Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:53

Sinds enige tijd begon mijn vriend te veranderen, hij werd steeds eentoniger in de gesprekken, begon het steeds vaker te hebben over deze game en als klap op de vuurpijl was hij ook al enkele weken aan het oefenen met GTA4, en helaas ook in de auto. Dacht ie dat ie wel ff net zo asociaal kon rijden als in het spel...
En nu sinds gisteravond heeft hij t over niks anders meer. Gelukkig kon hij geen vrij krijgen van zijn werk anders had ie de hele dag lethargisch achter de tv gezeten..

Bevind jij je in dezelfde situatie, laten we elkander dan steunen, en vermaken wanneer de mannen weer eens de TV in beslag hebben genomen...
:')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-09-13 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Niene87

Re: Vrouwen met een GTA5 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:54

Joolien sterkte! Mijn tv wordt volgende week in beslag genomen door FIFA 14 HELPPPP
gelukkig geen GTA al denk ik dat ik dat zelf ook nog wel leuk zou vinden en als het kan mee zou racen...
Maar de voetbal games vind ik waardeloos

Susanne

Re: Vrouwen met een GTA5 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:55

Ik vrees meer voor FIFA14...

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:56

:wave:
Ik heb gister samen met vriend in een hele lange rij gestaan voor de MediaMarkt om 12 uur snachts :')

Anoniem

Oh ja die mogen zich ook melden uiteraard!! GTA is nog eens leuk om mee te kijken, fifa vind ik echt dodelijk saai :') Dus jij alvast sterkte!

Anoniem

Sterkte allemaal deze komende moeilijke periode. :(:)

Odysseus

Jelleee schreef:
Ik vrees meer voor FIFA14...

LOLLOLLOL hier hetzelfde :') :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:57

De mijne krijgt hem van een vriend voor zijn verjaardag :\ Ik dacht de dans te kunnen ontspringen maar helaas....
Gelukkig viert hij zijn verjaardag pas de 28e voor vrienden, dus ik kan nog even van mijn tv, rust en aandacht voor mij ipv GTA5 genieten :P Ach, meestal duurt zo'n fase qua nieuw spelletje een week of 2 en dan is het weer klaar :') Valt dus wel mee..

Vandaag stond er een artikel in de veronica gids over GTA5.. Gids gaat nooit mee naar boven maar nu ligt hij toch echt op onze salontafel ipv beneden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:58

Afbeelding

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:58

Ernstig hoor die game verslaafde kerels!
Uiteraard kunnen wij ook gewoon naar de paarden gaan.. (tenminste zou ik kunnen doen in mijn geval)
Mijn vriend heeft hem al gereserveerd dus als hij binnenkomt (waarschijnlijk) overdag ben ik dus lekker thuis en ga ik hem gewoon pesten dat ik al speel (ook al bak ik daar niks van)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:59

Sonja schreef:

:)) Die kwam gisteren idd ook al voorbij op whatsapp hahaha :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:00

Ik meld mij!

Vriendlief kon gisteren nauwelijks slapen, want jaha, het was bijna zo ver. Hij vergat het spel te reserveren, dus een bezoekje aan de middernachtopening zat er hier niet in :(:)

We hebben beiden vakantie en vriendlief slaapt graag tot de middag, maar deze ochtend stond hij netjes om 8.30 u op - want je begrijpt dat hij koste wat kost met openingstijd aan de winkeldeuren zou staan.

Hij heeft het spel bemachtigd (en mij zowat uit de auto geduwd, zodat ik kon hollen naar de winkel - er stonden immers nog enkele jongens aan de winkeldeuren). Toen hij na het parkeren binnenkwam en zag dat ik maar liefst een Special Edition in mijn handjes had, glimlachte hij als naar de Sint.
Vervolgens moest ik ook nog zo'n maffe poster gaan vragen. En vriendlief is helemaal in de wolken met zijn poster mét babe met dikke tieten :+: :')

Het kijken van de introfilmpjes vond ik heel gezellig, en het spelen op mijn ds naast hem ook, maar nouja. Ik denk dat ik enorm veel quantity time met mezelf ga hebben de komende dagen :+

Anoniem

Haha Sonja die kende ik ja, geniaal :')
Liesje je h ebt dus nog mazzel, geniet er nog even van...

Kan ik ook wel Niene maar dat doe ik meestal overdag als hij ook werkt :')

Een vriend van ons heeft gwoon de hele week vrij genomen _O-

Ohana_91

Check! Er werd mij even heel tactisch verteld dat ik het 2 weken zonder hem moest stellen :P

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:01

Telt broer die de hele dag de tv bezet houdt, ook? :=

Myrthee_

Hier een vriend die zowel FIFA'14 als GTA5 gaat aanschaffen.
Ach, ieder z'n ding, ik ga lekker naar m'n paard toe als hij gaat gamen. Vind het ook niet erg er zo nu en dan bij te zitten. Als hij er blij van wordt dan, waarom niet.

Anoniem

Bhriseis schreef:
Ik meld mij!

Vriendlief kon gisteren nauwelijks slapen, want jaha, het was bijna zo ver. Hij vergat het spel te reserveren, dus een bezoekje aan de middernachtopening zat er hier niet in :(:)

We hebben beiden vakantie en vriendlief slaapt graag tot de middag, maar deze ochtend stond hij netjes om 8.30 u op - want je begrijpt dat hij koste wat kost met openingstijd aan de winkeldeuren zou staan.

Hij heeft het spel bemachtigd (en mij zowat uit de auto geduwd, zodat ik kon hollen naar de winkel - er stonden immers nog enkele jongens aan de winkeldeuren). Toen hij na het parkeren binnenkwam en zag dat ik maar liefst een Special Edition in mijn handjes had, glimlachte hij als naar de Sint.
Vervolgens moest ik ook nog zo'n maffe poster gaan vragen. En vriendlief is helemaal in de wolken met zijn poster mét babe met dikke tieten :+: :')

Het kijken van de introfilmpjes vond ik heel gezellig, en het spelen op mijn ds naast hem ook, maar nouja. Ik denk dat ik enorm veel quantity time met mezelf ga hebben de komende dagen :+

Mijn lief kreeg net de guide binnen per post, al helemaal verontwaardigd dat ik een keer niet de brievenbus had geleegd. Maar ook van die fonkelende ogen... :')

Liesje89

Ik ben postbezorger en had opvallend veel bol.com pakketjes vandaag := _O-
Goh. Toevallig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:02

Sammylover schreef:
Check! Er werd mij even heel tactisch verteld dat ik het 2 weken zonder hem moest stellen :P

:') :(:)

Haha mijn vriend net, toen ik m over dit topic en deze reactie vertelde; ik ben blij dat je mensen gevonden hebt om erover te praten, bij mij zal t niet veel anders zijn... -O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:02

_O- Prachtig hahaha

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:03

Ik ben zo blij dat ik nu net in mijn eigen huisje zit! _O-
Veel succes!

Niene87

Je bent toch gek als je een week vrij neemt voor een spel! %)
Maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Als een merrie moet bevallen nemen we vast ook wel vrij... :P

DaraBariton

Ik heb zelf een tijdje GTA4 gespeeld. mijn ex had hem uitgespeeld waardoor je gewoon "vrij" alles kon doen in het spel. ik kon er een hele dag zoet mee zijn. hahaha Ik vond het hartstikke leuk haha. Mijn huidige vriend speelt die spellen niet, heeft ook geen playstation.

Ojajoh

Ja...mijn man is afgelopen nacht er zelfs voor op pad geweest........
Dus ook hier worden het laaaaange avonden, gelukkig heb ik een verslaving aan fotograferen, bewerken, hayday, jelly's en internet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:04

Niene87 schreef:
Je bent toch gek als je een week vrij neemt voor een spel! %)
Maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Als een merrie moet bevallen nemen we vast ook wel vrij... :P

Heerlijke vergelijking whaha maar goed ieder zn hobby _O-