Duitse kannibaal voor de rechter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Duitse kannibaal voor de rechter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 21:22

Duise kannibaal voor de rechter
KASSEL- De 41-jarige Duitser Armin M. staat vandaag terecht wegens moord en kannibalisme. M. had zijn 'slachtoffer' via een chatroom op internet gevonden. Deze 42 jarige man stemde ermee in dat hij zou worden gedood en opgegeten.

M. sneed de man eerst de penis af. Toen de man door bloedverlies bewusteloos raakte, stak hij hem dood. Hij sneed het lichaam in stukken en legde die in de diepvries. Later ontdooide hij stukken vlees om op te eten.

Agenten kwamen de man op het spoor toen hij via internet een nieuw slachtoffer zocht. Omdat kannibalisme niet in de wet voorkomt, is hem moord ten laste gelegd.

bron:teletekst

----------------------------------------------------------------------
Bizar of niet? Ik hoorde op het journaal dat hij oa vertelde erg eenzaam te zijn en hij op deze manier iemand 'voor altijd bij zich' hoopt te hebben. Ziek
Laatst bijgewerkt door Luci op 03-12-03 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

puntje puntje puntje


IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:26

verhaal klopt niet helemaal.

de man die dood is heeft toestemming gegeven aan de andere om hem op te mogen eten (was ook via internet) en ze hebben eerst samen zijn testikels op zitten eten...dat was tenmiste het verhaal was er een tijdje gelden over stond Verward

maar het doet me verder nietzo veel, waarom geen mensenvlees? doe mij maar een lekker mensenboutje Vingers aflikken

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:29

jah wat iceprincess klopt
was vanmorgen uur tevroeg wakker en heb alles gezien op de tv Scheve mond

*-------*ondertiteling*-------*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:32

Ja ik heb het ook gezien! Geloof dat er een tijd terug ook een stuk over was bij Gekkenhuis (geloof dat het daar was). Toen hij die man zn penis op ging eten vond ie het niet echt lekker. En toen ging ie 'em in de koekepan doen (of frituren?), toen was ie een beetje verbrand en had ie 'em maar weggegooid. Zoiets Schijnheilig

Heb er eigenlijk niet echt een mening over. Als die man graag opgegeten wil worden, why not? Haha!

Ok ander onderwerp Tong uitsteken

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:43

sick Scheve mond

maar als je er over nadenkt! waarom wel een varken en geen mens?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:43

Een tijd geleden heeft dat verhaal hier ook al gestaan. Oke, je mag zelf kiezen wat je eet, maar dit gaat me toch echt te ver hoor!

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:44

eet smakelijk Vingers aflikken

[o]

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:48

Ik dacht dat mensenvlees altijd giftig vlees was. :S
Ik heb ook weleens zoiets gehoord, wel heel apart Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:05

IcePrincess schreef:
verhaal klopt niet helemaal.

de man die dood is heeft toestemming gegeven aan de andere om hem op te mogen eten (was ook via internet) en ze hebben eerst samen zijn testikels op zitten eten...dat was tenmiste het verhaal was er een tijdje gelden over stond Verward

maar het doet me verder nietzo veel, waarom geen mensenvlees? doe mij maar een lekker mensenboutje Vingers aflikken

Dat klopt inderdaad. óf dit is een nieuw verhaal, óf het is verdraait.
De manen hadden eerst samen nog een testikel lunch. Later is hij inderdaad leeg gebloed en heeft de ander hem in stukken in de vriezer gelegt.

Té bizar gewoon, zo iets vind ik geschift.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 22:18

goh ik weet het niet, maar dit is vandaag in het nieuws. Ik vermoed dan toch dat het om een ander verhaal gaat. Of het is nu in het nieuws vanwege de rechtzaak.
Anyway..ik blijf het idd zeer bizar vinden.

puntje puntje puntje

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:18

GATVERDAMME!!!! Wie doet er nou zoiets! Echt ziek dus Misselijk

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:23

Laats heb ik ook nog iets heel ergs op tv gezien! Ging ook over kannibaal gedrag! een man die had 2 meiden de ene had ie vastgebonden, de ander verkrachte hij. Later sneed hij van haar heup tot haar knie lappen vlees en ging die bakken voor de neus van die ene levende meid. Ze viel flauw, en hij heeft haar ook vermoord! Hij at ook de vagina op.........ik zat daar echt van Scheve mond Scheve mond Scheve mond Slik!

Dit was een programma 2 weken terug op discovery, of op.........ned 1 ofzo? Echt zo ranzig! die man moest 239 jaar zitten ongeveer.

Ongelovelijk dit, ik vond het echt zo verschrikkelijk goor! Ze deden namelijk een itnervieuw met die gast, hij had iets van 50 vrouwen ofzo binnen 2 jaar vermoord en gegeten

Groetjes BounceBabe inmiddels voel ik me erg misselijk:S

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 01:14

Heb pas op tv ook en docementare gezien over mensen die dat doen.
Nou dan spoor je toch echt niet!!!!!!!

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:29

Gatver, las het vanmorgen in de krant (hoefde gelijk geen ontbijtje meer! ) en met Frans gingen we voor luistervaardigheid nieuws kijken, kwam het ook naar voren, nog een hele discussie over gehad. Die man wou zelf opgegeten worden, maar dan ben je toch ziek in je hoofd?!?!? Die kannibaal ook, die had al sinds zn 10e fantasieen dat ie leeftijdsgenootjes op zou eten ofzo. Geloof dat er in dat programma iets werd genoemd over euthanasie ofzo, maar kannibalisme is in Duitsland niet verboden dus waarop willen ze hem dan pakken, op die euthanasie? Bizar, echt te gek voor woorden!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:50

Gisteren en mens en wetenschap (Belgische Radio) was het onderwerp aan de orde, blijkt dat tot de 17de eeuw de mensen met z'n allen kanibalen waren, en dat het bovendien erg natuurlijk is ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:56

Echt zoooo ranzig!
Maar het gekke is ook nog dat die man zelf opgegeten wilde worden, dus moord kunnen ze hem niet ten laste leggen.
Alles is ook nog eens opgenomen op video ook. Echt ranzig gewoon!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 09:24

Het is wel hetzelfde verhaal als een tijd terug! Het was toen ook bij Gekkenhuis op tv (geloof ik, weet bijna zeker) en toen gingen ze ook naar dat huis toe, precies hetzelfde als wat ze van de week lieten zien

Ik geloof dat de verdediging ging voor moord op verzoek, zodat ie een lagere straf zou krijgen!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:32

Ieeeeh bah ik had het dus gisteer ook van iemand gehoord, te ZIEK voor woorden bah bah

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:38

Ik kan me hier niet druk om maken. Het "slachtoffer" heeft zelf toestemming gegeven. Ik maak me liever druk om de echte weerloze slachtoffers, de dieren!!!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie