De brand vandaag een jaar geleden..

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marfiek

De brand vandaag een jaar geleden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 22:09

Ik sta er even bij stil vandaag..
Voor de mensen die dit gemist hebben hier de topics:

Hier staat heel het verhaal wat er gebeurd is enz.
[AM] Brand gehad thuis

2 weken erna:
[AM] Nu 2 wk geleden.. brand, hoe staat het er nu voor?

nog iets..
[HAW] Brand in ons huis
'
Helaas doen de foto's het er niet meer van.

Het is voor mij en voor de familie echt een rot tijd geweest.
We hebben 2 maanden bij mijn zus en zwager gewoond.. zus was zwanger en ook niet altijd even goed in haar humeur.. ik was toen heel ziek..
Nu al weer een jaar geleden.. aardig wat rot dingen mee gemaakt..
Maar gelukkig ook leuke dingen waar ik trots op ben Lovers zoals onze grote kanjer Steef.. jaja.. *trotse tante*
Ik heb pfeiffer gehad en ben er echt vreselijk ziek van geweest kan je wel vertellen dat ik er nu nog wel last van heb.. moet echt uit kijken

Nu ben ik ook ziek.. en vorig jaar als ik in die kamer had gelegen.. was echt net naar beneden had ik gewoon gestikt --> vertelde de brandweer Ach gut
Zulk soort dingen zijn nooit leuk.. toen zo ziek en alles kwijt.. jawel het was hoofdzakelijk mijn kamer maar heel het huis behalve beneden is toen helemaal leeg gehaald --> dan bedoel ik ook echt leeg geaald.. plafonds enz.. alleen stonden er nog wat muurtjes..

Toen de zolder klaar was gingen we er na 2 maanden slapen.. 10 weken met zijn alle op de zolder. de boven verdieping was nog niets.. alleen muur en zwart.. vooral mijn kamer.. het was toen betimmerd met hout bij de "kozijnen" wat verkoolt over was geblven meer kan ik er niet van maken Verdrietig
Geen electriciteit.. geen douche geen licht.. dus je kunt je wel voor stellen je gaat niet even naar de wc in je eentje.. Verdrietig

Hoe staat het er nu voor?
Tuurlijk angst blijft er altijd maar heb veel over wonnen.. alleen slaap ik niet als er niemand thuis is of ik durf zoiezo totaal niet als het laat savonds is, donker is.. niet in me uppie thuis te zijn..
Het zal je altijd wel wat blijven achtervolgen..
Maar het huis? we waren 100% verzekerd.. tuurlijk mis je veel dingen die je dierbaar waren die niet vervangen konden worden en dingen die je aan het zoeken bent en later denkt.. hej die zijn weg gegaan door de brand.. dat mis je dan opeens..

Ik slaap weer goed.. gelukkig!! heb een mooie kamer nu.. waaar ik me weer lekker op mijn gemak voel maar vandaag.. het is een rare dag Huilen Verdrietig

"It burned away my memories.. it destroyed my health.. but nothing gonna bring me down 2day, caus I'm stronger than before.. "

Met dank aan: Verona --> sweet tinka voor het maken van dit tekstje Ach gut

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Luci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:41

Goh ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke, rare dag voor je is. Fijn dat je weer een mooie kamer hebt. Hoop dat de angst je niet te veel blijft achter volgen!

puntje puntje puntje

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 18:54

Bedankt luci!
Komt vast allemaal goed

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie