Ik zit met iets en weet niet goed wat ik moet doen.
Ik woon alleen met mn moeder. (heb wel broers/zussen) maar zijn al het huis uit(veel ouder)
Maar dat is het probleem natuurlijk niet

We zijn niet echt rijk en we gaan ook nooit op vakantie, omdat we het gwn niet kunnen betalen.
Maar mijn tante, oom , neefjes , en mn nichtje(bijna even oud als mij) Gaan naar Italie.
Ze vroegen als ik mee wou , Er was nog net 1 plek in de auto en in de caravan.
Het lijkt me echt super leuk ! En gezellig want we gaan sws best veel met elkaar om.
Maar nu het stomme : Heimwee . ik heb best snel last van heimwee. en ik voel me dan gewoon echt ziek.
We zijn dan intotaal 10 dagen weg. en ben nu 14 en ik vind het echt gewoon stom... Ik wil eigg heel graag mee .. maar dan zegt weer iets in mij van .. nee .. Wat als.. Wat als er iets is ... ik denk veeelste veel na.
En ja als er wat is. ik ben niet binnen een uurtje thuis. en hun gaan ook niet hun vakantie op de kop zetten voor mij (en dat zou ik ook helemaal niet willen) .
Wat moet ik nou doen .. ik wil het heel graag en het is dan ook wel weer een overwinning als ik het doe. en iin de 3e klas gaan we ook op werkweek ofzo en zal ik ook wel mee moeten (toch)?.. wat zal ik doen ... of heeft iemand tips tegen heimwee ofzo ?
Ik zit me nu eigenlijk al helemaal van binnen op te vreten .. Ik wil heel graag , zon zee strand , venetie.
tsja
Veel respect voor het lezen

Groetjess