Welke bokker heeft jou dit jaar een goede dienst..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:42

Twee zijn er omdat het gewoon goede vriendinnen zijn en op die manier mij altijd een dienst bewijzen; Mirie en Clitia.
En Clitia nog iets extra omdat zij gezorgt heeft dat Devil, die al van zijn 1e jaar ken een goed tehuis heeft gekregen en niet op de markt heeft gebracht (hoewel ze dit eigenlijk niet voor mij deed ben ik haar er wel dankbaar voor).

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:46

Omar zij verzorgt Guus vaak als ik niet kan of ziek ben. En omdat mijn zusje op Omar mag rijden wanneer ze wil Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:54

Biepmiep schreef:
Waterkippie en Natasha voor live en on-line steun en ook begrip....
Thankx!


Bloos

Bij mij ook biepmiepie! ze is er altijd voor je en steunt me enorm met buddy!

Ineke2, omat ik altijd helemaal opvrolijk bij haar Haha!

en Michelle! altijd gezellig! kan ik werkelijk alles mee bspreken Knipoog

oftewel drie topwijffies OK dan!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:07

Het zijn er meerdere Lachen Ik vind het fantastisch dat er zoveel bokkers met je meeleven als je in de put zit of als je je juist heel goed voelt. Eentje in het speciaal trouwens, want die heeft een heel lief voorstel gedaan in verband met de miskraam van Eileen Lovers

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:59

Karin en Death_squad omdat ik via hen aan Annabel gekomen ben!
Maarten gewoon omdat hij Maarten is.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:04

Geral omdat ze me in nood kon helpen Lachen
SP omdat hij een aantal dingen heeft gezegd die me aan het nadenken hebben gekregen en die me opgevrolijkt hebben.
Verder alle bokkers waar ik heerlijk mee gelachen heb bij de date-topics en dergelijke Haha!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 15:03

Sarabande: Omdat ik altijd bij haar hond (een duitse dog) troost zou mogen komen zoeken. Max mijn vorige hond was namelijk een duitse dog en het doet me zo ontzettend veel pijn!
En verder de rest die bokt zo gezellig maken

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:08

waterkippie



Omdat ze gewoon mijn coole paardenvriendinnetje is!!!! Haha!

en ze zo lief is mijn iso te vertroetelen als ik op vakantie ben dit jaar.

Echt een toppertje!!!!! OK dan! OK dan!

en we hebben gister samen een muis gered... Haha!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:32

Ik ben al best lang lid, maar ik reageer nog niet zolang. Tong uitsteken Schijnheilig Bloos! Verward
Maar ik wel diegenen bedanken van de tukkerrit bij de zunaruiters, die op mijn berichtjes hebben gereageerd OK dan! OK dan!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:34

waardoor ik wist hoe ik het moest vragen, en ben ik grotendeels over mijn angst van toen gekomen.

Thanxxxxxxxxxxxxxxx OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:38

Allereerst Merlijn als eigenaar van de paarden, sponsor en vaste groom tijdens de wedstrijden.
Gomir voor ons logeeradres tijdens de sgw in Wieringerwerf en de lol tijdens het sgw kamp in Ermelo; Lovers

Imker en Karin voor de morele support op wedstrijden; OK dan!
Mickey, kawa en Oscar voor de lol tijdens het Horse Event in Deurne
mijn andere mede sgw kamp gangers (Haike, NewForest, !Ellen!) Haha!
mijn lotgenoten uit het trouwtopic Rock-on, dudes!
de blooperjagers
Tyrza voor de training Slim

en de zeer vele bokkers van wie ik graag de berichten lees, maar dat is een erg lang lijstje

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:32

Suleika!!!

Dankzij haar heb ik deze zomer een kei leuke verzorgpony waar ik echt super, superblij mee ben!!!!!

Thanks mir!! Kusje

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:35

Sofionna, omdat ze gewoon een doos is, Ankiexxx, een lief meisje, en natuurluk nog al m'n neopets vriendjes *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:00

Dank je Lielle
het was zeker erg gezellig op horse event
Misschien wel voor herhaling vatbaar Lachen

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:11

Voor mij zijn dat alle meiden van het DVT, toppie hoe iedereen daar met elkaar omgaat, vooral als je gemist word komt iedereen in rep en roer om uit te vinden of alles wel oke is Lovers
Maar uiteraard zijn er een paar speciaal: Buitenzorg, heerlijk mens waar mee te lachen valt en ontzettend hartelijk, kan altijd terecht bij haar en het is net of we elkaar al jaren kennen
Ook Cowgirl, door haar te steunen heeft zij mij ook weer gesteund en steunen we op elkaar als we op pad gaan en allebei krom gaan van de rugpijn Haha!
2 stumpers bij elkaar Haha!
Maw, het kluppie om mij heen hier op Bokt is me dierbaar, met lief en leed staan ze daar!
Degene die ik allemaal bedoel weten wel wie ze zijn.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:15

Sall, omdat ze een ontzettend goede vriendin van me is geworden... Ze is gewoon een lieverd..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:50

Tja eigenlijk alle bokkers wel natuurlijk Knipoog
Maar speciaal even Kyra, die mij heeft geholpen met Regina en ervoor gezorgd heb dat ik weer een heel stuk verder ben gekomen met haar.
En natuurlijk ook Napoleon, omdat ze mij gezelschap heeft gehouden met het Regina bos-geesten mak maken *LOL*

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:03

Dizzy omdat ze zichzelf als chauffeuse mét trailer ter beschikking heeft gesteld om Xender te verhuizen een tijdje terug. Ze heeft toen echt heel veel moeite voor me gedaan (terwijl dat de 2e keer was dat ik ze in real life meette en we elkaar eigenlijk helemaal niet kende)
Ik ben ze nog steeds heel dankbaar en ik kom zo snel mogelijk haar richting weer uit! Haha!

Verder Angelke omdat ze de moeite zo nu en dan neemt om af te reizen van Brasschaat naar hier om met Greg te rijden. Altijd gezellig en leuk.

Blancarla omdat ze me heeft "opgevangen" toen ik na een jaar of 4 nog eens op mijn oude manege aankwam Haha!

verder ben ik ook alle Bokkers dankbaar die mijn topics volgen! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:07

Met stip op nummer 1: Dorine.
Om haar openheid en positiviteit. Ze heeft me eraan herinnert dat ik NU leef, en er dus NU wat van moet maken. Dorine heeft (zonder dat ze dat zelf geweten heeft natuurlijk) een heel belangrijk aandeel gehad in onze verhuizing naar het Oosten. Het alles achter je durven laten, vertrouwen op het treintje waar je opspringt.....

Verder dit jaar eervolle vermeldingen voor Stef en BaudyH voor de eyeopeners. Beide dames weten zelf wel waaraan ze deze hulde te danken hebben. Thnx ladies!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:19

esther!
omdat ze mareska goed verzorgd en omdat het klikt tussen hun!!!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:19

Richtje schreef:
Tja eigenlijk alle bokkers wel natuurlijk Knipoog
Maar speciaal even Kyra, die mij heeft geholpen met Regina en ervoor gezorgd heb dat ik weer een heel stuk verder ben gekomen met haar.
En natuurlijk ook Napoleon, omdat ze mij gezelschap heeft gehouden met het Regina bos-geesten mak maken *LOL*


Bloos! , breng je me daar toch even in verlegenheid...

Maar jij ook heel erg bedankt voor jouw enthausiasme en gezelligheid!!!

En Clien niet te vergeten! Voor jouw goede zorg en liefde die je mijn paard hebt gegeven!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:43

Ik vergeet altijd mensen met dit soort dingen maar ik doe toch een poging

-Allereerst Flair omdat ze deze week Otermo af en toe voor me rijdt nu ik met mijn pootje zit Lovers

-Runningkawa voor de hele goede tip over Elastiekjes *LOL* Heb ik echt heel veel aan gehad Lovers

-Lielle en de medekampers voor de gezellige tijd

-Lielle(+man) en Merlijn nog een keer voor de leuke dagen in Wieringerwerf Parcourslopen in het halfdonker is best gezellig *LOL*

-Reddytobias voor het helpen met mijn interview en omdat we altijd zo lekker kunnen kleppen samen Lovers

-Tygahno(+aanhang) voor de hele leuke zomer Lovers

-MariekeR en Antoinette voor de gezellig meetings en het foto's maken

-Alle SGW-ende bokkers(+aanhang Knipoog ) voor de gezellige dagen. Ik zal jullie missen als ik volgend jaar misschien verstek laat gaan....Verdrietig

-Alle bokkers met wie ik samen de concoursen en keuringen tot een gezellige bende hebben gemaakt.

-Alle bokkers waar ik met veel plezier de berichten van lees en mee discussieer(al of niet via pb Knipoog )


(wat is een jaar lang als je terugkijkt, volgens mij vergeet ik nog aardig wat mensen die ik ook heel dankbaar ben Bloos )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:32

Sonja schreef:
Verder dit jaar eervolle vermeldingen voor Stef en BaudyH voor de eyeopeners. Beide dames weten zelf wel waaraan ze deze hulde te danken hebben. Thnx ladies!


Bloos

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:50

Michelle schreef:
waterkippie



Omdat ze gewoon mijn coole paardenvriendinnetje is!!!! Haha!

en ze zo lief is mijn iso te vertroetelen als ik op vakantie ben dit jaar.

Echt een toppertje!!!!! OK dan! OK dan!

en we hebben gister samen een muis gered... Haha!


ja vraag me af hoe het met hem is Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 01:00

Allereerst Leoni (Macario) omdat ik altijd bij haar terecht kan, en me zoveel steun heeft gegeven, ook op de momenten waarop ik verwachtte dat dat ik dat niet zou krijgen.
En Bart omdat hij zoveel dingen heeft gedaan voor Bokt maar ook voor mij..
En Willemijn (Wmijn) en Lisanne (Spirit) voor de leuke gesprekken over van alles.
Thanks.. Lovers

Sorry als ik iemand ben vergeten Scheve mond