kerstpakket!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 01:25

uhm, 2 flessen wijn, een plateautje met een notenkraker, heleboel walnoten, een potje in de vorm van een champignon met daarin allemaal kleine champignonnetjes, verschillende lekkernijen, een aparte theesoort... Ben verwend dus Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:21

Javmo schreef:
Da's de pech als je bij je ouders werkt. Ik krijg waarschijnlijk geen pakket alleen de opmerking "Je hebt al een paard en straks ook nog een veulen" hahahaha. Nou. ze hebben ook gelijk natuurlijk, ben ik superblij mee!!



Hmmm, waar ken ik dat toch van? Verward Heb dat ook 4 jaar lang te horen gekregen Scheve mond

Het schijnt dat we bij EY normaal een envelop met 100 euro krijgen (gimme), maar of we dit jaar iets krijgen? Geen idee... Als we een envelopje krijgen dan wordt het wsn 35 euro ivm belastingen.

Volgend jaar zijn de kerstpakketten weer deels belastingvrij OK dan!

We krijgen iig een percentage van de winst (eenmalig), in ratio met je werktijd en salaris in het afgelopen jaar... Komt voor mij op zo'n 37,50 euro netto... Hurray Knipoog Cool

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:21

he verdikkemie ik werk ook bij de tpg en krijg er geen! maar misschien dat mijn collega's er eentje over houden!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:02

ik heb een trolley gekregen met daarin een badjas en een nivea pakket met showermouche, bodylotion en deo. Ja mr Zeeman heeft dit jaar een leuk pakket samengesteld. Lachen

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:25

Holy Moly doet niet aan kerstpakketten maar we hebben vanmiddag om 14 uur in de pub heerlijk genoten van een origineel Engels ontbijt Vingers aflikken Tijdens het ontbijt hebben we nog de Sinterklaas kadootjes gedaan, ik heb een bios-bon gekregen. I.p.v een kerst-pakket hadden mijn baas en bazin voor alle 7 personeels-leden iets persoonlijks gekocht, ik heb een behoorlijk groot houten paard gekregen OK dan! echt heel gaaf! En een klok met soort tribal tekens, een lichtgevend ijsblokje, 1,5 liter champagne, en een banketstaaf Vingers aflikken Veel leuker allemaal dan altijd maar blikjes ragout en thee en dat soort Misselijk

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:10

WIe werkt hier bij het Kruidvat, heeft die ook zo'n lekker pakketje gehad??