Borstverkleining

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:55

Ik heb 5 jaar geleden een borstverkleining gehad.
Ik was toen 19 jaar en had cup E. Ik heb toen een C cup gekregen.
Ondertussen ...5 jaar later dus is het een D cup, maar dat komt ook wel omdat ik aan ben gekomen in gewicht.

Ik had er zowel lichamelijk als geestelijk last van.
Ik ben maar 1.65 en dan zo´n klein meiske met van die grote borsten.... nou ga maar eens leuke truitjes kopen of een leuk blousje. Ik vond het verschrikkelijk want ik paste niet om die balonnen heen.
En dan al die kerels.. die praten niet met Linda..nee die praatte toen met mn borsten volgens mij. Ze keken me in ieder geval iet in de ogen aan...

Ik ben achteraf blij dat ik het gedaan heb. Echt veel last heb ik er eigenlijk niet van gehad. Ja je moet ff een week of 6 rustig aan doen, maar pijn heb ik niet gehad.
De littekens heb ik ook geen last van. Ik vind het niet lelijk.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:19

Laura schreef:
Maar laat een arts iemand van 18 jaar al onde het mes gaan?? Volgens mij ben je dan nog niet helemaal uitgegroeid (hoop, hoop Knipoog )



Naast mij in het ziekenhuis lag een meisje van 15 die een verkleining had gehad, 1 kg per borst weggehaald! Bij mij was dat meer dan de helft minder Bloos!
Ze heeft alleen wel dikke kans dat ze straks nog een keer onder het mes kan omdat ze nog niet uitgegroeit is.