Gaan jullie altijd zo laat naar bed??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 22:01

Ik zie (als ik er zelf niet vroeg uit hoef) s'avonds laat nog mensen bokken, hoelaat moeten julie er dan uit de volgende dag??
Ik kan morgen lekker uitslapen tot 8 uur, vanwege m'n stage waar ik pas om 10 uur hoef te zijn.
Maar als ik er, zoals vanochtend, om 5uur uit moet dan lig ik er om 20:30 al in!
En dan moet ik nog uitkijken dat ik in de bus niet in slaapval! Gaaaap

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:03

Ik ben pas 13 hoor maarruh.. Ik moet om half elf altijd in bed liggen Verdrietig En ik wil nog veel langer Bokkuh!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:05

als ik de volgende dag moet werken probeer ik altijd om uiterlijk 23.00 uur te liggen.
Dat lukt helaas niet altijd.....

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:37

hmm wisselend als ik moe ben ga ik slapen of als er niets te beleven is. zit nog beetje in vakantie ritme Haha!.
hoef morgen pas om 2 uur op school te zijn voor 1,5 uur les. maar wil 's ochtends nog wel wat doen.
is heel wisselend hoelaat ike rin lig. maar heb hele makkelijke uren. dus nog wle veel spelling

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:52

Ik werk momenteel vrijwel om de hoek, moet tussen 8.30 en 9 beginnen dus kan soms tot 8 uur blijven liggen. Meestal bok ik tot een uurtje of half 1, dan begin ik vaak moe te worden. Maar soms lig ik er ook wel al om half 11 in hoor, dan heb ik het nodig en dan moet Bokt maar ff wachten tot de volgende dag... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:53

Dat is bij mij echt erg... in ieder geval nooit voor 12 uur. De afgelopen 3 nachten heb ik niet meer dan 4 uur slaap gehad (mee geweest op introductie kamp Haha! ). Ben nu ook wel moe, maar niet heel erg.
En morgen kan ik lekker uitslapen Dromen
Nou moet ik toegeven dat ik 's ochtends dus geen held ben, maar als ik eenmaal op gang ben gaat het wel, paar bakken koffie doet wonderen... Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:02

Ik ging altijd best vroeg op bedje.... Om half 11 toch echt op zijn laatst....
*LOL* Nu dus niet meer, vaak al half 12. Is voor mij laat. Dat komt door het bokken Knipoog

Ik moet er om 8 uur uit, nu een kwartiertje vroeger door de kat. Lachen
Ik heb mijn slaap echt heel hard nodig, maar het bokken he... (ik durf het woord niet te zeggen)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:22

Mwah, ik blijf eigenlij kaltijd te lang zitten 's avonds. Meestal probeer ik om 12 uur erin te liggen en dan ga ik om half 1 slapen (eerst nog lezen...)

De volgende dag moet ik er wisselend tussen 6.40 en 7.45 en maakt niet uit hoe laat uit.
Ach, ik slaap van zaterdag op zondag altijd bij, en dan trek ik het wel weer een poosje......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 03:04

haha ik zit nu op bokt en het is drie uur in nl dus hier negen uur haha echt grapig ik nog lang geen slaap! Haha! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:42

M'n moeder stuurt me meestal rond 10 uur van de computer dan kruip ik m'n bedje in en ga ik TV kijken.. en als ik moe word zet ik gewoon de TV uit en ga slapen Dromen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, ComscoreBot, Eretria, IASCrawler, IlBuono, Laurora, MarJon, MiniTrex113, Petra_O, Sabbientje, Xayah, xemmafalcon, YandexBot en 177 bezoekers