Help mijn diskette zit vast!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Help mijn diskette zit vast!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 17:19

Ik zit op school achter de computer en nou wil ik net mijn diskette eruit halen, maar dat ding zit dus vast!!

Ik weet niet hoe maar het lijkt wel of die diskettegleuf (jaah zo noem ik het maar ik weet niet hoe het echt heet) iets om hoog is gekomen zodat het knopje er niet meer zit en ik kan het met geen mogelijkheid goed krijgen.

En ik wil mijn diskette terug! Stomme computer.


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:20

Ga dan ff naar zo''n computermens, die zijn daarvoor, die weten vast wel hoe je dat op moet lossen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 17:26

Tja die zit er dus niet meer, die stomme gast is al weg denk ik. Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:27

Euh even iets plats pakken waarmee je het een beetje naar beneden kan duwen?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 17:31

Nee dat lukt niet echt Verward ik weet net wat ik heb gedaan maar niks lukt het ding zit gewoon kei vast.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:36

men neme een hamer
men neme een schroevendraaier

EN DAN SLOOP JE HEEL VOORZICHTIG JE PC OM DE DISKETTE HEEN UIT ELKAAR

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:37

GEINTJE!!!!

kan je het niet met een pincet proberen
ik heb het ook een keertje gehad
en toen lukte met het op die manier namelijk
het stickertje wat er op zat had iets losgelaten en zat er dus opgekrult in.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 16:41

Ach ja ik heb het maar laten zitten. Kan ik me een beetje uit gaan sloven voor een diskette. Iedereen zat me ook al behoorlijk raar aan te kijken Haha! (lokaal met 80 computers en dus ook wel meer dan 80 mensen Haha! waar ik mezelf voor banketstaaf aan het zetten was )
maar goed ik heb hem dus maar leeg gehaald en mooi laten zitten.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:31

En dat heb je toch wel even gemeld mag ik hopen? Scheve mond

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 15:21

neuh

TomL

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: in de stal achter de PC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:18

Dat hoef je ook niet te melden, want diegene die erna komt sloopt die diskette er uit, kan zelf 2 maal gebruik maken van het diskette station en laat vervolgens weer iemand anders het diskette station weer vastlopen :S
Lekkere gebruiker ben jij. Zou je dat met je eigen PC ook doen?? Ook heel sociaal richting je medestudenten die nu dus geen gebruik meer kunnen maken van die PC, tot zij zelf wel de zogeheten "computermens" waarschuwen om dat diskette station te vervangen omdat jij een rotte flop gebruikt :/ En btw die mensen heten geen computermensen, want zo ver is onze technologie nog niet Lachen zo iemand heet een systeembeheerder of toezichthouder :p

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 15:54

Wat intereseert mij dat nou hoe zo'n mens heet???
En hoezo zou je die computer nou ineens helemaal niet meer kunnen gebruiken?? het is gewoon een poedersuiker die mijn diskette heeft gemold waardoor ik een hoop bestanden kwijt ben en als er zo'n mens niet zit nou jah beetje moeilijk om het dan te melden he?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:59

wie gebruikt er nou nog diskette's? Haha!

meestal even met een pincet ploeteren en je krijgt 'm er wel uit.

Amor Vincit Omnia

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 16:50

Citaat:
En btw die mensen heten geen computermensen, want zo ver is onze technologie nog niet zo iemand heet een systeembeheerder of toezichthouder :p
\

computermens, da is mijn woord!! Boos!

net als lesgeefmens Haha!

TomL

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: in de stal achter de PC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:09

Haffie schreef:
Wat intereseert mij dat nou hoe zo'n mens heet???
En hoezo zou je die computer nou ineens helemaal niet meer kunnen gebruiken?? het is gewoon een poedersuikercomputer die mijn diskette heeft gemold waardoor ik een hoop bestanden kwijt ben en als er zo'n mens niet zit nou jah beetje moeilijk om het dan te melden he?

Chill baby.
Ik neem aan dat jullie bestanden uit wisselen middels floppies. Iets wat over het algemeen de meest gebruikte methode is op een school (lager of voortgezet of beroeps onderwijs) Dus als jij die verotte flop laat zitten kunnen anderen geen gebruik meer maken van dat diskette station. En dat jou iets niet kan interesseren was mij al wel duidelijk, maar bedankt dat je het zelf even wilde opschrijven.
En een beetje nadenken over wat jouw acties teweeg brengen mag ook wel hoor. Als er dan niemand zit om het te melden, kun je toch wel een briefje ophangen bij die PC: "Diskette station kapot, vreet floppies" oid.
Zoals ik al vroeg (maar waar je (wijselijk??) geen antwoord op gaf) wat zou je doen als het je eigen PC was??
Poedersuikercomputers zullen inderdaad je floppen stuk maken, maar denk dan ook zelf na wat poedersuiker in een floppy doet.. Dat gaat natuurlijk plakken en dan is je flop niet meer bruikbaar

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:32

poedersuiker lijkt mij ook nie zo goed voor je pc *LOL*

maar klijn; sorry, maar tom heeft wel een beetje gelijk

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 18:58

Nietes Boos!
(okey wel een beetje Haha!)

En als het mijn compu was had ik het idd wel anders gedaan maar ik heb zelf geen compu gelukkig irri pokkedingen.

okey ik had er idd een briefje op kunnen hangen, maar ik was gewoon boos op dat moment.

TomL

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: in de stal achter de PC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:56

hey haffie, je komt dan ook wel uit het lochtste dorp van brabant Haha! ( ik kom uit de lochtste stad van brabant.)
Als je bij het volgende verschrikkelijk irri floppie dan nog maar eens hier aan denkt Knipoog Floppies zijn op school helaas een noodzakelijk kwaad. En geloof me, ik vloek nog dagelijks op computers. (maar nooit als ze er bij zijn! Computers hebben ook gevoel Lachen )

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:01

Tip: koop zo'n USB geheugenstickgeval (Hoe heet zoiets officieel eigenlijk Verward ). Klein van formaat, minder kwetsbaar dan floppy's en er past veeeeeel meer op. Heb je dat gezeik ook niet meer.

Nulla tenaci invia est via

TomL

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: in de stal achter de PC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:03

behalve als de systeembeheerder de USB poorten disabled heeft.
Anders is zo'n USB memory stick een ideale oplossing.
USB geheugenstaaf :p (zonder "geval" dus)

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 15:12

Ja maar dan moet ik zo'n USB geheugenstick iets weer kopen en diskette's hebben we hier thuis liggen Haha! nee ik mail alles wel naar mijn hotmail en open het dan wel gewoon heel makkelijk op school Haha!
En dat onze computer gevoel had dat wist ik wel! daarom doet ie ook altijd stom als ik er ben. Hij moet mij gewoon niet. En ik denk dat hij dat stiekem tegen de computers op school heeft doorverteld, en die moeten mij nou dus ook niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Googlebot, kaatje89, Koekie_186, lastig, Lugea, Muiz en 193 bezoekers