binnen 1 jaar je 2 kinderen verliezen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:50

Dat is het ook. Al zijn ze soms nog zo lastig en heb je soms het idee dat je niet genoeg behang hebt om ze achter te plakken....ze zijn het belangrijkste. Alles kan je gestolen worden, als het met hen maar goed gaat. Ben ook heel, heel dankbaar dat hij er nog is...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:52

Bij ons in dorp is er een paar weken geleden ook een meisje verongelukt waarvan een zusje een paar maanden daarvoor verongelukt was..... Verdrietig

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:12

Mijn ergste nachtmerrie, mijn kinderen verliezen Verdrietig
Mijn oudste dochter heeft de bevalling kantje boord overleefd en ik sta er sindsdien bijna constant bij stil dat alles erg betrekkelijk is en dat het je de mooie momenten moet koesteren.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:39

Lijkt me echt vreselijk, ik heb dan nog wel geen kinderen, maar toch...
Mijn overbuurmeisje is vorig jaar oktober vermoord, en afgelopen november is haar vader overleden (niet onverwacht, hij was al een tijd ziek) Echt vreselijk voor zo'n familie, twee jaar geleden vierden ze kerst met zijn vieren en nou met zijn tweeën, daar moet je toch niet aan denken ...

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:58

ik had laats van een vriendin van me een verhaal gehoort,dat er iemand uit omgeving ede/lunteren een scooterongeluk heeft gehad en opslag dood was,dat daar het zusje in januari of februari ook omgekomenis bij een ongeluk ook met de scooter.
verschrikkelijk toch zoiets