Voel me zo kl*te..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Voel me zo kl*te..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 21:58

Sorry dat ik het eventjes anoniem doe maar voel me zo k*t..

Een paar jaar geleden ben ik verkracht nadat ik terug kwam van het stappen.. Ik kan dr met niemand over praten thuis omdat me thuis situatie niet goed is.. Ik heb het aan me ex verteld toen het nog me vriendje was en hij heeft me toen goed opgevangen maar nu is het uit(paar maandjes).. Huilen Ik ben voor me gevoel echt in een zwart gat gevallen.. Ik kan er met niemand over praten en me slechte gevoelens worden steeds erger eigenlijk.. Ik loop constant aan de dood te denken en ik wil helemaal niet dood en zo maar het spookt zo door me hoofd heen..

Ik durf ook niet alleen over straat avonds.. Bang dat er achter elke boom iemand staat.. Als ik met iemand anders ben dan gaat het wel maar alleen .. Scheve mond

Wat moet ik doen?? Ik moest het echt even van me afschrijven want het gaat zo niet langer.... Verdrietig Verdrietig

Liefs mij... x


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:24

Aah ja dat is heel vervelend.
Ik snap dat je het anoniem doet, maar het is eigenlijk niet echt iets om je voor te schamen. Jij kunt er toch ook niks aan doen?

Ik zou me ook zo voelen als ik jou was. Ik denk dat je toch het beste kunt proberen om iemand te vinden om mee te praten erover.
Als je op school zit, naar een vertrouwenspersoon ofzo (ja ik weet niet wie je bent dus ook niet hoe oud enzo).
Of naar gewoon een vriendin die je vertrouwt, een familielid...
Blijf in ieder geval vooral niet met dit gevoel rondlopen! Doe er iets aan.

Veel sterkte ermee Ach gut

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:25

misschien dat je eens naar je huisarts kunt gaan en dan kan hij je misschien door verwijzen naar iemand die hier verstand van heeft en waar je dan mee kunt praten. Iemand van het Riagg ofzo.
Je moet er denk ik in ieder geval wel over praten met een vertrouwens-persoon.
Heel veel succes en sterkte Ach gut

Groetjes Linda

Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 22:35

emmatjuh schreef:
Als je op school zit, naar een vertrouwenspersoon ofzo (ja ik weet niet wie je bent dus ook niet hoe oud enzo).
Of naar gewoon een vriendin die je vertrouwt, een familielid...
Blijf in ieder geval vooral niet met dit gevoel rondlopen! Doe er iets aan.

Veel sterkte ermee Ach gut



Ik zit niet meer op school... Dus kan niet op school terecht... Kwa vrienden..Ja ,ik weet niemand zo snel bij wie ik me verhaal kan doen.. Verdrietig Miss omdat ik wel geen echte goeie vriendschap heb..... Verdrietig zucht... Huilen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:52

och meisje toch Verdrietig wat erg voor je!!! Dit had niet mogen gebeuren! Het lijkt me verstandig als je aangifte doet. Zo kunnen ze die gene bij de kraag pakken. En praat veel met vrienden, maar je zei dat je die niet echt had? Nou kijk eens hier op bokt meisje! Wij willen je allemaal wel helpen! bp maar als je dat fijn vind!

kop op meisje, er zal ooit weer zonneschijn komen Ach gut Ach gut

Liefs BounceBabe

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:55

slachtofferhulp? kun je ook hulp van krijgen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:06

Dit is iig niet iets om mee rond te blijven lopen en ik zou je toch willen adviseren om aangifte te doen bij de politie en slachtofferhulpt in te schakelen.

Want: hier kom je in je eentje echt niet uit hoor!

Sterkte ermee meis

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131986
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:56

Wat ontzettend ellendig voor je.

Ik denk dat je er goed aan doet om hulp te zoeken, bijv. bij Bureau Slachtofferhulp.
Of bespreek het met je huisarts zodat hij je door kan verwijzen naar professionele hulp.
Je hebt al zo lang (te lang ?) geprobeerd om het zelf te verwerken, maar blijkbaar lukt het niet.
Dat is absoluut niet iets om je voor te schamen, er zijn maar heel erg weinig mensen die zo'n ingrijpende gebeurtenis helemaal in hun eentje kunnen verwerken en de draad weer oppakken.
Het heeft niets te maken met "slap zijn" of geen karakter hebben.
't Is blijkbaar gewoon teveel om te verwerken en gelukkig zijn er instanties die je hierbij kunnen helpen.

Ik wens je heel veel sterkte en succes Ach gut

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:57

Niet ermee rond blijven lopen.
Praat erover met iemand die je vertrouwd, of praat met de vertrouwenspersoon op schol o.i.d.
Ook zou ik aangifte doen bij de politie, want diegene die dit jou aan heeft gedaan hoort te boeten.
Veel stertke, en denk eraan hier kom je zelf niet alleen uit.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:27

Zoals gezegd blijf hier niet langer mee rond lopen Het maakt je leven kapot en alleen maar moeilijker, en dat is het niet waard.
Mocht je je verhaal kwijt willen, mag je altijd pb-en
Heel veel sterkte.... Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:03

Blijf hiet niet mee rondlopen...
Ik heb je al een pbtje gestuurd dus ik hoop dat je die leest.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Ben ook verkracht toen ik naar school fietste. Dus als je wat kwijt wilt ik sta voor je klaar hoor. Vergeet dat niet. Ik weet uit eigen ervaring dat het heel moeilijk is om er over te praten maar in je eentje kan je dit niet verwerken.
Ik dacht ook dat ik er in me eentje wel uitkwam en zie wat daarvan is gekomen. Lieverd ik kan het niet vaak genoeg zeggen je moet gaan praten. Als je echt geen profesionele hulp wilt praat dan met vrienden kennissen of wie dan ook. Of schrijf alles op dat kan ook heel erg opluchten. Ik hoop dat ik je ergens mee kan helpen.
heel veel sterkte.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:42

Heey meissie! Dat ik niet niks... Geloof me, ik ben het met iedereen eens, je moet aangifte doen. Echt waar! En wat BounceBabe al zei, hier op Bokt zijn we er allemaal voor je en je mag mij ook altijd PBen als je dat fijn vindt (zo ben ik ook bevriend geraakt met BounceBabe). Heel veel sterkte en geef niet op! Liefs, Linda

And you probably don't want to hear tomorrow's another day
But I promise you you'll see the sun again
And you're asking me why pain's the only way to happiness
And I promise you you'll see the sun again

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

luv_lot

Berichten: 453
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:55

Er zijn wel meer die verkracht zijn en er niet over durven te praten!
Maar als je een beetje nadenkt. het is misdaad!
je kunt het beste naar de politie gaan. kan je er niet met familie over praten of iemand die je toch vertrouwd! het hoeft niet altijd een vriend te zijn. iig alleen kom je er niet gemakkelijk uit en er mee blijven zitten is gevaarlijk! (de gevolgen zeg ik maar niet)
p.s. ik vind het wel logisch dat je zoiets anoniem zegt!!!

Heb een eigen forum, is nog rustig, interesse?:
http://lima.messageboard.nl/5566

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:07

jeetje, meis je moet echt met iemand erover praten. Misschien je opa en oma, oom en tante.
Ga zeker naar de politie om aangifte te doen. Zo kun je voorkomen dat andere meisjes ook verkracht worden.

Het is misschien het beste om te praten met een vertrouwings arts. Dan ben je jou verhaal kwijt en voel je jezelf zeker weten een stuk lichter Ach gut

heel veel sterkte

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:05

Ik ben er pas achtergekomen dat hetzelfde een goede vriendin van mij is overkomen, dit heeft ze me pas verteld. Bij haar is het gebeurt toen ze 13 jaar oud was en ook zij heeft nooit goede hulp gehad, omdat ze niet serieus werdt genomen door de politie, en heeft ze het zelf "verwerkt"wat je zelf nooit kan. Ik probeer haar zo goed als ik kan te helpen, en ik denk dat het voor jou ook heel verstandig is om iemand te zoeken waar je je verhaal kwijt kan zodat je het een plaatsje kan gaan geven.
Als je er behoefte aan heb kan je me altijd pb-en.

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:11

Hai anonim_us, ik heb je een pb-tje gestuurd, daar staat alles in wat ik wil zeggen... Heel erg veel sterkte!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Anoukjuuuhh, fleurtjeuh, karinmanon, LiDi, SemrushBot, Venthe, YandexBot en 190 bezoekers