Sport jullie nog extra naast paardrijden ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 11:56

Ik rij 3 a 4 x per week paard. Rij zo'n beetje om de dag op fiets naar mijn werk (20 minuten heen, en 20 terug, wel hard doorfietsen, ga meestal te laat van huis, dus je moet wat!), verder ben ik aan de forse kant, en aangezien ik een dieet niet lang genoeg volhou, "gym"ik tegenwoordig iedere avond in huis. Ca 15 minuten springen en beenoefeningen doen, daarna een aantal buikoefeningen en dan nog een paar voor mijn heupen! Mijn broek zit in 2 mnd tijd al eeen stuk wijder, en ik eet er normaal bij!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 15:28

Of ik sport???????
Ik rijd paard!
Ik rijd ongeveer elke dag. en soms 1 paard maar meestal zijn het er 2 of nog meer.
Ligt aan mijn tijd.
En ik fiets erheen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 15:45

ik rij nu alleen nog paard. sinds januari dit jaar ben ik gestopt met jazz dance, dat heb ik 10 jaar gedaan en t was wel genoeg. dansen deed ik eerst 2,5 uur in de week. maarja, paardrijden is genoeg!! en elke dag naar school fietsen en weer terug (half uur heen, half uur terug..... pfff zwaar hoor)

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 20:39

ehh, sporten, tja..
Ik heb best veel gesport in mijn leven..
ehh. "heb gesport", dat heet toch voltooid verleden tijd..? *LOL*
Naar de middelbare school ging ik regelmatig op de fiets,dat was 12 km heen en diezelfde 12 weer terug.. Behalve bij slecht weer , alleen de laatste 2 jaar was t best vaak slecht weer.. haha!
maar op zich vond ik 24 km fitesen per dag wel genoeg, toch deed ik toen nog meer.
In de basisschoolperiode zat ik eerst op klassiek ballet en turnen, dat ballet ben ik mee gestopt na een paar jaar, geturnd heb ik tot mijn 12-de.
Toen op de havo natuurlijk gym, verplicht 2 x in de week (..), tot het examenjaar, toen hoefde 't eindelijk niet meer.
Ondertussen heb ik een tijdje op volleybal gezeten, iets wat ik heel leuk vond en vind, maar 'organisatorisch' toen niet zo handig was ( ver weg, op de fiets in donker, of uren op de enige bus wachten,etc..)
Ook heb ik tusen mijn 9-de en mijn 18-de af en toe gerace-fietst (?), iets wat ik nu ook wel graag weer wil gaan doen ( 's zomers), maar dan zal ik eerst een fiets moeten kopen, want die ik toen had is weggegeven omdat ik 't niet vaak genoeg meer deed..
Nu zit ik alweer een tijdje op moderne dans, iets wat echt supergaaf is, een soort mix van actieve (improvisatie) dans, drama en ontspanning.
daar kom ik echt tot rust (rust die ik thuis niet neem voor mezelf) en vergeet ik alle stress uit het dagelijks leven.
Als ik met de hond naar t bos of t strand ga, doe ik altijd m'n trimschoenen aan, zodat ik af en toe even kan joggen, puur voor t idee..( te kort om er wat aan te hebben, maar alle beetjes helpen..)
al met al:
ballet, turnen, volleybal, fietsen.. ik heb genoeg gedaan, helaas is t nu alleen nog dansen, dus echt sportief ben ik nu niet meer zo.
Misschien dat ik tegen de zomer weer een fiet koop en ga fietsen, daar werd ik echt moe van ( en bijna paars als ik thuis kwam!), maar zonder dat ik dat echt zo merkte gek genoeg. Als ik 33 km per uur haalde, vond ik t al hard haha.

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 23:41

Ik rij 1 a 2 keer per week en binnekort ga ik ook fietsen naar de manege (20 minuten heen en weer terug...daar word je echt moe van hoor *lol*)

verder eigenlijk niet...heb nooit geen zin en als ik wel zin heb dan heb ik weer geen tijd *zucht*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-01 12:12

Citaat:
Op 2001-03-16 16:13, schreef kimmy:
pris, mijn paard is net dood, weet je nog??


Sorry Kimmy maar er zijn nu zoveel namen en mensen dat ik af en toe de weg een beetje kwijt ben.
Wel lekker in sporten kan je al je frustaties kwijt.

Nogmaals sorry

Gr Pris

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 16:01

Ik doe echt veel te weinig geloof ik... Ik rijd 1 keer in de week een uurtje paard (in de vakanties meestal 2 keer of meer) en wordt met de auto naar de manege gebracht. Ik fiets vijf keer in de week twintig minuten heen en terug naar school en verder heb ik 4x50 minuten in 1 week schoolgym...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-01 16:23

iiiieeee schoolgym dat had ik vroeger altijd een hekel aan. Ik verzon altijd wat om er onderuit te komen.

Het probleem was namelijk dat we begonnen met hardlopen buiten. of er nu sneeuw lag of keihard regende we gingen hardlopen buiten.
Die vent was een oud militair dus we werden gedrilt. Was niet leuk.

Gr Pris

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 17:15

Neeeej gym is juist leuk!! ((bij ons)) en in de zomer gaan we buiten gymen en in de winter of als het regent ofzo dan binnen. is echt wel tof