Relatie en feesten zonder vriendin erbij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niikiit

Relatie en feesten zonder vriendin erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 20:56

Stel:
Je vriend wilt ieder weekend uitgaan en/of naar feesten met een vriend, maar wil jou als vriendin nooit meenemen terwijl je wel heel graag wilt.
Wat vinden jullie hiervan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Relatie en feesten zonder vriendin erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:57

Wat is de reden dat hij dit niet wil?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:58

Hij wil je geen enkel weekend meenemen? Persoonlijk vind ik dat raar. Tuurlijk hoef je niet constant bij elkaar te zijn, maar nooit….dat vind ik zelf vreemd.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:58

Dumpen die hap :+ Alleen stappen is geen probleem, maar niet mee mogen vind ik toch apart te noemen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:59

Ik had ook zo ex.... die bleek wel in elk stadje een ander schatje te hebben.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:59

Beetje vreemd.. Ik vind dat je partner gewoon mee moet kunnen.. Of heeft hij iets te verbergen????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:01

Heel vreemd .. af en toe niet mee moet kunnen, maar nooit mee... Dat vind ik vreemd en niet kloppen ( tenzij je zelf niet mee wilde, maar dat is niet het geval).

KimD

Inderdaad heel opmerkelijk, ik zou er achterdochtig van worden. Geeft hij je wel eens een reden hiervoor?

Vjestagirl

Hangt er vanaf. Of je nooit mee mag, of dat hij af en toe alleen wil. En ook wat zijn reden is. Als jij graag mee wilt maar iedere keer in een hoekje bij de bar gaat staan sippen en verwacht dat hij bij je blijft staan, dan snap ik best dat hij je niet mee wil hebben...

ElanJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:02

Hmm.. dat klinkt niet helemaal goed. Kijk, snap zeker niet dat je ieder weekend mee gaat, maar een aantal keer moet toch juist leuk zijn?! Naar wat voor soort feesten gaat hij dan? Of gewoon de stad in? Wel gek.. En wat doe jij als hij gaat stappen dan?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:02

Ik zou een keer 'toevallig' met een vriendin in dezelfde kroeg gaan stappen en kijken wat hij uitspookt.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:12

Storm schreef:
Ik zou een keer 'toevallig' met een vriendin in dezelfde kroeg gaan stappen en kijken wat hij uitspookt.

+1 En dan een make under nemen (veel make up op en een pruik :') )

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:13

Storm schreef:

Dit dus, of gewoon niet aan het lijntje laten en hem dumpen.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:14

Jeetje dumpen, bespieden e.d. lijkt mij nogal overtrokken. TS hebben jullie er al eens over gepraat?

Niikiit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 21:17

Naja, hij heeft altijd gezegd dat hij af en toe een mannenavondje wilt, als uitlaapklep van doordeweeks intern op zijn werk zitten. Dat is natuurlijk hartstikke prima, maar tot nu toe is dat elk weekend zo geweest op 2 a 3 avondjes na (1 jaar samen)...

@ Depende: Zo vaak, maar hij vindt dat ik zeur en is de discussies zat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:18

Ik wil ook wel eens graag zonder mijn vriend stappen. Ook al loopt ie te zeuren dat ie mee wil.

Maar elk weekend is wel erg raar :\

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:20

Ik heb ook zo'n vriendje gehad. Of nouja, het is nog steeds mijn vriend, maar inmiddels zijn we al 6,5 jaar samen en is dit wel veranderd.
Zijn reden was ook dat hij gewoon iets met de mannen wilde blijven doen op zaterdagavond. Als we een verjaardag hadden ging ik altijd mee en als er een feest was in de omgeving vroeg ie wel altijd of ik ook met vriendinnen ging, maar dit was niet vaak. Maar verder wilde ie graag op zaterdagavond stappen met zijn vrienden en nu doet ie dat ook nog wel eens. Geen problemen mee, ik ga ook graag stappen met de meiden :)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:26

ik zou je gedachtes met hem bespreken..misschien heeft hij wel een duidelijke reden hier voor..of niet..

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:29

Als hij het direct afdoet als zeuren, zou ik het wel weten..
Elk weekend stappen en jij mag nooit mee, dat is gewoon raar.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:39

TS, zit er vanuit jou wantrouwen of twijfels achter of is het alleen dat je het vervelend vind hij jou niet wil bij een gezellige avond wil hebben?

Als hij alleen met vrienden is die er verder ook geen partners bij hebben, kan ik mij er wel iets bij voorstellen dat hij dan ook liever niet met zijn vriendin komt.

Maar dan zou ik het wel wat anders "verdeeld" willen zien, ik mag hopen dat hij het ook leuk vind om iets met jou en gezamenlijke vrienden te gaan doen.
Je schrijft dat hij intern zit op zijn werk, zie jij hem dan ook alleen in de weekenden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:45

Dus hij zit voor zijn werk de hele week intern en wil in het weekend ook zonder jou stappen? En jullie heb een relatie omdat...?? :?

Dat je een keer zonder elkaar gaat stappen moet wel kunnen vind ik, maar altijd? Nee, daar zou ik niks aan vinden.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 10:53

Relaxed schreef:
Dus hij zit voor zijn werk de hele week intern en wil in het weekend ook zonder jou stappen? En jullie heb een relatie omdat...?? :?

Eens.
Mijn vriend is ook vaak de hele week van huis vanwege zijn werk, maar die is blij als 'ie me dan in het weekend weer ziet.Hij mag graag een avond met de jongens wat gaan drinken (was vroeger echt een ontzettend feestbeest) maar hij is toch ook wel erg blij als 'ie een avondje met mij is.
Een avond op stap met de jongens vind ik geen enkel probleem, maar als 'ie absoluut niet zou willen dat ik ook eens meeging.. Ik vertrouw 'm blind, maar dan denk ik ook, wat heb je te verbergen?

Als je nou de hele week savonds al met elkaar op de bank zit vind ik het nog een iets ander verhaal, kan ik het me wat meer voorstellen dat 'ie een keer een avond tegen iemand anders aan wil kletsen. Maar dit vind ik wel apart.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 11:13

Ieder weekend en niet mee mogen...
Dat doet belletjes rinkelen.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 11:28

Wat is iedereen hier achterdochtig := Lijkt me toch dat je relatie niet helemaal goed zit als je dusdanig onzeker wordt als je vriend een avondje alleen op stap gaat. Ik ging ook nooit met m'n vriend op stap. Een keer ok, maar waarom zou je dat altijd willen? Hij heeft zijn vrienden, jij die van jou en het lijkt me niet meer dan logisch dat je afzonderlijk van elkaar tijd met hun door wil brengen.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 11:51

Natuurlijk een avondje alleen op stap, prima!
Maar ieder weekend en jou 'verbieden' om mee te gaan...
Sorry maar dat vind ik wel een beetje raar.