Terug van de spaanse kust

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 18:07

Ik ben terug van Vakantie.
Ten eerst wil ik niet graag klagen, want het zwembad was prima en 's avonds was het erg leuk, maar toch ga ik klagen:

Het appartement zag er niet uit
Gaten in de lakens, vlekken op de lakens.
Kalkaanslag, maar dat is niet zo heel erg.
Maar 2 bedden, in plaats van 4!
Geen eens telefoon en televisie! Terwijl we dat zouden hebben, gratis en toen vroegen we het en toen moesten we meer dan 25 gulden betalen, schandalig toch!
En er werd veel diefstal gepleegd waar niks aangedaan werd en weet je wat ik nog het allerzieligst vond, de paarden!!!
Ze moeten van 's ochtends 8 uur tot en met 's nachts 2 uur door de stad lopen om mensen te vervoeren, net zoals een taxi, alleen dan door de binnenstad! En soms even een korte pauze, ff wat eten, ff wat drinken! Maar o, nee, ze werden echt niet losgemaakt van de kar,zielig, toch?
En 's nachts hebben ze maar 6 uurtjes om te slapen en rust te hebben en ook op zondag en dan spreek ik van het hoogseizoen, in de winter is het gelukkig niet zo erg.

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:54

Sjee das toch niet normaal?!?! Naar welke "stad" was je geweest in Espanöla Knipoog

Ik vind het ècht heel zielig voor die paarden, en natuurlijk is het niet normaal om gasten zo te behandelen die een appartement huren, ik zou als ik jou was mn geld voor die telefoon enz, teruggevraagd hebben hoor!!!

Maar, iid, Welcome Back!!!!!!!!! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie