Heeft iemand Nova gekeken (Anky contra Aalderen)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:02

Lovely"]
[quote="sanne83 schreef:
iemand een link ofzo, ik heb een beetje gezocht, maar kan alleen maar negatieve verhalen vinden

Het positieve of negatieve laat ik aan jouzelf over, maar onderstaande artikelen zijn in ieder geval geen mening over een mening Haha!:

- [RT] De geschiedenis herhaalt zich (artikel)

- [RT] Laag, diep en rond, systeem om over na te denken
[/quote]

Haha! ja, die had ik al lang gelezen, maar ik vind het niet echt positief en daarbij ook niet wetenschappelijk of medisch. Wat ik me nou eigenlijk loop af te vragen, is hoe anky (of anderen) die botwoekeringen afdoen? daar zal ze toch wel naar gevraagd worden, lijkt me.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:13

sanne83"]
[quote="Lovely"][quote="sanne83 schreef:
iemand een link ofzo, ik heb een beetje gezocht, maar kan alleen maar negatieve verhalen vinden

Het positieve of negatieve laat ik aan jouzelf over, maar onderstaande artikelen zijn in ieder geval geen mening over een mening Haha!:

- [RT] De geschiedenis herhaalt zich (artikel)

- [RT] Laag, diep en rond, systeem om over na te denken
[/quote]

Haha! ja, die had ik al lang gelezen, maar ik vind het niet echt positief en daarbij ook niet wetenschappelijk of medisch. Wat ik me nou eigenlijk loop af te vragen, is hoe anky (of anderen) die botwoekeringen afdoen? daar zal ze toch wel naar gevraagd worden, lijkt me.
[/quote]
Maar wel alvast meer dan 'hij loopt toch zijn punten?'.
Thuis heb ik nog wel meer artikelen, maar geen echte wetenschappelijke publicaties over dit onderwerp. Heb jij zelf iets liggen of sta je echt met lege handen?

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:15

zijn er ondertussen al nieuwe feiten? IN de hoefslag staat er maar heel weinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:51

Via, via via heb ik "gehoord" dat de arts die het paard behandeld heeft geschorst is door het tuchtcollege.

Iemand die dit kan bevestigen?

TomL

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: in de stal achter de PC :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:05

Ik hou niet zo van "Via, via via" berichtgevingen.
Dat soort roddel circuits wil je echt niet ingaan.
Ik denk dat de grootste media hype weer even in slaap is gesukkeld tot er daadwerkelijk een proces gaat komen. Anders zullen ze het denk ik niet interessant vinden. (bij gebrek aan inzicht en kenis van zaken).

Wat ik door de 2 artikelen wel heel duidelijk hoor/lees is dat er een methode ontwikkeld is die bepaalde eigenschappen van paard en/of ruiter tot zijn recht laat komen. Hoe je een dergelijke methode ook mag/wil noemen.
Al moet je op je kop gaan staan om een paard ontspannen, recht etc te laten lopen, dan doe je dat maar Lachen Dan de jury nog omscholen etc. Haha!
maar hier gaat het er dus om, de ruiter noch paard te belemmeren in de beweging. Zij het door beperkingen van ruiter of paard. Dus altijd samenspel tussen paard en ruiter. Dat moet kloppen.
Laatst bijgewerkt door TomL op 15-12-03 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:05

Oh, dus "pleading not guilty by reason af insanity" is niet meer geloofwaardig? Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:11

Pipo schreef:
Via, via via heb ik "gehoord" dat de arts die het paard behandeld heeft geschorst is door het tuchtcollege.

Iemand die dit kan bevestigen?


Lijkt me sterk.
Zo werkt het niet.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:23

Hoe bedoel je CGJ12, weet jij dan wat die dierenarts gedaan heeft? Misschien is hij niet hierom geschorst, maar was hij al geschorst en heeft daarna Idool behandeld. Ik zeg ook maar wat, maar dat is hoe ik de opmerking van Pipo interpreteerde.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:27

Geschorst nadat hij Idool behandelde.........................


Wat ik al zei: het is een roddel die mij ten ore kwam, misschien heeft iemand dit ook gehoord en kan dit bevestigen. Geeft even een ander licht aan de zaak natuurlijk.

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:44

Hmmm, ik kan me wel voorstellen dat hij geschorst wordt, wanneer alles boven water komt in de rechtszaal. Maar als hij nu al geschorst is dan is er bij hogere instanties al veel meer bekend en hadden A&S al een nog veel groter probleem.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:03

Haha! Misschien is hij wel helemaal niet geschorst Haha!

Mensen, dit soort via, via, via, via roddels horen niet in dit topic Scheve mond Heeft niemand iets aan.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:09

Aimee schreef:
Hmmm, ik kan me wel voorstellen dat hij geschorst wordt, wanneer alles boven water komt in de rechtszaal. Maar als hij nu al geschorst is dan is er bij hogere instanties al veel meer bekend en hadden A&S al een nog veel groter probleem.


Dat lijkt mij ook en ik denk dat het dan al wel bekend was, van Aalderen had dan nl. wel een sterk punt gehad.