Night of the Proms

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tamara

Night of the Proms

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 21:46

Iemand geweest? Ben er gisteravond geweest, had het vorig jaar op tv gezien en het leek me errug leuk. Dus met stiefvader, moeder en vriendin van moeder daar naartoe. Het begin was nog wel leuk maar daarna werd het minder. De klassieke stukken vond ik wel mooi maar de meeste popnummers kende ik niet of nauwelijks (tsja, jong he...) en het was echt ontzettend hard. Nou ben ik wel wat gewend met kroegen en discotheken, maar ik had echt zere oren daarna, en vandaag dr ook nog last van. Vond het geheel niet zo geslaagd, mn ouders ook niet, als die vriendin er niet was geweest, waren we in de pauze naar huis gegaan, maar die vriendin vond het geweldig.

Zijn jullie geweest en zo ja, wat vond je ervan?

Degene die iets onderneemt en daarin faalt, is nog altijd beter dan degene die niets onderneemt en daarin slaagt
31-08-2015 <3

fiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:21

wij zijn in Antwerpen geweest! Ik vond het wel heel erg mooi. De klassieke stukken, maar ook de andere. Vond de sfeer er erg goed. Programma was wel ongeveer hetzelfde dacht ik.
Geluid was niet altijd even goed. Maar ik vond het wel heel gaaf, wil er volgend jaar dan ook wel weer naar toe! Wel in antwerpen!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 08:44

Ik zou heen maar kon niet Boos! Een vriend van mij moest er werken als steward! Ik geloof dat hij het nog wel leuk vond ook!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie