Help! Gerechtsdeurwaarder!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:54

Linda, zo'n geintje heb ik ooit gehad met Casema. Ik had mijn modem aangetekend teruggestuurd nadat ik mijn abonnement had opgezegd. Krijg ik een brief thuis (een dwangbevel zelfs) dat als ik niet binnen 5 werkdagen dat modem terugstuurde, dat zij dan 500 gulden (toen nog) van mijn rekening zouden schrijven. Ik had ook geen fax, op dat moment had ik vakantie en dus ook geen fax op m'n werk bij de hand. Ben naar de Bruna om de hoek gegaan met mijn verzendbewijs van TPG (of hoe ze toen ook nog heetten), heb de boel daar op de fax gezet, begeleidende brief & opzegbrief erbij, nooit meer wat van gehoord. Het verhaal staat volgens mij wel ergens hier op Bokt, zoek maar op mijn naam en op 'Casema'. Knipoog

't Is dus duidelijk niet alleen UPC waar dit soort dingen gebeuren: bij andere kabelmaatschappijen, providers en andere instanties worden ook fouten gemaakt. Is op zich niet erg, fouten maken is menselijk en in goed overleg ben ik tot veel medewerking bereid. Maar als er op hoge poten dingen worden geƫist die onredelijk zijn, dan word ik ook flink pissig en dan hebben ze aan mij een verkeerde. Extreme duivel

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:24

Casema ........... Men breek me de bek niet open.......... wat een K bedrijf is dat zeg........ Het wordt hoog tijd voor concurentie op de kabelmarkt

ze hebben daar zware beveiliging op het kantoor.......... kan het me niet voorstellen dat mensen helemaal over de zeik gaan hoor. Haha! Knipoog , de arrogantie van die lui, klantenservice noemen ze het, nou als ik zo met mn klanten omging

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:54

'vexatoir beslag', dat is toch wat de "gewone mens" bewarend beslag noemt?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:16

gijsenkim schreef:
Casema ........... Men breek me de bek niet open.......... wat een K bedrijf is dat zeg........ Het wordt hoog tijd voor concurentie op de kabelmarkt


We hebben niet voor niets een mega schotel aan de gevel! Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:21

Dat weet ik niet Sonja.
Helaas heb ik in deze situatie alleen met niet normale mensen te maken gehad en die hadden het alleen over vexatoir beslag.
Mijn man doet in de ICT heel veel voor advocatenkantoren (spraakherkenning) en laatst zei er eentje tegen hem: Geen beslag zo leuk als een vexatoir beslag.
Echt hoor, dat is puur om te treiteren en te jennen. Het ergste is nog dat elke rechter goedkeuring geeft bij de aanvraag, want: als ze het er niet mee eens zijn, dan zie ik ze wel verschijnen....
Inderdaad, voor een kort geding dus, anders krijg je dat beslag er mooi niet af.
Met andere woorden: schuldig tot het tegendeel bewezen is. En als dat tegendeel dan bewezen is, dan mag je feitelijk voor 5000,- je eigen spullen 'terugkopen', want dat ben je wel kwijt aan een goede advocaat...

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:00

Misselijk BAH ... De wetgeving is er voor de mens, dat is dan wat de wetgever beweerd Misselijk Triest gewoon!!!!!