Vandaag is de uitspraak...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evenanoniem
Berichten: 9
Geregistreerd: 20-11-03

Vandaag is de uitspraak...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 17:05

en ik ben een poging aan het doen om me op alle mogelijke dingen voor te bereiden. Vijf jaar is geeist.. wat is dat lang zeg. Als ik daar nu over na denk; over vijf jaar heb ik waarschijnlijk een vaste baan en huisje boompje beestje. Vijf jaar is zó lang!
Hij heeft al zowat één jaar op zitten. Als ie één jaar krijgt, is ie bijna meteen vrij... dus dat is het andere uiterste....

Ik ben me aan het voorbereiden maar ik kan me nog niet inleven in wat er straks door me heen zal gaan als ik de uitspraak hoor. Mijn vriendin werkt bij het advocatenbureau en die heeft net de rechtbank gebeld. Om vier uur zou het bekend worden. Het is nu net vijf uur geweest en ik probeer niet naar de telefoon te kijken. We hebben negen maanden op dit moment gewacht maar het is nu wel erg dichtbij. Wat een vreemd gevoel...
Laatst bijgewerkt door Evenanoniem op 03-12-03 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:06

volgens mij laat je je nog steeds erg in met hem...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:07

Stom van je, want nu hij misschien wel vrij is, zal hij het eerste naar jou toe rennen terwijl jij eigelijk afstand van hem wilde nemen. En ik kan me niet voorstellen dat je je niet meer met hem in wilt laten..

Vandaag even geen achterhaalde quotes

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:34

En hoe is het gegaan en belangrijker , wat ga jij doen ?

Evenanoniem
Berichten: 9
Geregistreerd: 20-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 21:45

Je raad het nooit.
Mijn vriendin belde dat ze pas morgen de uitspraak zou horen. Stond ik midden in de V&D sinterklaascadeautjes te kopen, belt ze op. Hij is vrijgesproken!!!
Dus ik sta eerst een minuut of vijf te hyperventileren.. (dat was namelijk wel het laatste waar ik op gerekend had) vervolgens roept ze 'morgen komt ie vrij, dan belt ie ons!' Dus ik weer richting hyperventilatie Haha!
Mensen in de winkel keken heel erg vreemd... vooral omdat ik m'n oortje inhad en handsvree schreeuwde: 'issie vrij??'

Nou ik ben echt zó blij voor hem, kan ie de kerst thuis vieren. Of tenminste met zijn ouders en vrienden, want een thuis heeft ie niet echt meer. En nu afwachten hoe morgen loopt. Iedereen hier is helemaal van de kook en ik wordt gek van alle smsjes..

Wat ik ga doen? Jullie hoeven niet te reageren over hoe stom ik wel niet ben... ik ga gewoon afwachten tot we hem weer zien en ik hoop dat het goed met hem gaat. De rest is niet belangrijk op dit moment. Maar ik ben wel heel erg opgelucht dat hij gezuiverd is van die blaam...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:52

Evenanoniem schreef:
Maar ik ben wel heel erg opgelucht dat hij gezuiverd is van die blaam...!


Dat ligt eraan waarom hij is vrijgesproken, wegens gebrek aan bewijs (is dus niet per definitie onschuldig) of omdat hij bewezen onschuldig is.
Ik heb zo´n vermoeden dat het hier om de 1e optie gaat Scheve mond

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:52

Fijn om te weten dat die nare verhalen niet geheel op waarheid berusten.
Blijf bij je eigen gevoel en laat je niet manipuleren / klem zetten etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:28

Ik heb alles meegelezen, maar nog niet eerder gereageerd, wel veel over nagedacht.
Je was zo vastbesloten om afstand te nemen, om alleen vriendschappelijk met hem om te gaan, om verder te gaan met je eigen leven...
En nu? Verdrietig
Je bent zo blij dat hij vrijgesproken is dat je dat allemaal lijkt te vergeten.
Al het rationele overboord omdat je nog verliefd bent?
Je hebt twijfels over hem en jullie relatie gehad, maar je staat op het punt om verder te gaan waar jullie waren gebleven ( zo komt het op mij over iig).
Als je gemanipuleerd wordt ben je altijd de laatste die het merkt...
Denk alsjeblieft heel goed na over wat je voelt en wat je wilt....

Waarschijnlijk vind je dit soort reacties helemaal niet leuk nu, maar ik wordt altijd zooo verdrietig van dit soort verhalen omdat ik de situatie maar al te goed ken, helaas.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:21

Als hij de dingen waarvoor hij zat echt gedaan heeft vind ik dit schandelijk. Dan had hij die 5 jaar dik verdiend...

Ik hoop dat je zo verstandig bent om wat afstand van hem te bewaren.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 08:50

Gaf ik je eerst nog het advies in je vorige topic om gecontroleerd contact met hem te houden. Ik moet toch mijn mening 180 graden omgooien: kappen! Nu! Hoe moeilijk het ook is want hij heeft de mogelijkheid om je hele leven te beheersen en jij denkt dat je veel voor hem voelt terwijl het hoogstwaarschijnlijk alleen maar de spanning is, niets meer en niets minder. Je maakt waarschijnlijk een hoop kapot met je keuze. Misschien heb je dat nu niet door, maar je komt jezelf vanzelf echt wel een keer tegen. Dan zou je willen dat je er mee gekapt was en verder was gegaan met je normale leventje…

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:44

Ik weet niet wat nu je gedachten en plannen zijn. Maar ik wil je vast succes/ sterkte wensen, ik hoop dat je het juiste zult doen. Wat je ook kiest, denk er please heel goed over na. Succes!

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Duhelo, EmptyWords, Fantast, Fenn, Fleur_Laura, janneke584, Laura1982, M_aris, Malissaa1, MariskaFally, marschwood, mirriezz, Muronia, Plonspony, SemrushBot, spookyskippy, Steenbok12, Tigress, Wopkebrok, XXInKA en 51 bezoekers