film: Horse Whisperer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 12:49

Heb hem ook op video
Dat begin is zo erg!! Meestal spoel 'k dat gewoon door, kan het gewoon niet aanzien als er mensen/paarden sterven Scheve mond

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:28

Guinevere schreef:
Wordt in het boek de relatie tussen de horse whisperer en Annie niet juist veel meer uitgediept? Knipoog

Ja uiteraard, maar in de film gaat het daar alleen maar over vond ik. Ik het boek gaat het ook nog wat meer het paardengedeelte. Dat miste ik wel in de film. En dan dat einde van de film Scheve mond

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 05:46

Romkabouter"]
[quote="Guinevere schreef:
Wordt in het boek de relatie tussen de horse whisperer en Annie niet juist veel meer uitgediept? Knipoog

Ja uiteraard, maar in de film gaat het daar alleen maar over vond ik. Ik het boek gaat het ook nog wat meer het paardengedeelte. Dat miste ik wel in de film. En dan dat einde van de film Scheve mond
[/quote]

Ach, ik vond dat het wel mee viel, maar inderdaad jammer van het einde Scheve mond Maar ik snap wel waarom ze daarvoor hebben gekozen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:18

Heel die film is bagger, heeft totaal niks met het boek te maken, behalve de namen van de karakters. En dat Redford er nóg een uur in wilde stoppen . Ik vind deze uren al een foltering. Er wordt totaal geen aandacht geschonken aan wáarom Annie dat paard met alle geweld het paard wilt genezen. Het verleden van beide heeft grote invloed gehad op waarom ze nu zijn zoals ze zijn en ook daar is weinig aandacht voor. En dan dat belachelijke einde wat écht nergens op slaat.