Update werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Update werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 15:42

Zoals sommige van jullie weten zit ik sinds september in de WW.
Ik solliciteer me een ongeluk, van productie werk tot receptioniste/licht administratief werk.
Ik solliciteer gewoon zo ongeveer op alles wat voor mij qua afstand te doen is (heb geen auto)
In de krant staan zo ongeveer alleen HBO banen, of elektrisch en bouw personeel.
Ik weet dus gewoon niet meer waar ik nog kan solliciteren, het schiet helemaal niet op.
Ik heb niks te willen, en heb dus ook nauwelijks eisen. De enige eis die ik heb is dat ik er een beetje normaal moet kunnen komen (gaat nogal lekker in dit gat) en dat het minimaal 24 uur is (liefst meer)
Bij mijn zus (is leidinggevende in een schoonmaak bedrijf) zitten ze om mensen te springen, kan ik zo beginnen, maar ik zou niet weten hoe ik om 7 uur in zwijndrecht moet komen, aangezien de eerste bus hier om 7.30 gaat, en dan is het nog zeker een uur reizen (2 uur heen en terug dus)
12 jan. Heb ik een gesprek bij het CWI omtrent bijscholing/omscholing
En dan zien we wel weer

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:44

Echt balen stef! Het is 3 x niks.
Hier in de buurt zijn voor harmen (HBO) juist weinig banen te vinden en staan er dingen als kassiere bij de Gamma, schoonmaakster, receptioniste en winkeljuf e.d. Harmen is dan (nog) niet werkeloos maar het komt er wel aan (project loopt af).
Verrekte lastig.

Sterkte

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:57

Ik ken het probleem!
Zit vanaf eind oktober in de WW en ik kan ook solliciteren todat ik gek wordt maar ik schiet er niks mee op. Woon ook in een flink gat, waar je als je mazzel heb met de bus thuis kan komen. Alle leuke advertenties enz zijn allemaal te ver om het met openbaar vervoer te doen. Heb wel m'n rijbewijs maar geen auto (krijg die van m'n ouders niet altijd mee)
Maar ik heb nog hoop. Moet vanavond op sollicitatie gesprek, wie weet wordt het wat.......

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:59

Wat rot als je zo je best doet en je niks kunt vinden... Ik hoop dat het CWI uitkomst kan bieden...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:02

Balen joh! Ik hoop echt dat je binnenkort wat vindt.
M'n vriend heeft ook 10 maanden thuis gezeten en z'n zus zit ook al zeker een half jaar thuis. ('t Zit in de familie. Knipoog) Echt waardeloos.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:47

Goh Stef, das flink K, ja hou op schei uit wbt het gat waar wij wonen.
vin t oersaai en ben ontzetend blij met mijn baan bij KPN den Bosch, tis echt n verademing.
Er staat wel veel in de plaatselijke krantjes maarja moet je inderdaad ook nog maar kunen bereiken en kunenn doen.

Wens je veel succes, als ik iets weet hoor je t, maar bij mij op stal is dit bijna gesprek v/d dag!

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:23

Wat klinkt dit bekend zeg, ik zit ook vanaf eind augustus zonder werk (nou ja ik wist het eigenlijk toen niet, ben ontslagen tijdens mijn vakantie in Venezuela). Ik heb gelukkig nog een auto, maar dat de baantjes nu voor het oprapen liggen zou ik niet zeggen. Wel weet ik uit ervaring dat december echt een rotmaand is om werk te vinden. Ook heb ik gehoord dat het in januari waarschijnlijk beter gaat worden qua werkgelegenheid, nou is het maar de vraag of het echt zo is. In ieder geval heel veel suc6 met het vinden van een baan.