Henry de Vries vermist - hulp

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inger1993

Berichten: 182
Geregistreerd: 27-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 21:10

https://www.facebook.com/events/749515881776066/?ref_newsfeed_story_type=regular

A.s. Zondag is er weer een zoektocht naar mijn vader, de inmiddels 6 maanden vermiste Henry de Vries.
Dit keer wordt er gezocht in de bossen van Hulshorst. Ik hoor u denken:
'Daar heeft de politie toch ook uitgebreid gezocht?' Dat klopt, maar Hulshort kent vele bosgebieden en wij zoeken uiteraard verder op nieuwe plekken!
Komt u helpen? Mijn dank is groot! - Inger de Vries

p.s. lid worden van de facebook pagina, de fb pagina delen e.d. helpt ook nog steeds!
Inmiddels is het onderzoek namelijk stopgezet door de politie terwijl er nog geen enkele vraag beantwoord is!
We/de politie weten wel 95% zeker dat er een misdrijf is gepleegd....

Helpt u alstublieft zoveel mogelijk mee om mijn vader terug te krijgen!
Maar ook de familieman, vriend en collega die hij voor velen is!

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:12

Ik kan helaas niet meehelpen, maar wens jullie heel veel sterkte en hoop dat er eindelijk duidelijkheid ontstaat.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:13

Tjee meis wat vreselijk... Die onzekerheid... Ik wil je iig heel veel sterkte wensen, ik hoop dat jullie hem vinden en dat jullie het kunnen gaan afsluiten.

Horse_xx

Berichten: 1718
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:15

Verschrikkelijk.. Hoe weet de politie dat het een misdrijf is?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:40

OV --> LZP

Inger1993

Berichten: 182
Geregistreerd: 27-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 22:24

@Horse_xx: Omdat ze 6 maanden uitgebreid onderzoek hebben gedaan.
Daarbij gaan ze ALLE mogelijke theorieën na en die gaan ze één voor één uitsluiten.

De enige 3 die over zijn, zijn:
1. 95% misdaad
2. 3% zelfmoord
3. 2% vrijwillige verdwijning.

Ze kunnen uitsluiten door gedragsanalyses te maken, maar ook door zijn gangen tot in jaren terug na te gaan.
Als hij er zelf vandoor was geweest hadden ze met het uigebreide onderzoek wel wat bewijs gevonden.
En er zijn eigenlijk geen zelfmoorden waarbij iemand zolang vermist is. Daarnaast waren en 0 tekenen waarom hij zelfmoord zou plegen.

Anoniem

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:30

Ik heb je vorige topic ook helemaal gevolgd.
Is er ook nog een kans dat het een ongeluk was? Bijv. met de auto te water gekomen?

Ik wil je weer heel veel sterkte wensen!! En de rest van je familie.

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:32

Ach jeetje, is hij nog steeds vermist.. Wat naar!! Ik blijf voor jullie hopen dat hij (heelhuids) gevonden wordt..

Jullie waren laatst ook bij RTL Late night toch?

Charaz

Berichten: 24342
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:44

Jeetje ik heb destijds je topic ook gevolgd, wat moet het vreselijk zijn om nog steeds in onzekerheid te leven.

Inger1993

Berichten: 182
Geregistreerd: 27-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 23:38

@Koudbloedkim : Ja, in princiepe kun je zeggen dat die kans er is.
Maar volgens de politie is dit te verwaarlozen....
Weetje wat het is, wij hebben nog nergens harde feiten van gezien. Maar de politie heeft zo duidelijk onderzoek gedaan dat wij daar op vertrouwen.

@Roosch : Klopt, die aflevering kun je hier terugkijken:
http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-3 ... 2b550859aa


Maar nu terug naar het onderwerp: Wij zoeken (18+) vrijwilliger voor aankomende Zondag voor een grote zoektocht in Nunspeet. Zeker als je in de buurt woont en je hebt niks te doen is er geen goed excuus.
En eerlijk is eerlijk, ik dacht vroeger ook laat maar/geen zin/of ik drukte mijn kop in het zand.
Maar als het om jouw familie gaat wil je ook alle hulp.

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:42

Jeetje wat verschrikkelijk die onzekerheid. Ik woon helaas niet in de buurt, maar zal zeker op facebook volgen en delen. Alle kleine beetjes helpen hopelijk. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte. Dat er maar snel een eind aan deze nachtmerrie mag komen!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:19

Allereerst,wat verschrikkelijk dat jullie nog steeds in onzekerheid leven zeg,wat een hel!

Wel wil ik je graag duidelijk maken dat onderstaande zin mij een beetje verkeerd valt.
Hartstikke logisch dat er zo veel mogelijk hulp gezocht wordt om te zoeken naar je vader,maar het is geen kwestie van alleen tijd hebben. Sommige mensen denken verder en kijken ook naar de risico's,want stel als je wat vindt. Sommige mensen kunnen daar niet meer omgaan en daar mag ook eens bij stil gestaan worden naar mijn mening. Niet voor niets zijn er speciale opgeleide mensen hiervoor. Iets vinden en duidelijkheid hebben is wat je hoopt,maar je wil mensen ook weer niet opzadelen met een eventueel trauma.

Hopelijk vat je het niet verkeerd op. Ik hoop van harte dat jullie snel duidelijkheid krijgen :(:)








Inger1993 schreef:
Zeker als je in de buurt woont en je hebt niks te doen is er geen goed excuus.

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:27

Die zin die saskia9 heeft gequote valt mij ook een beetje verkeerd, maar zo bedoel je het vast niet ;)

Ik hoop zo dat jullie duidelijkheid krijgen... Wat een nachtmerrie om zolang in onzekerheid door te moeten gaan. Ik hoop ook dat er veel mensen gaan helpen! Als Ik dichterbij had gewoond had ik graag willen helpen, maar ik deel in ieder geval de pagina in de hoop dat er andere mensen zijn die wel dichtbij wonen en willen helpen!

Heel veel sterkte :(:) ik hoop dat je zondag meer duidelijkheid krijgt...

Alja

Berichten: 25650
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:34

ik hoop dat je vader gauw gevonden wordt, de onzekerheid lijkt me verschrikkelijk :(

Imre

Berichten: 14212
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:37

Ik vroeg me van de week nog af of jullie al iets gehoord hebben. Niet dus. Wat vreselijk! Hopelijk levert de geplande zoektocht iets op. Heel veel sterkte!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16259
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:40

Het is dat ik zondag al een volle dag heb. Anders had ik meegezocht.

Sterkte!

pluisje88

Berichten: 8109
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:42

Ik woon helaas ook niet in de buurt. Lijkt me verschrikkelijk als het je gezin betreft. Wat een drama om zoveel onzekerheid te hebben.

Vind dat saskia wel een goed punt heeft. Er zullen genoeg mensen zijn die wel willen maar van zichzelf weten dat ze het niet kunnen bekroppen als ze wat vinden. Iedereen hoopt dat hij wat vindt, en tegelijkertijd wil je eigenlijk niks vinden... Tja klinkt vaag maar hoop dat je het snapt.

Heel veel sterkte!

Cowgirl_K

Berichten: 430
Geregistreerd: 10-10-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:42

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Ik hoop dat je vader snel gevonden wordt meis!
Helaas ben ik zondag niet in Nederland om te komen helpen maar ik wens jullie veel sterkte..

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:48

Is hij nog niet gevonden? Jeetje, wat naar! Waanzinnig veel sterkte en succes gewenst voor jou, je familie en vrienden :(:)
Ik kan ook helaas niet meehelpen, zit momenteel in Japan.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:51

Heb jullie ook iedere keer bij Umberto Tan gezien.. (zag jou ook de laatste keer)
Vind het verschrikkelijk! Heel veel respect voor jullie!
Jullie hebben wel een hele goede in je team, vertrouw een beetje op Peter R de Vries!
Hoop dat er snel meer duidelijkheid is!

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:56

Och meid, je vorige topic heb ik ook iedere dag een paar keer bijgelezen en toen die werd gesloten elke dag even op de fb pagina gekeken... Vond het zo erg toen ik hoorde op tv dat ze gingen stoppen, werd er zelfs een beetje boos van. Waar ik trouwens laatst nog aan dacht, hebben jullie al een medium of zo iets dergelijks ingeschakeld. Daar dacht je ook aan in het vorige topic toch?

Inger1993

Berichten: 182
Geregistreerd: 27-09-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 17:35

@Saskia9: Nee zo bedoel ik hem inderdaad niet !!
Ik snap dat hij verkeerd over komt en ben blij dat je dat opmerkt!
Uiteraard moet je rekening houden met het feit dat er wat gevonden kan worden, daarom ook 18+.
Daarnaast moet je rekening houden dat het fysiek redelijk zwaar is.

En natuurlijk snap ik als laatste dat veel mensen de reiskosten niet op kunnen brengen en het idee kunnen hebben dat het alsnog een hopeloze/nutteloze onderneming is.
En eigenlijk doel ik op de laatste groep mensen, dus nu zeg ik het even zoals ik het bedoelde:

'Wees niet bang dat het een nutteloze onderneming is, dit is geen excuus. NL is groot en de kans dat we niks vinden is groter dan de kans dat we wel wat vinden. Maar je moet je bedenken dat we weer een gebied kunnen uitsluiten. En hoe meer mensen komen helpen, hoe groter het gebied dat we uit kunnen sluiten!'


Bedankt voor alle medeleven !! <3

marleen_88

Berichten: 14105
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:06

Pfffff meid wat een ellende! Hoe bestaat het dat het zo lang duurt voor hij gevonden is.

Veel sterkte.

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:10

|( jeetje nog steeds geen spoor............ik volg het via FB en hoop nog altijd dat hij gevonden word

hoe is het mogelijk om zolang vermist te blijven.........houd moed!!!!!!

Aukelizzy

Berichten: 12658
Geregistreerd: 09-10-06

Re: Henry de Vries vermist - hulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:17

Heel veel sterkte voor jullie allemaal :(:) . Vreselijk dat hij nog steeds niet gevonden is. Wat een nachtmerrie om dag en nacht met die onzekerheid te moeten leven.