Videotips gevraagd voor filmavondje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:06

Ghost Ship is de laatste die ik bij iemand thuis heb gekeken. Is niet echt eng ofzo.

Verder heb ik de laatst tijd Bruce Allmighty, Freaky Friday, American pie the wedding in de bios gezien. Freaky Friday was gewoon lachen, leuker dan dat ik gedacht had, bruce allmighty was ook goed. American Pie is niet mijn Genre, bruce almighty kon er net nog mee door. Komedies.

Verder houdt ik zelf van horor en het kan niet eng/spannend/bloederig genoeg zijn op een normale manier. Want als het te overdreven wordt vindt ik geen hol meer aan en wordt het een lachfilm of ergerfilm. Dus ik kan je niet echt helpen.

Ben slecht in onthouden maar nogwat tips van niet enge films die ik gezien heb (gespaard bij de shell)
- Nothing Hill
- Mickey Blue Eyes

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:07

Nee, The Darkness is niet hetzelfde als The Ring
Ik vond The Ring een beetje tegenvallen. Ik heb beide Japanse versies gezien en die waren niet echt superspannend, maar ook niet saai. De Amerikaanse versie daarentegen was erg saai en natuurlijk ook voorspellend als je de Japanse film al gezien hebt

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:45

gera schreef:
Vanavond komt The Faculty op TV, maar dat is een beetje een vage film. Niet echt een aanrader.

Die is echt grappig *LOL*
Echt best wel nep eigenlijk.. Maar ik had hem vorige keer niet helemaal gezien, dus ga 'm misschien wel opnemen ofzo.

Ook een aanrader van een horror die je niet moet kijken: Jeepers Creepers. Echt een best wel domme film Schijnheilig

Blair With Project I en II zijn ook wel leuk Lachen
Sommige mensen vinden deel 1 echt heel erg eng, maar ik vond die niet zo heel erg spannend (misschien ook omdat ik hem 's ochtends keek en niet 's avonds ofzo? Tong uitsteken).

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:04

vikki"]
[quote="Amethyst schreef:
Ik weet nog wel een leuke Jim Carrey film:
Liar, Liar.


Leuke Jim Carey films bestaan niet... Schijnheilig Unbreakable en Insomnia zal ik ook even naar kijekn... enne... fear dot com? the perfect wife? Tell me more!!! Zijn dat spannende films?
[/quote]

Reken maar van wel Knipoog

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:09

Reken maar dat er leuke Jim Carrey films zijn. Tong uitsteken

Verder goede films:
Lord of the Rings (deel 1 en 2)
The Green Mile
Gladiator , vond ik ook een goede film.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:11

LOTR! was ik helemaal vergeten!! Hoe KON ik? Das natuurlijk de beste film EVER

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:22

JoyLady schreef:
LOTR! was ik helemaal vergeten!! Hoe KON ik? Das natuurlijk de beste film EVER

Precies, vind ik ook!