Whaa wat is dit? Iets wits op de foto??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:40

die van rinske zijn wel heel eng Scheve mond
Verdrietig wie komt mij beschermen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:42

ankiexxx schreef:
die van rinske zijn wel heel eng Scheve mond
Verdrietig wie komt mij beschermen?

Hokus pokus pilates pas (ofzo Haha! ) *zwaait met toverstok*
Resultaat:

PROTECTED BY WITCHCRAFT!!! *LOL*

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:43


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:00


royke
Berichten: 14
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:46

hey mensjes, ik ben de vriend van sunshine en was erbij toen die foto gemaakt werd; ik kan je verzekeren dat er niet gerookt werd dit omdat sun niet rookt en ik gestopt ben...daarnaas is het gezicht ook niet het vierkant van het raam;) maar in de mist..kzag het eerst ook niet meteen maar als je goed kijkt kun je het herkennen..verder hebben we nog meer fotos gemaakt bij hun thuis..eentje met een stip op de foto waar een van hun hondjes naar kijkt en zie je de schaduw van een hond op de grond..en verder een stip lang hun pa op de bank met alweer idem schaduw.....maar alsk bij sun ben of ze leest dit zullen die foto;s vast ook nog wel verschijne op bokt:) kvind het wel een interresant onderwerp...voor de synisten onder ons; nooit een koude adem in je nek gevoeld of merkte je dat je niet alleen was terwijl er geen enkele organisme in de buurt is?? of vage en vreemde dingen op fotos die je maakt..of dat je iets hoort fluisteren als je alleen in het donker bent?? lijkt me sterk er zijn zoveel mensen die iets meegmaakt hebben dat ik je toch wel met zeer sterk bewijs moet komen om mij wijs te maken dat er nix zoals geesten in....owjah dat van die digi camera en reflexspiegelcams blabla..tis idd digi cam, maar op een foto die ik van mun lieve sjat sun heb gemaakt staat een onverklaarbare vlek terwijl ik het moment erna vanuit dezelfde positie en met dezelfde flitssterkte fotografeer en dan ineens nix onverklaarbaars op de pic...ieder zun mening en dit was dus de mijne;) luv ya sweetie Bloos Lovers

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:49

Je adem of condens idd...

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:57

Die 2e foto van Rinske ziet er wel nep uit hoor En Ank, niet bang zijn Tong uitsteken

TomL

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: in de stal achter de PC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:07

royke"]
...kvind het wel een interresant onderwerp...voor de synisten onder ons; nooit een koude adem in je nek gevoeld of merkte je dat je niet alleen was terwijl er geen enkele organisme in de buurt is?? of vage en vreemde dingen op fotos die je maakt..of dat je iets hoort fluisteren als je alleen in het donker bent?? lijkt me sterk er zijn zoveel mensen die iets meegmaakt hebben dat ik je toch wel met zeer sterk bewijs moet komen om mij wijs te maken dat er nix zoals geesten in....
[/quote]
Nee, dat heb ik inderdaad nooit gehad. En ja, dat zou ik best wel eens meegemaakt willen hebben. En ik zou ook best wel eens zo'n foto gemaakt willen hebben. Maar helaas, op geen enkele foto die ik ooit heb gemaakt (en dat zijn er redelijk wat, zelfs mijn eigen ontwikkelruimte en doka gehad), maar op geen enkele een rare vlek en/of verschijning op waargenomen. Helaas.
[quote="royke schreef:
owjah dat van die digi camera en reflexspiegelcams blabla..tis idd digi cam, maar op een foto die ik van mun lieve sjat sun heb gemaakt staat een onverklaarbare vlek terwijl ik het moment erna vanuit dezelfde positie en met dezelfde flitssterkte fotografeer en dan ineens nix onverklaarbaars op de pic...

Fijn dat jij zo cynisch (blabla..) tegen over een technische uitleg staat (lensflares en condens vlekken zijn echter zeer snel verschenen).
Als jij echter beweert dat er iets "meer" is, mag je ook bewijzen dat dit er is. Ik hoef niet te bewijzen dat het er "niet" is. (wil ik ook niet, want zoals ik al zei, ik geloof er best in dat er "meer" is). Neemt niet weg dat je nog steeds mag bewijzen dat er _wel_ iets is. Maar ik heb er nog nooit enig goed bewijs voor gezien. Ik heet dan ook niet voor niets Tom (ongelovige Thomas Haha!)

royke
Berichten: 14
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:13

kwou je niet beledigen en dat blabla was alleen om ff jou verhaal maar same te vatte:P en tja ik vind de fotos diek gezien heb met sun toch wel bewijs gnoeg:j sorry alsk het idee gaf dat ik je persoonlijk aanviel!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:23

Toch heb ik het idee dat de meeste hier gewoon spoken zien... Schijnheilig

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 20:04

Apollo schreef:
Toch heb ik het idee dat de meeste hier gewoon spoken zien... Schijnheilig



Ben maar blij dat jij ze nooit ziet of voelt! Ik vind het jammer dat ik niet serieus genomen word.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:10

ik geloof er wel in! maar deze foto's vind ik gewoon nep lijken, mischien heb je gelijk maar het lijkt me eerder gewoon condens oid.

die foto's van rinske zijn idd echt eng Scheve mond

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 20:20

Lautjuh123 schreef:
ik geloof er wel in! maar deze foto's vind ik gewoon nep lijken, mischien heb je gelijk maar het lijkt me eerder gewoon condens oid.

die foto's van rinske zijn idd echt eng Scheve mond



De foto van mij is niet bewerkt. Er is helemaal niks mee gedaan.

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:26

sunshine schreef:
Ben maar blij dat jij ze nooit ziet of voelt! Ik vind het jammer dat ik niet serieus genomen word.

Nou door mij wel!!
Ik vind het er echt niet nep uitzien hoor....
en ik geloof er wel in!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:35

yaaks!!! aaan de ene kant de3nk ik dat het wel echt is maar aan de andere kant....
Je kan toch ook een geest oproepen met een kettinkje? een vriendin van mij zei dat een vriend van haar dat eens met zijn vrienden gign doen op zolder.. Scheve mond en halverwege kwamen er allemaal spijkers uit het plafond en was opeens de deur op slot k weet het niet of het verzonnen is maar het klinkt toch allemaal wel erg eng!!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:47

het is niet dat ik er niet in geloof. Maar op deze foto's zien jullie spoken hoor, ze zijn gewoon bewerkt. Of het is gewoon door een foutje tijdens het knippen. Zo kan je uit alle foto's wel wat mysterieus uithalen...

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:38

xKatleentjex"]
[quote="Elke schreef:
Maar het ziet er trouwens wel nep uit. Dat kan ik ook wel maken met PSP

gliss, heb je niet toevallig nog meer van die foto ? Ik vind het best wel leuk om ze te bekijken


ja idd. Ik geloof zelf wel in geesten en bovennatuurlijke, maar denk er ook aan dat veel van deze internetfoto's ook bewerkt zijn. Denk maar aan die honderden mailen die je via hotmail krijgt doorgestuurd, met allemaal foto's van een 'dood' meisje. Yeah right, die foto's zijn zo fake als iets.

Deze foto's vind je trouwens op:

http://www.jhk1.nl
en dan vreemde verschijningen (heb even bij eigenschappen van de foto gekeken Schijnheilig )
[/quote]

jah idd. Ik kom daar wel eens vaker. Ik had er heel veel informatie vandaangehaalt voor mijn spreekbeurt