hoe kijken jullie terug?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:28

Nu ik er over denk is het jaar eigenlijk best wel snel gegaan

Het begin van het jaar begon voor mij niet zo leuk. Het was dan nog wel 2002 maar mijn Welsh Pony Beer overleed op 1e kerstdag. Ik zat er heel erg mee.. Maar ook met steun van Bokt heb ik me er door heen geslagen OK dan!
Rond eind januari/februari hadden me ouders veel problemen met elkaar. Was echt een rot tijd en voelde me heel eenzaam en had niemand om mee te praten *dan bedoel ik onder 4 ogen*. Me vader verliet me moeder me zus en mij en loog over alles. Ben toen een tijd niet naar school geweest en voelde me zwaar depressief. Gelukkig heb ik dan wel over MSN en Bokt goed met een paar mensen kunnen praten waar ik ze ook nog steeds heel dankbaar voor ben. Ik hoop dit nooit meer mee te maken maar ben er nog steeds elke dag zowat bang voor.. Gelukkig is voor hoe ver ik weet alles goed gekomen.

De wintersport vakantie in begin maart heeft me dan ook heel goed gedaan. Eventjes weg van alle ellende en naar me familie naar Oostenrijk.

Ondertussen gingen de wedstrijden steeds beter. Ik ree me eerste foutloze B cross uit met Melano en werd in mei Polderkampioen springen Party!! Ik voelde me (en nu nog steeds) zo gelukkig op Melano als ik bijvoorbeeld door de bossen ree Lovers Helaas is Early nog steeds kreupel maar hoe dan ook, ik verkoop hem niet. Ik geef te veel om die rot knol die eigenlijk alleen maar zoveel geld kost Lovers Lovers

Op school ging het minder. Ik dee niet meer goed me best en had er gewoon geen zin meer in. In de eerste stond ik het hele jaar op HAVO advies maar omdat ik in de tweede het zo verpruts heb kreeg ik VMBO Kader advies. Ik heb toen besloten om te gaan afwijken. Me mentrix probeerde dat uit me hoofd te praten ( Boos! ) maar ik zal laten zien dat ik het kan Schijnheilig Haha!

Rond juni werd Furie verkocht, mijn Shetlander. Omdat het op school niet goed ging had ik niet genoeg tijd meer voor hem. Het was daarom beter dat ik hem verkocht. Ik vond het wel heel erg en heb er ook heel hard om moeten huilen maar het was gewoon beter.. Verdrietig

In de zomer ging ik naar t Boktponykamp. Ik was er vlede jaar met Nathalie ook al geweest en het was weer super leuk Allemaal hele leuke mensjes. Toen 2 weken later was ik samen met !¡Ellen!¡ ook nog naar Ermelo geweest. De SGW-instructieweek. Super veel geleerd en het was echt heel erg gezellig Cool

Nu zit ik dus in een nieuwe klas, VMBO-Theoretische leerweg. Echt een super leuke klas en we hebben echt een heel leuk groepje van vriendinnen. Ik kende al een meisjes een beetje want die heeft ook een pony en rijdt wedstrijden en heb nog met haar goed kunnen praten over wat er in het begin van het jaar met me ouders is gebeurd. Zij heeft het zelfde mee gemaakt en dat deed ons allebei toch wel super goed!
Het gaat heel goed met me op school. Ik ga er nu echt voor. Heb een paar weken geleden me rapport gehad en ben er echt super tevreden over. Me ouders dus ook OK dan!

Ik hoop me jaar goed af te sluiten. We gaan over een dikke week op vakantie naar Turkije om daar kerst te vieren. Ik hoop daar goed uit te rusten en me klaar te maken voor het nieuwe jaar Tong uitsteken Schijnheilig Tong uitsteken En was ik het bijna vergeten: Melano wordt van mij Party!!:#:#
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 13-12-03 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 10:30

Ik kijk terug op een poedersuiker.
Vol advocaten, rechtzaken, bergen geld die uitgegeven moesten worden, een ongeluk met mijn paard met een niet zo fijne nasleep, een kind wat ik weet niet hoe vaak naar het ziekenhuis moest, mijn vader een hartinfarct, mijn oma een hartinfarct, mijn opa kanker, mijn neefje van anderhalf bijna overleden aan een afwijking van de maag enz.
Het positieve is dat we het allemaal nog steeds overleefd hebben, nog altijd op ons droomplekje wonen, MET onze paarden.
Mijn droom om van mijn hobby mijn beroep te maken is in ieder geval geslaagd, ik heb veel lesklanten en krijg regelmatig wat leuks binnen om te trainen.
Mijn hengschtie loopt weer top en het zonnetje schijnt zo af en toe.

Toch vind ik dat ik nou genoeg gezeik heb gehad de afgelopen 2 jaar en hoop ik dat 2004 een rustig, kalm jaar wordt, zonder problemen.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:58

Ik ben dus gestopt met mijn opleiding, die ik vier dagen in de week volgde bij de supermarkt waar ik nog steeds werk. Het is niet leuk als je dan te horen krijgen dat het allemaal maar je eigen schuld is Scheve mond
Ik ben daar dus blijven werken, het ging steeds slechter en slechter...
De bazen mochten mij denk ik niet zo(ik had ze immers op school niet geprezen ) Kleine dingen deden ze, zoals mij alle rotklusjes laten doen. Ik was dat wel vakkenvuller, ik zat meer tijd achter de kassa omdat de hoofdkassierre niet kon/wou(Nu weet ik de echte reden Bloos! Schijnheilig ) Ook werd vrij vragen door mij niet op prijs gesteld, terwijl de volgende die het vroeg geen probleem had...
Ik ben al eens vals beschuldigt en ik heb weleens mijn excuses moeten aanbieden voor iets waarvan ik niet eens wist dat ik dat had gedaan... Scheve mond
Ook kreeg iedereen op een gegeven moment naamkaartjes, behalve ik. Ik ga geen beschuldigingen doen, maar ik heb zo mijn vermoedens wie 'm weg heeft gegooit Scheve mond

Maar goed, op een gegeven moment is de assistent bedrijfsleider naar een ander filiaal verhuist(affaire met de hoofdkassierre Bloos! )en kregen we een ander. Die heeft er heel wat veranderingen doorheen gejaagd, waardoor het nu een stuk fijner werken is. De hoodfkassierre is ook weg en de nieuwe doet het erg goed. We komen vrijwel nooit meer kassierre's tekort OK dan! Dus ik kan rustig doen waar ik voor aangenomen ben.
Hoewel het nog niet helemaal op rolletjes loopt(Ik heb nieuwe bedrijfskleding gekregen maar nooit mijn maat opgegeven, nu verzuip ik zowat in die pully Scheve mond )
Het is iig al een stuk fijnere sfeer

Dat was dus hetgene wat het jaar voor het merendeel verpest heeft... Er is ook een erge ruzie geweest tussen vrienden, waardoor mijn vriendengroep er nu een paar mist. Of dat nog goed komt weet ik echt niet. Het zou mogelijk zijn, ik zou het iig niet erg vinden, maar ik kan er niks over zeggen.

Mijn vriend en ik hebben ook een nare tijd achter de rug, met veel ruzie. Het is zelfs even uit geweest. Maar we zijn weer bij elkaar en gelukkiger dan ooit, het gaat erg goed Lachen

Dat was zo'n beetje het jaar, het was niet alles maar het kon slechter. Ik heb nu iig een gelukkige tijd. Heb mijn vriend, vrienden, een geweldig tweede hondje erbij gekocht en alletwee mijn honden zijn harstikke gezond. Heb een aantal leuke collega's erbij Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:35

Desiree"]
[quote="flair schreef:
2003? Net zoals elk jaar, meer negatieve dan positieve dingen beleefd.
Maar zoals elk jaar heb ik de hoop dat het volgende jaar beter word Haha! (hoe naief)

ja, soms lijkt het er op dat we enkel leven om te incasseren. MAar we hebben ook dingen nodig om ons aan op te trekken. Positieve gebeurtenissen. Is het mogelijk dat we soms de positieve dingen niet meer zien? Kan het ook zijn dat we helemaal niet meer in staat zijn positieve dingen zouden zien indien we nooit negatieve dingen mee maakten? Maar dan nog. Ik ben toch optimistisch voor het komend jaar
[/quote]

Gelukkig kan ik de positieve dingen ook wel zien, eigenlijk ben ik gewoon een zeikerd. Ik heb alles wat mijn hartje begeert, een lieve moeder, lieve vriend. Ben hard bezig met mijn toekomst (nieuwe opleiding) jammer dat de school helaas voor een tegenslag heeft gezorgd wat betreft stageplek, maar dat haalt niet weg dat ik super resultaten heb.

Geld... altijd tekort, maar toch komen we niks tekort, waar klaag je dan eigenlijk over? Clown

Mijn moeder is al dik een half jaar ziekenhuisvrij, wat een heleboel rust geeft aangezien ze in de 8 jaar hiervoor vreselijk veel in het ziekenhuis lag.

Ik heb zelf een verlossende operatie gehad OK dan!
Mijn rijbewijs gehaald...

Vooral mijn nieuwe toekomstplannen gaan helemaal de goede kant op, eindelijk wat hoop dat het allemaal toch nog goed komt Haha!

Eigenlijk ben ik best gelukkig (of toch gewoon erg naief)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 05:00

2003, alweer bijna voorbij...
Een jaar met hoogtepunten en dieptepunten.
Wat laat ik zwaarder wegen en waar kijk ik het meest op terug? De dieptepunten wil je het liefst vergeten en de hoogtepunten kleur je mooier dan ze waren en dat mag en moet ook om een nieuw jaar te kunnen beginnen...
Ik kijk gewoon liever vooruit en probeer van ieder jaar iets moois te maken, of dat nieuwe jaar nu op 1 januari of op 1 september begint maakt niet uit.
Elke dag biedt een nieuwe uitdaging en dat maakt het leven waard om te leven.

Voor alle mensen: veel liefde en geluk in het nieuwe jaar, in elke nieuwe dag...

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:31

Vooor mij is het meer 2002/2003 een ramp jaar, maar 2003 is ook deels een goed jaar.
Januari 2002 kreeg ik last van mn knieen het kwam door de groei zijden ze.
ik moest veel rusten en liggen.
In Mei 2002 had ik er nog last van en op 3 mei verbrijzelde ik mijn been, de dokters zijden dat het niet meer goed kon komen, daasr heb ik uiteindelijk een half jaar niet door kunnen rijden, toen ik weer kon rijden was mijn knie natuurlijk over want die had wel genoeg rust gehad maar nee hoor na een maand was het weer raak weer plat met mijn knie.
Tussen door was mijn overgroot opa nog eens op 19 april overleden. Na eindelijk weer een beetje kunnen rijden, scheurde Natal in 2002 de winter zijn hoef tot in het leven, 2 maanden niet rijden. Toen kreeg hij koliek, toen had hij zijn benen open en toen op 19 april 2003 was het een jaar geleden dat Opa over leden was (overgroot opa) en kregen we ook nog eens te horen dat onze super lieve hond Max kanker in zijn blaas had (Ik zit btw nu echt weer huilend aan de pc als ik aan Maxje denk) Op
9-7-2003 overleed hij, we moesten hem in laten slapen nu nog steeds huil ik er elke dag van ik kan nou eenmaal niet zonder hem.
Eindelijk ging ik wedstrijden rijden in juli, dat was na drie keer ook helemaal mis, hij was door planken heen gezakt hij had zijn benen helemaal open. Nu gaat het weer goed met rijden, ging het al, ik kon al een half jaar weer intensief rijden ondanks soms een weekje of maandje tussen stop door kreupel enzo. Maar volgend jaar een nieuw jaar waarin alles beter gaat!!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:59

Wat hoor je hier toch allemaal een ellende Knipoog. Op het moment kan ik eigenlijk maar één dieptepunt herinneren. Mijn moeder die een maand geleden geopereerd was, maar het is allemaal goedgekomen, en met een beetje extra hulp van ons, lukt het allemaal goed.
Verder, ik heb nog altijd dezelfde vrienden, heb er ook nog een deel vrienden bij, op school ging het afgelopen jaar ook goed. Nu wordt het wel wat moeilijker, maar dat is normaal.
Ik heb geen eigen paard, maar ik heb in juni voor de eerste keer een pony van helemaal het begin ingereden, en die is nu aan gewéldige mensen verkocht, en als zij op vakantie gaan ofzo, hebben ze gevraagd of ik hem wil rijden Lachen. Verder heb ik een superleuk (bokt)ponykamp achter de rug, waar ik heel veel geleerd heb.
Dan heb ik nog weer een aantal pony's onder mij gehad, en beiden hebben we veel van elkaar geleerd.
Over het algemeen ben ik ook volwassener geworden, en samen met mij ook een heel goede vriendin.

Eigenlijk was het dus een goed jaar, echte dieptepunten waren er niet, maar natuurlijk wel de "grmbl"dagen. Dat alles lijkt tegen te zitten, maar als je dan een jaar later terugkijkt, herinner je ze amper nog.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:17

Het jaar begon met een Tos die onmogelijk was,
moeilijke beslissing maar verkopen.
Toen kwam ik er achter dat de stalhouder zich niet aan de afspraak hield, en Tos verhuisd, en binnen een week had ik een totaal ander paard, het paard wat ik het jaar ervoor gekocht had!
Vol goede moed weer begonnen maar toch bleef de twijfel, en na de zomer uiteindelijk toch beslist hem te verkopen. Eind oktober vertrok hij, een vreselijk moeilijk moment.
Toen weer opzoek gegaan en een schitterend paard naar huis laten komen, maar 4 dagen later terug kunnen brengen omdat hij afgekeurd was.
En sinds gister heb ik weer een paardje op stal, en hopelijk sluit ik hier het jaar goed mee af en is dit een blijvertje voor jaren!

Prive is het heel dubbel,
op school gaat het lekker en ik hoop in juni mijn diploma te ontvangen. Helaas werd dit jaar ook overschaduwd met begravenissen en is een paar weken terug een vriendin opgenomen in een kliniek, en zal daar pas volgend jaar uitkomen.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:15

2003.........idd. veel hoogte en dieptepunten.
Op paardengebied heb ik eindelijk geluk(afkloppen), heb helaas de jaren ervoor nml pech gehad dat ik 2 van mijn paarden moest laten afmaken.Ik heb schatten van paarden waar ik heel blij mee ben, en waar het heel goed mee gaat.
Ik woon op mijn droomplek heerlijk paarden aan huis, veel nieuwe (leuke) mensen leren kennen en nog goed contact met vroegere vrienden, ik ben gezond, mijn zoontje is gezond en blijer dan ooit en ik ben heel gelukkig.
Ik heb helaas de man van mijn dromen nog niet ontmoet maar misschien moet ik wat minder kieskeurig worden, haha.
Dus....ik hoop op een gezond en gelukkig 2004 voor mijn vrienden en familie en iedereen hier op Bokt en hoop op een beter jaar voor onze dieren op deze wereld!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:00

voor mij is 2003 een zeer leerzaam jaar geweest, waar ik me met veel ups en dows toch redelijk doorheen geslagen heb.

T begin van t jaar met een nieuw huwelijks aanzoek (01.01.2003 om 00.00).. De voorbereidingen konden van start gaan.
In Mei werdt mijn kleine nichtje Chelsea geboren (de eerste dochter van mijn zus) en ook in Mei trouwde mijn moeder met mijn inmiddels stief vader John, deze dag was behoorlijk emotioneel voor mij.

Hierna zijn de voorbereidingen voor ons huwelijk echt begonnen..
Financieel hadden we onze ups en downs.. net als met mijn gezondheid.
We kregen er nog 2 lieve shetlanders bij, die later in t jaar helaas weer een nieuw huis kregen.
Ook ons vertrouwde land verkochten we en verhuisde naar een super gezellige manege.

In September was t eindelijk zover we zijn getrouwd.
De dag was super.. maar ook vermoeiend waardoor ik helaas een hoop gemist heb.

Ook rond die tijd werdt m'n haflinger ziek (ataxie) dit bracht heel veel stres met zich mee.
Gelukkig herstelde hij vrij snel.. Nog steeds is hij aan t herstellen maar gaat alles een stuk beter!

Rond Oktober ben ik gaan sukkelen met mijn gezondheid wat nog steeds t geval is.
Begin December werdt ik opgenomen in t ziekenhuis.

Over t algemeen kijk ik terug op dit jaar als een zeer leerzaam jaar..
Toch hoop ik dat t volgend jaar allemaal wat stabieler is!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:20

Laat ik heel kort zijn en voor mezelf hopen dat volgend jaar een beter jaar wordt.

Maar desondanks zijn er natuurlijk ook dingen waar ik blij mee was het afgelopen jaar. Blij met het feit dat ik eindelijk mijn ex eruit heb gezet. Blij met het feit dat ik veel meer zelfvertrouwen heb. Blij met het feit dat ik daardoor lekkerder in mijn vel zit. En blij met het feit dat ik daardoor al 25 kg. ben afgevallen.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:51

Hmmmm.... niet zo'n lekker jaar.

Dieptepunt:
Eind maart ben ik door mijn werkgever geloosd, iets dat (naar later bleek) nog 300.000 mensen in Nederland is overkomen. Sindsdien werkloos geweest, op een paar weekjes na. Ik heb ontdekt dat ik écht niet zonder mensen om me heen kan, ik heb me dus ook helemaal wezenloos gebokt... Ik heb me echt doodverveeld. Thom had leuke verhalen als ie thuiskwam en ik had helemaal nooit wat te vertellen. En dat deed mij heel zeer.

Hoogtepunt:
mijn zusje weer kunnen knuffelen, nadat die een jaar in Australie heeft gezeten!

Maar voorlopig ben ik eerst weer aan de bak, ik heb nu eerst weer tijd genoeg om iets anders te zoeken. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:06

2003 wat een k*t jaar, dat is alles wat ik er over kan zeggen. Alles wat mis kón gaan ging ook mis. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:07

Voor mij een heel "leerzaam" jaar; get wat klinkt dat stom. Anyway; een jaar met wat ups, maar heel veel downs.....net als Honeybee hoop ik dat 2004 voor mij meer goeds gaat brengen.

Op paardengebied was het een bestwel succesvol jaar, ondanks de periode van een aantal maanden dat mijn paard vanwege een blessure uit de running is geweest, ben ik toch van het B naar het L2 ( met winst Haha! ) gereden en daar ben ik best trots op!

Voor mijzelf was het een moeilijk jaar; het ging afgelopen zomer helemaal mis en ik heb het diepste dal ooit gezien. Zo erg, dat ik dacht er nooit meer uit te komen. Inmiddels gaat het weer wat beter gelukkig en weten de "geleerden" waar het aan ligt. Ik ga keihard werken om mezelf weer op de rails te zetten.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:00

Hmm, 2003... Moeilijk, want ik ben net een vergiet qua geheugen Schijnheilig
Het jaar begon heel gewoontjes. In februari op praktijkweek geweest waar een fries merrietje stond, die mss te koop was. Ik zag t helemaal zitten, maar mn ouders werkten me al 8 jaar tegen 'dat kon echt niet, daar had ik geen geld voor'.
Op de terugweg in de auto vertelde ik over het friesje.'Nou' zegt mn pa, 'dan koop je m toch?!'
het friesje heb ik niet gekocht.
Eldientje wel! Haha!
Heb er echt nog geen seconde spijt van gehad, ben ontzettend blij met haar.
Qua studie gaat het ook wel leuk.
Heb een super stage gehad waar ik een heel fijn vakantiewerk-adres heb over gehouden.
Eldina is van een stijgerende onhandelbare rotpony naar een heel leuk allround paardje getransformeerd, en doet t echt heel lekker op t moment. Vnl dankzij mn stage (lessen van een héle fijne instructrice)
Ik heb friends waar ik van op aan kan, heel belangrijk
Tsja, verder weet ik het niet meer zo.
Bokt....
Ik denk dat een heleboel bokkers best een rotjaar hebben gehad, zieke paarden, overleden familie... Leuk is anders.. Ik hoop dat 2004 wat meer geluk voor ze brengt Ach gut

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:10

2003? Nee, zeker geen geluksjaar. 2 mensen op veel te jonge leeftijd begraven. Een vriend in Maart overleden aan Lymfeklierkanker op 42 jarige leeftijd. In juni de moeder van een vriendin aan longkanker op 48 jarige leeftijd.
In oktober werd ook mijn contract niet verlengd. Tot op heden nog steeds werkloos. Oh wat zou ik weer graag aan de slag willen.
En dan een vrij recent drama.. Nadat ik mijn vlechtjes eruit heb gehaald heb ik mijn haar te ruw gewassen waardoor er zo een ontzettende knoop in mijn haar kwam dat ie eruit geknipt moest worden. Voor het eerst in zo'n 23 jaar heb ik nu een kort koppie en ik vind het vreselijk.
Okay, het is niet het ergste wat je kan overkomen, maar voor mij is het echt een persoonlijk drama!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 15:21

2003:
begon heel slecht, op 15 januari hebben we onze oude pony Sprinter moeten laten inslapen. Dat was echt het dieptepunt.
Een maand later is mijn arabier Yalaton verkocht, dat ging ook vrij onverwacht heel snel allemaal. Dus toen waren we binnen een maand helemaal paardloos.
Een paar maanden niets met paarden gedaan maar het begon toch weer te kriebelen, mede doordat ik bokt heb ontdekt (hoogtepunt hihi).
In de zomer ben ik op zoek gegaan naar een manege om westernles te gaan nemen, ik ben in Soest terechtgekomen bij de White Socks Stables. Daar heb ik een paar maanden gelest. Ik heb toen ook een tijd een verzorgappie gehad, Casanova was een geweldig paard waar ik veel van heb geleerd. Helaas is hij vrij onverwacht verkocht.
Toen ben ik op het paard van mijn vriendin gaan rijden, Pepper rijd ik nu 2 dagen in de week, ik probeer af en toe western te rijden, en dat gaat prima. Ik heb veel lol met haar.
Nog steeds vind ik het soms moeilijk om mijn tijd goed in te delen, mijn twee kleine kindjes eisen een boel tijd en aandacht op. Op mijn werk gaat het goed, vanaf september zijn mijn uren uitgebreid en nu werk ik 50%, dat vind ik voorlopig ook wel het maximum. Als de kids wat groter zijn zal ik wel kijken of ik meer wil gaan werken.
Al met al ben ik best tevreden over 2003, en ik heb ook goede verwachtingen voor 2004.