vreemde hotmail?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:47

wauw ik vid hotmail nu echt mooi geworden Lachen veel beter als eerst


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:44

Waarom laten jullie je hotmail niet binnen komen via Outlook?

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:45

Ik haat outlook!

Vind de nieuwe hotmail heel mooi en handig! Vooral als je een nieuwe mail gaat schrijven, je kan veel makkelijker in je adresboek!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:49

Ik heb het nog niet echt goed bestudeerd maar ik vind er in het eerste gezicht niet zo mooi uitzien. Ik moet nog kijken of er goed mee te werken is of niet.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:35

Ik schrok me een hoedje!
Ik logde op een andere manier in dan normaal en ik had echt zo iets van: ´wat heb ik gedaan? Verward ´ En nu krijg ik ook net allemaal mailtjes voor mijn pony die te koop staat Scheve mond De bijlages toevoegen, was echt een ramp, ik kon ze wel selcteren, maar hoe ze dan toe te voegen aan het bericht? geen idee! Maar als je het echt niet meer zit zitten, moet je gewoon naar linksboven in de hoek gaan Haha! Daar staat het ´oke´ en het ´nieuw´ knopje, en dan kom je al een heel eind Schijnheilig

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:50

Mwah, tis even wennen maar lelijk is het iig niet. Het had erger gekunt Knipoog

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:57

Ik schrok er ook van. Het vervelendste is dat ik geen mailtjes meer kan openen.. Scheve mond Hebben jullie dat ook?

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 01:16

Ik kan gewoon alles openen, nieuwe en oude mails, met of zonder bijlage...

Ik vind deze Hotmail echt stukken beter dan de vorige! Niet meer slechts 5 mensen van wie je snel het adres kon aanklikken, maar gewoon allemaal. Ook ziet het er een stuk moderner en strakker uit. Als je 5 mails verstuurd hebt ben je wel gewend aan dit lijkt me.
De enigste versclechtering vind ik dat de tabbladen van 'Postvak IN', "Contactpersonen' en 'Opties' [of zoiets] nu een wat minder duidelijke omschrijving hebben...

Maar, ik vind de verandering een hele goede!


Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:33

angelke"]
[quote="Ojasper schreef:
Ik heb ook iets vaags... ik drukte op een of andere knop en toen stond de lijst van mailtjes in m'n inbox ineens door elkaar! Dus het laast ontvangen mailtje staat niet meer bovenaan..

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen??


Gewoon op "datum" klikken, boven de datums dus. Dat was bij de oude ook al Lachen. Dat komt omdat je per ongeluk op bv afzender geklikt hebt, en dan komt de lijst alfabetisch te staan op afzender.
[/quote]

Thnx!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:39

Hey! *verrast* ik dacht al dat ik de enige was met zo'n rare hotmail. Maar op bokt vind je altijd lotgenoten Knipoog

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:29

Mijn hotmail doet het helemaal niet meer Verdrietig . Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Op nieuw instaleren gatat niet dat heb ik al gedaan Verdrietig

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:55

Hoe kan je nou kleur aanbrengen in je bericht?

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:24

Dan moet je bij "Hulpprogramma's" het programma "Rich tekst editor" of zoiets aanzetten, dan verschijnt er een werkbalk boven je bericht, en kun je je bericht aanpassen Vork



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Anomien, C_estmoi, carineken, Eefje_Sammy, Eretria, Fiesta14, GoogleAdsense, IASCrawler, Jet, JoT, Larissajulia, LiDi, Merel___, Misslev, rayoow, Selina, Siebel, SUSANNEx, Traiectum en 66 bezoekers