De sint is nog niet weg, maar toch..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

De sint is nog niet weg, maar toch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 13:06

Wij doen ieder jaar weer aan sinterklaas, en eigenlijk nooit aan kerst.
Maar toch krijgen we ieder jaar weer een 'kleinigheid'van mijn ouders voor kerst.
Nou ben ik er per ongeluk achter gekomen dat mijn ouders ook dit jaar weer een kerstkado hebben gekocht voor mijn broer en mij ( + aanhang ), en dit keer is het niet iets kleins, maar een complete pannenset.

Eigenlijk willen de kids met zn 5-ven toch nu echt wel eens iets terug doen, en eens niet met een dom kado aan komen.
We zaten eerst te denken aan een foto van alle kids, maar ik ving op dat mijn ouders liever een foto hebben waar mijn ouders ook bij op staan ( dit ivm. uitzending van mijn broer naar Irak, en ik op stage naar Canada ).
Dus dat valt af, want het moet natuurlijk wél een verrassing zijn..
Een luchtbalon vaart vinden ze ook erg leuk, maar volgens mij is dat niet te betalen..

Iemand ideën??? Haha!

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:08

Misschien een geheel verzorgd dagje uit ?
Of een hotelovernachting ?
Diner voor twee ?

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:13

Ik weet niet of er mogelijkheden zijn tot internet gebruik zijn, bij je broer en jij als jullie weg zijn, anders zou je een groep oid kunnen maken waarop jullie allemaal kunnen posten (als dit aan je ouders uit te leggen is).
Dan kan je heel snel en direct communiceren, foto's plaatsten ed. Misschien vinden ze dat leuk?

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:18

Voor een keertje toch Kerst vieren, omdat ik begrijp dat je ouders de Kerstsfeer toch wel leuk vinden (denk ik toch, omdat ze jullie ook elk jaar een cadeau geven hoewel jullie er niet aan doen).
Misschien eens een diner met de hele familie (je ouders, jij en broer(s?) dan...) en gewoon gezellig samenzijn... Spreekt voor zich dat je ouders het diner niet organiseren Knipoog

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:42

Een luchtballonvaart is wel aardig duur, maar erg leuk naar mijn mening. Ongeveer 130 euro per persoon... Een foto is dus aanzienlijk goedkoper.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:50

misschien kun je een dineetje regelen, met z'n allen en dat je ouders vervolgens in een hotel overnachten... zeg nou zelf wie vind dat nou niet leuk om te krijgen?

je kunt dan daarna afspraak maken met z'n allen voor een foto met z'n allen laten maken....

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 13:57

e_l_m_o schreef:
misschien kun je een dineetje regelen, met z'n allen en dat je ouders vervolgens in een hotel overnachten... zeg nou zelf wie vind dat nou niet leuk om te krijgen?

je kunt dan daarna afspraak maken met z'n allen voor een foto met z'n allen laten maken....


Dat is nog wel een heel leuk idee!

Meer ideën zijn ook welkom

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:15

Ik heb voor mijn ouders een keer ontbijt op bed geregeld. Er zat in Utrecht zo'n zaak waar je dan een champagne ontbijt kon bestellen en dat hebben ze rond een uur of 8 bij mijn ouders afgeleverd. Volgens mij zitten er meerdere van dat soort zaken in het land. De verassing was in ieder geval compleet!

Pak iets aan voordat het een probleem is. Schep orde voordat de chaos intreedt.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 16:17

Organiseer een lekker dineetje idd, en dan naar een profesionele fotograaf met zn allen Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie