The Truth is out there?!?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

The Truth is out there?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 13:57

UFO gesignaleerd boven Utrecht...komen de voorspelling dat "Ze" de de 12de December op Aarde gaan landen dan toch uit ?

Een 21-jarige inwoner uit Vianen (Utrecht) en een huisgenoot zag deze morgen omstreeks 06:55 een vreemd driehoekvormig object overvliegen. De getuige woont in een woonwijk met rijtjeshuizen en vrijstaande huizen langs de rivier de Lek. Hij nam het object waar vanuit een raam op de 1e verdieping aan de oostkant van het huis.

De verklaring aldus de getuige: "In het begin zag ik een niet spierwitte maar gloeilamp-witte, extreem felle verschijning. Het licht was niet stabiel, dat wil zeggen, het beeld was soort troebel, net zoals het beeld vertekend is boven een vlam, als voorbeeld; het licht leek op scenes uit films waarbij een meteoor de dampkrink binnendringt en de aarde bedreigd, het werd later een klein beetje groter, maar niet feller. Na een huisgenoot wakker geroepen te hebben, en diegene even liet kijken, zag diegene ook het licht, daarna keek ik weer, en zag ik weer het licht, het kwam steeds dichterbij. Daarna dacht ik dat ik het licht niet meer kon waarnemen, omdat de kijkhoek over het dak was gepasseerd, maar toen zag ik nog net een grote driehoekige 'vleugel'. De vleugel was even breed als lang, en was omgeven door gekleurd licht: wit geel oranje/rood en groen; zeg maar de randen relatief fel, en de onderkant minder fel. Omdat het allemaal zo snel ging, kan ik niet meer bevestigen of de voorkant fel verlicht was. Ik had wel moeite om de contouren van de punt goed te zien, maar of dit nu daar teveel of te weinig licht komt weet ik niet."

Het object leek aanvankelijk een witte/oranje-achtige lichtbal, dat later een donkergrijs/zwart driehoekige object bleek te zijn met verschillende lichten te zijn in de kleuren wit/geel/oranje/rood/groen. Ook nam de getuige nam een vreemd zoemend geluid waar: "Aangezien ik vlak langs een snelweg woon (de A2), en ik goed door veel geluid heen kan slapen (van de voertuigen) word ik wel eens verrast door rare geluiden van wegwerkers, denk aan speciale ZOAB asfalt reinigers, maar nu werd ik in me slaap gewekt door een zoemend geluid, het klonk of iemand 4 huizen verderop in het blok rijtjeswoningen aan het boren was in het beton op een zeer laag toerental, of aan het schuren was op een natte plank hout, toen de waarneming van de lichtbal veranderde in een driehoekvormig object was ik al behoorlijk "gewend" aan die toon, maar het passerende driehoekvormig object maakte geen extra geluiden in ieder geval.", aldus de Utrechter.

De grootte van het object is voor de getuige moelijk te schatten: "Dat was moeilijk vast te stellen, omdat het object kaarsrecht boven mij langsvloog, en vervolgens de kijkhoek over het dak passeerde, maar denk aan de grootte van een middelgroot passagiersvliegtuig, dat voor deze omgeving extreem laag overvliegt."

Het object bevond zich op een hoogte van ongeveer 120 meter en een afstand van aanvankelijk ook zo'n 120 meter. Het werd in het begin onder een hoek van 50 graden waargenomen, maar dit veranderde naar mate het object dichterbij kwam en tenslotte over het dak vloog. De snelheid varieerde ook: aanvankelijk bewoog het object zich met +- 100km/u vaart, maar toen het de getuige boven het hoofd passeerde was dit ongeveer 140 km/u. Het verplaatste zich vanuit het zuidwesten naar het noordoosten. De wijze waarop het object zich voortbewoog was zeer vloeiend. De totale duur van de waarneming bedroeg 3 minuten.

De getuige zegt behoorlijk aangeslagen door zijn waarneming te zijn: "Ik was emotioneel geraakt en lichtelijk verward vlak na de waarneming, maar het gaat nu weer beter nu ik me verhaal kwijt kan," aldus de getuige. "50 minuten na de waarneming doe ik dit schrijven, en ik was na het zien behoorlijk geemotioneerd en trillerig, maar nu gaat het weer beter. Ik heb de belangrijkste bevindingen direct genoteerd op papier."

Of er electronische bij- of nawerkingen zijn geweest weet de getuige niet. De getuige is in staat geweest om met zijn GSM een foto van het object te maken, maar op de foto is enkel een wazige lichte vlek te zien. Er zijn vandaag nog geen andere meldingen binnengekomen van andere mensen die het object gezien hebben. Dit is mogelijk te wijten dat de sighting pas deze morgen plaatsvond. Andere mensen die de driehoek boven Nederland hebben gezien kunnen dit hier melden.

Nuforc rapporteert dat er meerdere vliegende driehoeken boven Nederland gezien zijn. Op dinsdag 9 december werd een soortgelijk object waargenomen boven Emmen en Hoofddorp. Mufon Nederland heeft de laatste drie dagen ruim 40 UFO-meldingen binnengekregen.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35971

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, brennie85, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Lauke, ontherun, redbutton, roucha1, Slmt9, SUSANNEx, xAlice en 36 bezoekers