Wie rookt er hier?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Rook jij?

Poll eindigt op

Ja
47 (25%)
Nee
138 (74%)

Totaal aantal stemmen: 185


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:38

Is zeker ook wat om trots op te zijn.

Ik ben al begonnen op mijn 10e. Echt heel slecht, en ja, dat was idd om stoer te doen...
Ik heb toen gerookt t/m mijn 12e en toen waren mijn ouders erachter gekomen, kreeg huisarrest, en had een vriend toen van 19, en die wilde dat ik ermee stopte. Heb ik toen ook gedaan.
Toen ben ik op mijn 13e wéér begonnen en toen ik 14 was weer gestopt. Nu rook ik iets langer als een jaar weer.. En heb dr heel erg spijt van.
Ik heb al serieus een paar pogingen gedaan tot stoppen maar dat lukte gewoon niet.
Ik rook normaal altijd Winfield, maar nu even ivm geldgebrek van die zelf-maak sigaretten. Tong uitsteken


Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:38

Ik heb 8 jaar gerookt (1 pakje per dag), maar ik ben er al weer vanaf 6 januari vanaf. Schijnheilig Dus bijna een jaar alweer.
Het is het beste wat ik ooit gedaan heb. (het stoppen dan) Cool

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:39

Overdag rook ik eigenlijk nooit.
Maar 's avonds na het eten moet ik wel een sigaretje en dan 's avonds nog een paar. Valt op zich mee.
Word er alleen moe van dat iedereen zegt, "ach jij rookt zo weinig, kun je er wel helemaal mee stoppen"
Dat maak ik zelf wel uit Scheve mond

Oh ja en als ik een aantal alcoholische versnaperingen nuttig Schijnheilig dan moet ik ook roken.

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:49

Ik heb nog nooit gerookt in mijn hele leven (ben 30) en ook alchohol drink ik niet. Vind daar nu niet bepaald iets lekkers aan. Drink Liever cola.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:54

Robyn schreef:
Ik heb 8 jaar gerookt (1 pakje per dag), maar ik ben er al weer vanaf 6 januari vanaf. Schijnheilig Dus bijna een jaar alweer.
Het is het beste wat ik ooit gedaan heb. (het stoppen dan) Cool


Zelfde hier! Ik heb 12 jaar gerookt. Had ook nooit verwacht dat ik het vol zou houden.. maar mijn huis is zo lekker fris Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 15:54

tamfawn schreef:
heb nog steeds geen "rokershoestje".


Maar wel al een paar goed zwarte longen van de teer en al die rotzooi die in zo een stinkstok zit... En een verhoogde kans op longkanker... Whoooeeeeiiiiii maar geen rokershoestje OK dan!

Ik rook dus niet... Heb wel ooit in een lang en ver grijs verleden eens een sigaret geprobeerd, omdat ik wel nieuwsgierig was waarom iedereen die rookte dat bleef doen. Ik was dus in de veronderstelling: als ze roken, zal er ook wel iets aan moeten zijn of moet het lekker zijn ofzo...
Maar nopes, er was niks aan, het was absoluut niet lekker en ik vond het vies... Met als resultaat dat ik nooit meer zo een ding heb aangeraakt en ook nooit meer zo een ding zal aanraken...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:01

Ik rook wel. En om dezelfde reden waarom iedereen is begonnen met roken: Het was om stoer te doen.
Ondertussen rook ik alweer zo'n jaar of 4. Poging tot stoppen gedaan maar na 1 dag werd ik compleet gestoord. Nu wil ik zoveel mogelijk minderen en toch echt langzaam afbouwen.
Ben al gestopt met thuis te roken, want daardoor ging ik echt zoveel roken. En ik ben trouw aan oranje camel.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:05

Ethelate"]
[quote="Cinzano schreef:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een sigaret gerookt en daar ben ik best trots op


Ik ook Lachen
[/quote]

Idem Lachen

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:29

Ik rook ook, maar ben niet verslaaft. Ik heb ook niet de behoefde naar een peuk, wel op feestjes dan is het wel gezellig Haha! Soms zie ik wel een peuk voorbij lopen en dan denk ik aah ik moet ook!! maar ja dat is niet zo vaak, alleen als ik me verveel.

Als ik rook rook ik marlboro.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:34

vikki"]
[quote="Ethelate"][quote="Cinzano schreef:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een sigaret gerookt en daar ben ik best trots op


Ik ook Lachen
[/quote]

Idem Lachen
[/quote]

Hier nog 1 !! Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:41

Ik heb nog nooit gerookt en ga er ook zeker niet aan beginnen. Mijn hele klas rookt nu omdat een paar andere mensen het ook deden. Ik begin er echt niet aan

Ik snap ook niet dat mensen beginnen met roken terwijl ze weten dat het hartstikke slecht voor je is Scheve mond (en dan heb ik het over de mensen die nog nooit gerookt hadden, als je het wel eens eerder hebt gedaan dan kan ik het ergens nog wel begrijpen Knipoog)

    Dance to express, not to impress.

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:41

snoopy_689"]
[quote="vikki"][quote="Ethelate"]
[quote="Cinzano schreef:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een sigaret gerookt en daar ben ik best trots op


Ik ook Lachen
[/quote]

Idem Lachen
[/quote]

Hier nog 1 !! Haha!
[/quote]


Me to Haha! Mijn vriend, ouders, broer, zus, en de rest van de aanhang rookt wel, ik ben de enigste die niet rookt.

A good horse is never a bad color.......

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:45

Ja met veel plezier en gezelligheid !!
met de buitenritten nemen we altijd lekker een sigaretje mee
maar als je in de stallen rookt krijg je het aan de stok met de
stalhouder (rookt zelf ook) en na de lessen wil ik ook zo graag een sigaretje roken op mijn paard met uitstappen maar dat is tegen de regels in de ene bak lukt het wel stiekum maar in de kantinebak gaat het niet lukken!!

ik zou ook moeten stoppen maarja vind het lekker dus..en het is mijn lijf???!!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:50

petraaken schreef:
Ik heb nog nooit gerookt in mijn hele leven (ben 30) en ook alchohol drink ik niet. Vind daar nu niet bepaald iets lekkers aan. Drink Liever cola.

Hier nog een! Drink en rook ook niet!

Ga zelfs niet uit... Bloos!

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:52

Nee, ik rook niet. Heb wel eens een paar sigaretjes geprobeerd, maar ik snap niet wat mensen leuk vinden aan een beetje rook in en uit blazen!

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:53

Amethyst"]
[quote="petraaken schreef:
Ik heb nog nooit gerookt in mijn hele leven (ben 30) en ook alchohol drink ik niet. Vind daar nu niet bepaald iets lekkers aan. Drink Liever cola.

Hier nog een! Drink en rook ook niet!

Ga zelfs niet uit... Bloos!
[/quote]

Hier nog een Knipoog

Ik vind drank echt niets Ik vind zoiezo cola veeeeeel lekkerder Vingers aflikken en alcohol.......tja wat moet je ermee Verward Het is nog vies ook Tong uitsteken
Ik ga ook niet uit en ben ook nog nooit uit geweest Knipoog

    Dance to express, not to impress.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:00

ik drink ook niet niet omdat ik het gewoon neit lekker vind en ik moest altijd kotsen en ik vind het ook niet normaal dat een vrouw dronken is zooo aso met een biertje en een sjekkie in de andere hand bleeeeehhhhhhhhhhhh aangeschoten of tipsy oke dat kan nog net maar nee voor de rest niet.

vind dronken mensen soms heel grappig maar meestal zoooo irritant!!

uitgaan kan ook zonder rotzooi alhoewel ik vroeger (vanaf mn 16e t/m 21ste) vaak zat over de schreef ben gegaan met alcohol en drugs en ik ben nu op mijn 26e een heel braaf meisje!!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:25

Ik rook wel, sinds februari ofzo. Ben daarna nog een maandje gestopt en daarna weer 10x zo erg begonnen dus werd ik snel verslaafd..ik rook marlboro.

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:31

Pff ja een van de ergste dingen vind ik inderdaad een vrouw die met een peuk en een sjekkie aan de bar staat! zowiezo vind ik het altijd een beetje ordi staan, roken. Op de een of andere manier krijg je een arrogante kop als je staat te roken Verward
Ik rook dus niet, ik heb welgeteld 2 pakjes ofzo gerookt, maar het is echt niet mijn ding! Ik heb nu ook al 1 jaar niet meer gerookt, het enige wat ik af en toe neem is een joint Schijnheilig Das ook heel slecht maar dat vind ik nog wat meer doel hebben dan een gewone sigaret. Trouwens dat is ook maar maximaal 2x per maand dat ik 1 joint neem.
Nee roken vind ik echt een afknapper.... Je kleren stinken ernaar, je geld gaat op... het is zoooo slecht..... Wie wilt stoppen help ik graag!!! Lachen

Cuando menos piensas .... sale el sol

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:33

Ik ben nu 5 weken gestopt na 11 jaar meer dan een pakje per dag te roken.
De eerste week was een ramp, nu heb ik dagen dat ik niet eens aan een sigaret denk Lachen

Voor mij was de reden om te stoppen eigenlijk het geld.
Ik begon het zonde te vinden om meer dan €125,- per maand (= 275 gulden, = 3300 gulden per jaar!) de lucht in te blazen.
Het gaat nu iedere maand naar een aparte rekening zodat mijn reis naar Canada en Alaska in 2005 wat langer kan duren

tamfawn

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Amstrd.{Beyond the Woods}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 17:40

Hehe,wat zijn jullie gezonde mensen,...Mijn voornemen is dus om te stoppene,en dat ga ik dan ook doen. Help me duimen OK dan!

Rock-on, dudes!2004=:) Party!!Petepaardje Emoré:#:9 Cupidonna Vingers aflikken:wow:LOTR3:wow: Vingers aflikkenProfiel Vernieuwd Vingers aflikken

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:41

Ik rook niet Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:44

mango schreef:
Ja met veel plezier en gezelligheid !!
met de buitenritten nemen we altijd lekker een sigaretje mee
maar als je in de stallen rookt krijg je het aan de stok met de
stalhouder (rookt zelf ook) en na de lessen wil ik ook zo graag een sigaretje roken op mijn paard met uitstappen maar dat is tegen de regels in de ene bak lukt het wel stiekum maar in de kantinebak gaat het niet lukken!!

ik zou ook moeten stoppen maarja vind het lekker dus..en het is mijn lijf???!!!


Dit vind ik dus absoluut niet kunnen hé, roken op en bij je paard!!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:47

Nee, naja, sinds een week gestopt Party!! Whiiii, en t kost me gelukkig geen moeite! Rookte altijd Lucky Strike of Barcley menthol Lachen

Mijn laatste sigaren (naja 1 hijs, daarna weggeflikkert OK dan!) smaakte zo ral, had gelijkt geen zin meer! En ben ziek geweest, dus dan rook ik al helemaal niet. Heerlijk zeg, niet meer roken Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:49

Nee ik rook niet, ik zie er het nut niet van in? Behalve dat het je geld kost, het slecht is voor je gezondheid, je verslaafd raakt,...

Maar ik beoordeel geen mensen omdat ze roken, vind het wel spijtig, maar ik ontloop ze daarom niet ofzo.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Charaz, ComscoreBot, Dax, Eilish, gillian, Ginny135, hedjuhhh, katinker, Mutti, Rijsa, savieralover, Traiectum en 71 bezoekers