Belasting aangifte jaar 2013

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Re: Belasting aangifte jaar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:06

Hmm, wel raar want ik heb die aanvragen tegelijkertijd gedaan dus dan zou het wel goed moeten zijn gegaan. Maar dan moet ik er maar even achteraan. :D

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Re: Belasting aangifte jaar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:35

dan nog kan het zijn dat er net een storing ergens was bij de verzending van de ene aangifte (ik ga ervan uit dat je via i-net aangifte hebt gedaan) het komt regelmatig voor dat er ergens in de verzending niet goed gaat waardoor de aangiftes niet goed binnenkomen en dan dus niet in behandeling genomen kunnen worden.

Op zich als je per 1 juli niets hebt gehoord dan kan het zijn dat de laatste lichting aanslagen iets later verstuurd zijn maar het kan dus ook zijn dat er niets in behandeling is genomen.

Dan is het een kwestie van opnieuw versturen en officieel krijg je dan binnen 3 maanden bericht, dus dan is het even slikken en nog langer geduld hebben. Heel vervelend maar niet zoveel aan te doen helaas.

Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Re: Belasting aangifte jaar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:03

Mijn aangifte was niet binnengekomen, alleen die ene over 2011. Heb het nu net opnieuw gedaan. Hopelijk is het een beetje snel binnen. :D :D

Muronia

Berichten: 19507
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Belasting aangifte jaar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:28

Ik had kindgebonden budget aangevraagd over 2013 op 26 maart op naam van mijn man. Bel ik er gisteren achteraan omdat ik er nog steeds niks van had gehoord.. Krijg ik te horen dat:

- ze de aanvraag hebben stopgezet en vervolgens hebben omgezet naar mijn naam. Volgens hun kan een man geen kindgebonden budget krijgen namelijk????

- omdat het was stopgezet vallen we nu onder een nieuw systeem en horen we uiterlijk januari 2015 bericht te krijgen.. Dus bijna een jaar na de aanvraag.

Van dit alles hebben ze menooit bericht gegeven of wat dan ook en daarbij lijkt het me dat ze niet zomaar een aanvraag kunnen stoppen en op een anders naam kunnenzetten zonder daarover te berichten of overleggen.