Actrice Ann Petersen overleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Actrice Ann Petersen overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 18:30

Onverwachts is één van Vlaanderens bekendste actrices, Ann Petersen, overleden. Ze is 76 jaar oud geworden. Afgelopen dinsdag was Ann nog te gast in TV.Gasten met Fried‘l Lesage waarin ze vertelde over haar leven en carriere. Ann sukkelde al een hele tijd met de gezondheid, maar het overlijden komt toch vrij onverwacht. Een buurman van Ann in Opwijk maakte zich zorgen omdat er weinig beweging was in het huis van Ann. De politie vond later haar levenloze lichaam. Ze zou een natuurlijke dood zijn gestorven.

Ann was een monument in Vlaanderen en werd onlangs nog gehuldigd in het jubileumprogramma 50 JAAR TV. Ze acteerde in films als Hector, Het Sacrament, Manneke Pis en recent nog in de met prijzen overladen prent Pauline en Paulette van regisseur Lieven Debrauwer. Op TV werd ze onsterfelijk als ‘Florke‘ in Thuis en had ze rollen in Samson en Gert, Kapitein Zeppos, Ramona, Wij Heren van Zichem en talloze andere feuilletons.

De verslagenheid op de set van ‘Thuis‘ is enorm. Het is nog onbekend hoe het grote verlies van Ann zal opgevangen worden in de reeks.

Afbeelding

bron: www.showbizzsite.com


j_u_l_i_e

Berichten: 244
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Brugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:18

We zullen mevrouw praline missen...

1000 sTeRrEn bY vOlLeMaAn,HeLp mY jAn zOnDeR vReEs!
eN aLs dE n8 VaLt ZaL iK eR sTaAn. .

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:22

ja van samson en gert. Scheve mond zo was ze al 76 jaar. Maar toch nog te jong om te overleden.
We zullen haar zeker missen.

missraldo
Berichten: 219
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:44

hey da vin ik nie leuk. Ik vond haar nog zo leuk in samson en gert. ik wis niet dat ze al zo oud was.

ik vind emeraldo het liefste en schattigste paard
en het is zomer

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:46

Verdrietig en vergeet Thuis niet (Belgische bokkers althans Knipoog )

Slechts een paar dagen geleden stond er nog een intervieuw in de krant. Ondanks haar ziekte die aan haar knaagde kon ze het acteren gewoon niet laten en deed ze het daarom maar vanuit haar bed of rolstoel

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:28

Ik wilde net een topic openen, toen dit voor m'n ogen voorbijflitste... Vreselijk dat ze overleden is, een prachtvrouw, ik vond het super zoals zij acteerde.
Pauline en Paulette zou zonder haar zeker niet zo'n succes geworden zijn, een prachtfilm is het...

VRT-1 site
Ann begon haar televisiecarrière in 1961 en was sindsdien te zien in talloze reeksen zoals Kapitein Zeppos, Axel Nort, Wij, heren van Zichem, Het Zwaard van Ardoewaan, de vorstinnen van Brugge, Slisse en Cesar, de Paradijsvogels, Transport en Samson & Gert. Ann was sinds 1996 te zien als de onvergetelijke Florke alias "ons moe" in de familiereeks Thuis.

Ann was ook te zien in een aantal filmklassiekers zoals Mira, Vrijdag, Home Sweet Home Hector, Koko Flanel, Het Sacrament, Manneken Pis en niet te vergeten, het veelbekroonde Pauline & Paulette.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:21

An Peterssen deed me altijd denken aan mijn oma 4 jaar terug, voor ze ziek was, daar lijkte ze heel erg op, mijn oma leeft nog wel maar is nu nog een schim van wt ze geweest was Huilen

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:24

Ach.... mevrouw Praline.... Is zonde en erg voor de familie!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:04

Mevrouw de Bolle, vond haar vroeger nooit leuk(toen ik Samson & Gert keek) maar in Pauline en Paulette was ze echt super.

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:34

Ik heb gisteren Pauline en Paulette nog eens gezien, echt schitterend!
We zullen haar missen op het scherm...

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:40

Ik had het gisteren op het nieuws gehoord Scheve mond
Wat mij in dat verslag heel erg irriteerde was dat ze allerlei mensen aan het woord lieten die een voorspelling deden hoe ze dit op moeten gaan lossen in "Thuis". Jeetje zeg, de goede vrouw is dood, en dan maken ze zich alleen maar zorgen hoe het met die serie verder moet. Vond het niet getuigen van goede smaak

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:47

Ja ik had het ook van het nieuws.

Pol Goosens had het er blijkbaar heel moeilijk mee, die had toch echt een krop in zijn keel Scheve mond En dat ze onmiddelijk beginnen hoe ze dat in thuis moeten opvangen is ook wel een beetje stom ja, maar ze zullen toch snel iets moet verzinnen hoe dan ook. Toen Donald Madder stierf werd er ook al onmiddelijk gevraagt hoe het dan verdermoest in Wittekerke Scheve mond

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, bebble, Charlotte446, inge_romeo, Lady1986, Lieuwkje_90, xChoco en 48 bezoekers