hoe foto- collages maken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

hoe foto- collages maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 17:07

De titel zegt het al. Normaal print ik mijn foto's uit, snij ze op maat, plak ze in en zet er tekst bij met de hand (of typ dat op de computer en knip en plak dat erbij). Nu leek het mij leuk en handig om foto's op een a4-tje te verwerken op de computer en ze dan te bewerken: leuke plaatjes erbij, tekst enzo. Maar wat voor programma kun je daar het beste voor gebruiken?
Op sommige foto-bewerkingsprogramma's zitten wel fotoboeken, maar die zijn dan niet printbaar. Ik vind het namelijk erg leuk om later fotoboeken door te bladeren (computer is dan toch anders....)


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:18

op www.jasc.com kan je een probeerversie van 60 dagen van paint shop pro downloaden. dit is dus een programma waarmee je foto's kan bewerken en tekst erbij kan zetten enzo, succes Knipoog

Gamble

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:31

paint shop pro
fotoshop

met die kan je allebei collages ed. maken alleen over dat printbare fotoalbum weet ik niks!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, DenieesB, EmptyWords, karinsd, Lisselot, luuntje, Maanon_, maitestar23, mriek1990, Muga, secricible, Titsia, Wescha, Zebrastreep en 72 bezoekers