Dames en Heren.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 23:47

saluut schreef:
Ik vind het ook ONTZETTEND kinderachtig!!!!!!!!!!!! Het bewijst het humorgehalte van de beheerder maar weer eens. Jammer dat je weg gaat! Maar ik begrijp je heel erg goed.


Voila, dat bedoel ik nu, de beide topics waren ver van SLOW-CHAT...meer HOT-TOPIC.....
Het heet hier toch algemeen??????

Wel Bart?

Je stelt je aan als een kleuter!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:48

En jij blijft maar roepen dat je weggaat...nou wat let je?

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 23:50

Ik wacht to Bart me eruit gooit......
Ofwel geeft hij me toegang, een van de twee......Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:50

Een beheerder hoort imo ook serieuzer te zijn dan de rest, er moet er toch een autoritair optreden?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:51

Hij zal er niet wakker van liggen dat jij wilt vertrekken hoor, dus dan kun je lang wachten.

Beetje kinderachtig zo...

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 23:53

Sypheron schreef:
Een beheerder hoort imo ook serieuzer te zijn dan de rest, er moet er toch een autoritair optreden?


Mee eens, maar dan moet hij wel serieus zijn....
En niet bv topic sluiten of verplaatsen zodat meerdere leden er niet meer op kunnen reageren.
Mijns inziens gaat hij hier te ver.
Laatst bijgewerkt door Bas232 op 15-12-03 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:53

Bas ga gewoon weg

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:53

Sypheron schreef:
Een beheerder hoort imo ook serieuzer te zijn dan de rest, er moet er toch een autoritair optreden?


En elk toppic waar mensen ontzettend veel lol hebben op slot gooien??? Als mensen elkaar vernederen snap ik dat best, maar wij hadden gewoon ontzettend veel lol met elkaar. Sommige mensen snappen die humor misschien niet helemaal, of het is te confronterend ofzo... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:54

Bas232"]
[quote="saluut schreef:
Ik vind het ook ONTZETTEND kinderachtig!!!!!!!!!!!! Het bewijst het humorgehalte van de beheerder maar weer eens. Jammer dat je weg gaat! Maar ik begrijp je heel erg goed.


Voila, dat bedoel ik nu, de beide topics waren ver van SLOW-CHAT...meer HOT-TOPIC.....
Het heet hier toch algemeen??????

Wel Bart?

Je stelt je aan als een kleuter!
[/quote]

mbt dit topic ben ik het met je eens. Daarnaast heb je meer dan 50 berichten dus zou je toegelaten moeten worden.

De chantage van stort maar 50 euro..............zeer onder de gordel, een bijdrage storten omdat bart het financieel niet red om bokt alive te houden daar zou ik zeker aan mee doen. Maar op deze manier

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:54

Serieus zijn? Serieuze topics horen op Algemeen. Topics met een lollige ondertoon hebben hun plaats op Kippenhok of Huiskamer.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:54

Waarom zouden voor jou de bokt-regels niet gelden? Heb je een reden om daar boven te staan ofzo?

Je bent te gast op een forum en het lijkt mij dat je je daar aan de regels van dat forum houdt.
In dit geval niet slowchatten op Algemeen en 50 paardenposts voordat je toegang krijgt tot de "huiskamer".
Valt toch best mee?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:55

Flikker lekker op Bas Lachen

Wat is het leven makkelijk toch? Dit is Barts forum, hier gelden Barts regels, en het gaat over die stinkende viervoeters.

Als je niet met die regels kan leven, of het niet over die viervoeters wilt hebben, wat is dan makkelijker dan oprotten? Sorry hoor, maar ik mis geloof ik het punt hier.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 23:55

saluut"]
[quote="Sypheron schreef:
Een beheerder hoort imo ook serieuzer te zijn dan de rest, er moet er toch een autoritair optreden?


En elk toppic waar mensen ontzettend veel lol hebben op slot gooien??? Als mensen elkaar vernederen snap ik dat best, maar wij hadden gewoon ontzettend veel lol met elkaar. Sommige mensen snappen die humor misschien niet helemaal, of het is te confronterend ofzo... Verward
[/quote]

Voila, dat dacht ik dus ook.....
Maar er is niets gebeurd wat misplaatst is of aanleiding geeft to bepaalde mensen uit te sluiten......
Dat is dus wel gebeurd.....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:55

Pipo: het gaat om 50 posts op de paardenfora Knipoog.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:55

Jeetje, lekker volwassen allemaal zeg. Of je past je aan of je gaat ergens anders heen, net als de andere users hier. Je hebt al toegang alleen niet tot de HK en daar is een reden voor. De HK is er voor mensen die Bokt niet alleen gebruiken om wat tijd te verdrijven of over sex te praten met een paar duizend vrouwen Haha!

Gevoel voor humor? Da's mij onbekend Haha!

Maar goed, keuze is aan jou verder. Of je start een topic op KH en zorgt dat dat een beetje normaal verloopt of je registreert je op fokforum en nodigt de mensen uit de inmiddels verplaatste/gesloten topics uit.

(Of je maakt 50 euro over Knipoog Er zijn je een aantal mensen voorgegaan in de Boktveiling tijd.)