Bellen in OV...dit gaat tever!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:43

ach lekker laten banketstaaf en negeren.
Ik weet dat dat makkelijker gezecht ndan gedaan is maar je gaat je er alleen maar aan ergeren , jou dag verpest en dat mens doet het moregen overmaorgen of waneer dan ook gewoon weer. Maar ben het met je eens dat je prive dingen ook prive moet houden.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 09:32

Ik heb gister weer eens krom gelegen van het lachen. Ik moet het even vertellen Haha!

Er ging een man achter me zitten. Uit de manier waarop hij praatte zou ik denken dat het een homo was (sorry voor het vooroordeel, maar het volgende zal mijn mening bevestigen)

Zijn telefoon ging. Ten eerste bleek dat hij steward was bij een of andere luchtvaartmaatschappij. Zat een interessant gesprek op te hangen met iemand die daar ook had gesolliciteerd en dat hij 'zooooooooooo trots' op hem was Ach gut Haha! Ten tweede was hij met zijn moeder naar de kliniek geweest. Ik denk 'daar komt het'................

'Laaaaaaaaaaaaaiend enthousiast. We hebben een afspraak gemaakt voor 20 januari..........Dan laten mijn moeder en ik ons gezicht Botoxen *LOL* Haha! '

Ik lag dubbel van het lachen. De manier waarop hij het vertelde, ik kwam niet meer bij. Echt geweldig! Mijn humeur was weer goed voor die dag Tong uitsteken

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 09:34

haha dimple! *rolt van d'r stoel* Haha!:D:D

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:54

Aan luidruchtig lachen/ met telefoontjes spelen kan ik mij ook erg aan storen als ik in de trein zit. Maar gesprekken zijn soms zo leuk. Ik zit in de trein, komen er 4 van die miepjes binnen.

Nr 1: Haaaaai
Nr 2: Hihiihiihi
Nr 3: hihihihi

etc etc

N1 1: En, hebben jullie gister nog wat leuks beleefd?
Nr 4: Ja, ik ben gisteravond ontmaagd door mijn vriendje

*heeeeel veel enorm veel gegiechel*

- ik dook weg in mijn jas -

Nr 2: ooooooooooooh, hoe was het?
Nr 4: Ja, wel leuk

hihihihihiihi


Enzovoort enzovoort. Ik heb me rot gelachen daar. Die meiden maar giechelen, flauwe vragen stellen (deed het pijn, wat deed hij etc tot was het lekker?) en dat echt hard in een volle coupe.

Moet ik uitstappen, sta ik daar op zo'n balkon. Komt er een conducteur aan, ik stond achter het deurtje dus zag hij mij niet. Ging hij met de rug naar mij toestaan en lied een keiharde boer. Vervolgens loop ik voor hem uit de trein uit, zeg netjes 'Goedemiddag' je had die kop moeten zien.

Soms is trein reizigen best heel leuk OK dan!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:25

Whaaaaa Haha! die is cooooooooool! Erg die conducteur!!! Lachuh!!! Haha! OK dan!

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:30

whahaha ik lig hier krom van het lachen, soms is het best jammer dat ik alleen met de auto reis als ik dit zo lees Haha!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:44

Piaffe schreef:
Ging hij met de rug naar mij toestaan en lied een keiharde boer. OK dan!


Ooooooh, wat een vette spelfout. Jammer dat wijzigen niet meer wil Bloos

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:58

Haha Haha! Volgens mij zijn ik en Laura dan ook wel eens irritant Schijnheilig Smsje sturen en vertelle wat er allemaal in moet staan, heb ook wel een aantal keer dubbel gelegen in de trein, werden wel een beetje aangekeken maar dat maakt me dan echt niets uit Tong uitsteken

Wel grappig sommige verhalen. Ik heb eigenlijk nog nooit gebeld in het OV.Ik reis ook niet zo vaak met het OV

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:10

Als mijn foon op trillen staan (zoals bijna altijd) dan neem ik vaak niet op als ik zie dat het bv iemand is die ik dingen heb te vertellen die niet heel de bus aangaan Knipoog bel ik wel terug zodra ik uit de bus ben Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:14

Geweldig, ik ga juist zitten luisteren als iemand een gesprek voert Haha!
Je moet toch wat doen in de trein.

De raarste dat ik tot nu toe heb meegemaakt in de trein was een stel homo's die elkaar druiven zonder pit zat te voeren. Vervolgens begonnen ze te praten over hoe het nou kon dat er geen pit in zat en ook geen gat om de pit eruit te halen Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:26

Ik gebruik mijn telefoon in het OV alleen om door te geven hoelaat ik op het station zal zijn, ofzo. Of om iemand te vragen me ergens op te halen, dat soort dingen. Maar dat zijn gesprekken van 30 seconden.
Ik ga echt niet uitgebreid mijn priveleven zitten bespreken in een volle bus of trein. Ik kan me ook vreselijk storen aan mensen die dat wel doen. Gelukkig heb ik meestal mijn discman bij me zodat ik naar mijn eigen keuze kan luisteren (en nee, ik zet hem niet zo hard dat de rest van de coupe kan meegenieten!).

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 11:08

flair schreef:
De raarste dat ik tot nu toe heb meegemaakt in de trein was een stel homo's die elkaar druiven zonder pit zat te voeren. Vervolgens begonnen ze te praten over hoe het nou kon dat er geen pit in zat en ook geen gat om de pit eruit te halen Haha!


Lachuh!! Ik zie het al helemaal voor me! Echt de slimste waren ze dus niet Haha!

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:28

Ik reis nooit met het OV dus ik kan er niet over mee praten. Wel kan ik me voorstellen dat je zo je tijd nuttig kan gebruiken.
Ik telefoneer ook heel veel in de auto. Dat is toch nutteloze tijd en zo benut ik die tijd tenminste.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 14:47

Ja, maar in de auto zit je alleen. Niemand die meeluisterd en zich kan irriteren aan je gesprekken.

Zolang jij je handjes aan het stuur houdt en op let is er niemand die er last van heeft.

Sommige mensen in het OV zorgen er echt voor dat je met gekromde tenen thuis komt. Nog niet te spreken over mensen die zich niet kunnen inhouden er mee gaan bemoeien.
Zover zou ik niet gaan, maar gezien het zinloos geweld in Nederland, zou ik wel enigzins opletten wat je bespreekt en hoe hard je dat doet! Schijnheilig

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:03

haha ik vind het altijd wel grappig Haha! tenzij er iemand naast me zit, of als het rustig is en je zilt half te slapen opeens KEIHARD zn mobiel laat afgaan met een supperirritamnt en opgefokt deuntje en dan nog een kwartier loopt te zoeken en dan opneemt en brult "JA HALLO MET MIJ?????????!!!! JA IK ZIT NU IN DE BUS!! IK BEN OVER EEN HALF UUR THUIS! WAT????? JAA HAHAHAHAHAHA!!! OKEEE IK GA JE ZIEN HEE MAN!!!"
daar erger ik me wel aan ja, maar erger vind ik persoonlijk mensen die keihard muziek hebben opstaan dat je helemaal mee kan genieten door de bus, terwijl het nog een diskman/mp3speler met oordopjes is ook Scheve mond

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:06

Ik ben ook een keer met de tram geweest (wel vaker, mar oke), en toen zat er zo'n hele dikke trien, met 2 jongens (rond de 10 jaar) die waren echt heel verwend aan hen doen, zeuren, met mobieltjes spelen enzo