Voor de techneuten onder ons:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Voor de techneuten onder ons:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 13:56

Hellup! Haha!
Ik heb twee televisies. 1 grote zwarte en een kleine witte met ingebouwde video. Verder heb ik op de PC een dvdspeler. Nu wil ik de zwarte in de woonkamer zetten en de witte in de slaapnis/keuken (op zelfde etage)
Maar... als er iemand eens gezellig een filmpje komt kijken, vind ik het nou niet zo handig om diegene meteen uit te nodigen in mijn bed Tong uitsteken
Oftewel: kan ik op een simpele manier een soort kabeltje trekken naar de zwarte tv zodat ik daar de video kan kijken die in de witte zit?

Of van de pc/dvdspeler naar de zwarte tv?

Hoor het graag! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:48

Er zijn zelfs apparaatjes waarmee dat draadloos kan. Dus vanuit de video of dvd gewoon naar je slaapkamer. Alletwee even een kort draadje en voila klaar ben je.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:20

Ja, die kabeltjes bestaan.
Maar je moet er ook een speciaal programmaatje voor downloaden, anders lukt het je nog niet.

Verder weet ik er erg weinig vanaf. Mijn vriend heeft het zo, en ik weet wel dat het erg lastig is, en om de haverklap doet ie het weer niet!
Misschien handiger om voor 80 euro een simpel dvd spelertje te kopen (evt. in duitsland: daar is het veel goedkoper).

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:51

Kabeltjes van pc/dvd naar tv gaat enkel als je een video kaart met TV-out hebt... Maar zijn helemaal niet duur en is makkelijk gefixt (heb het ook vaak gedaan, divx (ja foei ik weet het illegaal) gekeken op televisie m.b.v. die kabeltjes.
Tv naar andere TV moet ook gaan, weet alleen niet juist hoe, maar weet wel dat bij een vroegere vriendin haar ouders onder op de televisie ook de video konden zien die zij boven in haar videospeler stak...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:37

Dat kan inderdaad met van die ellenlange kabels, maar ook draadloos. Zo'n draadloos kitje is tegenwoordig ook niet meer het duurste en werkt perfect.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 21:05

als ik jou was zou ik een goedkope dvd speler op de kop tikken ipv allemaal gedoe met draadloze dingen waarvan de weergavekwaliteit veel lager is en de kosten misschien nog hoger.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 23:18

Ja je ziet ze al voor 50 euro ofzo.