoek ook nog steeds beter spul voor m'n wenkbrauwen (heb rood haar en het meeste is voor blond/bruin/zwart). Misschien hebben ze wat bij die link hierboven, even doorkijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:55

Ik draag al jaren make up, ben ondertussen 35 en mijn huid is nog nooit zo mooi geweest als op dit moment.
Je moet alleen weten wat je koopt en je goed (laten) informeren over wat wel en niet bij jouw huid past.

Wenkbrauwen... blijft lastig...
Zelf vind ik de Gimme Brow van Benefit super fijn en heel makkelijk in gebruik.
Maar die is vrij prijzig.

Catrice heeft ook een getinte brow gel en die is ook prima, alleen vind ik het borsteltje van de Benefit net wat fijner werken omdat die kleiner is.

TS: Ik denk dat een likje concealer onder je ogen, wat mascara en een subtiel glansje op je lippen al voldoende zijn.
Je hebt een prachtige huid en je gezicht heeft weinig nodig.

Als je wel wat meer wilt, zou ik nog een mooie blush in een zacht tintje, licht roze, peach of koraal ofzo kopen en een highlighter om de hoogste punten van je gezicht te accenturen, je jukbeenderen, wenkbrauwbot, neus en het boogje boven je lippen.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Wat voor makeup past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:59

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ik heb de app perfect365. Dan moet je een foto maken van je eigen gezegt en dan kan je je zelf make up ''opdoen'' om te kijken wat goed bij je staat ;)

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 13:02