*alle honden* verkiezing (bokthond 2003)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:16

Shiloh schreef:
sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....


Idd ...Bij die Jack Russel topic ook...Al die pup's zijn super schattig. Je moet dan ook een foto plaatsen van ongeveer zoals ie nu is...Ik kan ook wel allemaal Laika foto's plaatsen van toen ze nog een pup was...Toen was ze gewoon superschattig...Nu voor mij ook wel maar voor mensen die er niet kennen een stuk minder...Dat vind ik dus ook flauw

Whaha we hebben nu wel 2 Laika's die meedoen..Nouja het verschil tussen een rotweiler en een wit-zwart vuilnisbakkie valt te zien toch?


Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:24

Mijn honden:

Remy`s Raffi van het Oosterbuurtje
Ras: Cavalier King Charles Spaniel
Roepnaam: Raffi
Geb. datum: 04-08-2000
Geslacht: Reu (wel gecastreerd)
Afstamming: Invincible Remy v.h. Oosterbuurtje x Spar-To Great Guy
Kleur: Tricolour
Karakter: Ontzettend trouwe, aanhankelijke hond, luistert goed, is in het begin wat wantrouwend tegenover vreemden, maar als hij je eenmaal kent, is hij een schat. Heeft een "hekel" aan poezen en zwemmen. En vind wandelen, met de auto mee, en op vakantie gaan helemaal te gek.

Afbeelding
Een foto van 07-11-2003

Rickie
Ras: Cavalier King Charles Spaniel
Roepnaam: Rickie
Geb.datum: 25-12-2002
Geslacht: Reu
Afstamming: Ulrieke`s Janice of Karel Edouards x Dusty
Kleur: Ruby
Karakter: Onwijs lieve hond, ontzettende kroelbeer. Echt een allemans vriend. Luistert onwijs goed! Hij gaat vaak mee naast de fiets naar stal, waar hij speelt met de andere honden, en hij vind de paarden ook helemaal te gek. Houdt van lekker lang wandelen, pootjebaden, met andere honden spelen, en ook lekker slapen.

Afbeelding
Foto van 07-11-2003

En dan hier nog een foto van hen samen:
Afbeelding

Groetjes Dian
Laatst bijgewerkt door Dian op 30-11-03 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:25

mensen let even op.
iedereen zegt nu wel hangende oren maar volgens mij is het nu voor alle honden.

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:26

Hmm....die van mij hebben beide lange hangende oren.....Lachen
Soms zo lang dat ze er wel eens opstappen (geldt vooral voor Raffi)

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:27

Dit is Tyson
Ras : Bordeauxdog(roodmasker)
Geb.: 28-03-01
Hoop stamboekpapier maar heeft een knakje in zijn staart Haha! ,hij weegt nu +/- 70 kilo ......
Het is een echte grote sul en lief voor alles om hem heen...alleen nogal speels en hij snapt niet dat hij nogal aan de maat is(geen partij voor de poezen Bloos )

Afbeelding
Afbeelding

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:41

Ik ga er maar even vanuit dat het voor álle hondenrassen is en niet alleen voor honden met hangende oren Tong uitsteken

Dit is mijn (of eigenlijk onze) hond Lalou. Het is ongeveer een Duitse Herder, maar niet helemaal, er zit waarschijnlijk nog wat anders doorheen, maar we weten niet precies wat. Ze is nu ongeveer 9 jaar en het dus een teefje...

Het verhaal achter Lalou: We hebben haar nu 8 jaar geleden, in 1995, gevonden hebben in een plaatsje in Frankrijk, tijdens een wandeling op de laatste dag van onze vakantie in de zomer daar. Het was een zwerfhond maar toen we haar tegenkwamen liep ze al gelijk met ons mee, ze bleek geen greintje kwaad in de zin te hebben, en we hebben de hele wandeling met haar gespeeld en geknuffeld. Maar toen we weer bij de auto waren, moesten we een beslissing nemen. Óf we lieten haar achter, óf we namen haar mee. We zijn toen naar het dichtsbijzijnde dorp gereden en we hebben gevraagd of iemand deze hond kende, maar iedereen zei: Oh dat is een zwerfhond, die loopt al heel lang rond.
Mijn ouders zeiden al jaren dat ze geen hond wilden, maar Lalou was zo lief, ze konden het niet over hun hart verkrijgen om haar achter te laten. Dus hebben we haar mee naar huis genomen, en ze is nu al 8 jaar bij ons Haha! . Lalou heet trouwens voluit Lalouve de Monoblet, dat heeft mijn moeder verzonnen. Lalouve betekent in het Frans wolvin, daar lijkt ze wel een beetje op, en Monoblet is het plaatsje waar we haar gevonden hebben.

Afbeelding
Dit is Lalou op de camping, ik denk mei/juni dit jaar.

Afbeelding
Dit is geloof ik toen we haar pas hadden, dus we was toen ongeveer 1 à 2 jaar. We hebben haar dus nooit als puppy gezien, best jammer eigenlijk..
Laatst bijgewerkt door Felice op 30-11-03 13:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:43

de mijne gaat ook meedoen Tong uitsteken

naam:rex
ras:Duitse herder
kennelnaam:geen
stamboek:Staat niet op de computer
grootte:60 cm
gewicht:45 kg (?)
karakter:superlief en behulpzaam , maar ik zou maar geen onkruid wieddemet hem in de buurt Dan gaat ie namelijk meehelpen alleen wet hij veel wat ontkruid is en gewonen bloemetjes Bloos Lovers Ach gut

foto
Afbeelding
http://members.lycos.nl/pctclaassen/29.jpg

naam:odrie
ras:duitse herder
kennelnaam:v/d sokhasselt
stamboek:staat niet op de computer zal hem (van beide ) binnekort wel ff scannen
grootte:50 cm (?)
gewicht:35kg (?)

karakter:superondeugend , en probeert alles altijd viua een omweggetje!!!! *LOL*

foto
Afbeelding
http://members.lycos.nl/pctclaassen/13042003005.jpg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-11-03 13:57, in het totaal 2 keer bewerkt

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:50

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

sorry angelke, maar de hond die ik zie is niet 5 jaar hoor, dat is een pup. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw, tuurlijk met een pup kun je iedereen vertederen. geld overigens voor iedereen, laat gewoon wat resentere foto's zien....
_________________


IK zie aan de 2e foto wel dat het ondertussen een volwassen hond is! Ik neem aan dat er straks een nieuw topic wordt gemaakt om te stemmen. Dan zet je daar toch alleen de 2e foto neer? Want een foto van afgelopen zomer mag toch wel?

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:16

Sjonge jonge zeg, wat maakt het nou uit wat voor foto je plaatst!?!?
Er hangt toch niets vanaf, je kan geen superr geld prijs of weet ik veel wat winnen....
Dit is toch alleen maar voor de lol of zie ik dat nou verkeerd, lekker belangrijk wat voor foto je dan plaatst!?

CELVIN

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:18

Oh mensen, mag ik ook nog mijn oude hond en onze hond opgeven??? Nu kan het niet (verkeerde pc) maar dan dioe ik dat vanavond... mag dat???? *slijm*

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:22

Tuurlijk mag jij dan ook Leo_ke als iedereen mag...

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:28

Ok, bedankt, want ik wil Boris zo graag opgeven, hij is dan wel meer dan een jaar terug overleden, maar hij betekent nog steeds onwijs veel voor me Huilen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:32

Naam: Jip
Leeftijd: 9 jaar
Ras: kruising tussen een herder en nog iets Haha!
Kleur: Zwart met bruin, beige en wit
Geslacht: mannetje Tong uitsteken

We hebben hem als pup uit het asiel gehaald, zijn met hem naar puppietraining en later een soort vervolgtraining geweest. Hij was de beste van de groep Lovers Hij heeft dus geen stamboek of fokkerpapieren ofzo. Maar we zijn allemaal dol op de hond, menige vriend of vriendin van me wil hem wel meenemen in een rugzak Tong uitsteken
Hij word helemaal gek als het herfst is, allemaal ritselende blaadjes. Ook sneeuw is ge-wel-dig Lachen Hieronder een paard foto's.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:42

Sorry dat het een pup betreft maar hij is nog eenmaal niet ouder Scheve mond

naam: Nevada from Nova's Power
roepnaam: Scott
vader: Guus Geluk from Nova's Power (Nederlands kampioen e.d.)
moeder: Dinah from Nova's Power
leeftijd: 23 weken, op de foto wat minder
geslacht: reu
ras: Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Afbeelding

Hij gaat in het voorjaar naar de wereldkampioenschappen in Rio de Janeiro Cool

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:21

Carro's Bandit
V: Rex, M: Fleur
Ras: Eng. StaffordShire BullTerrier
Geslacht: Reu
Leeftijd: 2 jaar
Kleur: Rood

Bandit; een echt lieve knuffel maar met een behoorlijk karakter.
Afbeelding

Bandit en Lilo samen
Afbeelding


Carro's Lilo
V:Paddy's Bad Attitude, M: Carro's Pepper
Ras: Eng. StaffordShire BullTerrier
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 10 maand
Kleur: Gestroomd

Lilo noemen we ook wel ADHDhondje. Ze is gewoon altijd blij... Lachen
Afbeelding

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:29

Hierbij geef ik ook mijn hondje op:

*BO*

Ras: Beagle
Leeftijd: 5 jaar
Streken: Alle sokken van de verwarming trekken één voor één Haha! Stiekem op de bank gaat zitten en heel stil zijn.
Goede eigenschappen: Enorm lief tegen alles en iedereen om haar heen, je kan alles met haar doen, is altijd erg enthousiast als je thuiskomt Lachen

Hier wat foto'tje van Bo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het leven is een gebakje!

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:51

Ok, hier komt ie dan:

Boris, een schotse collie die in ons leven kwam toen ik 1 jaar oud was. Ik ben samen met hem opgegroeid en heb meer dan geweldige herinneringen aan hem Lovers Hij heeft me veel van het leven geleerd, en was de meest perfecte hond die je je kunt voorstellen Lachen

In 2002 ging zijn gezondheid echter met grote sprongen achteruit. Hij kreeg een chronische darminfectie en leed aan vreselijke diarree. Niets van zijn eten kon hij binnenhouden. Eind augustus gaf hij het op, en wilde niets meer eten. Hij was levensmoe. Op donderdag 29 Augustus hebben we hem laten gaan. Hij is in de woonkamer overleden, zoals ik graag wilde. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen hem naar de kliniek te brengen, waar hij altijd zo bang was Verdrietig

Ik zat op school, en had 's morgens afscheid genomen. Ik ben eerder naar huis gegaan, om hem nog één maal gedag te zeggen, maar twee uur eerder was hij al overleden Huilen

Ik mis hem nog steeds heel erg, en moet nog steeds een traantje weg pinken op z'n tijd. Maar ik weet dat hij gelukkig is, een geweldig leven heeft gehad, en nu geen pijn meer heeft Verdrietig Hij is 13 jaar geworden.

In Loving Memoriam:

Afbeelding

Afbeelding
Het uploaden heeft de foto helaas wat donker gemaakt. Hier ligt Boris met Tijger, één van onze katten Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze laatste foto is twee weken voor zijn dood gemaakt. Het is tevens de allerlaatste die ik van hem heb Verdrietig

Ik voel me een beetje beroerd, nu ik al die oude forto's uit de doos heb gehaald, en m'n lijstjes heb geplunderd.... Boris verdiend het Bokt hond van 2003 te worden, ik kan me geen liever dier voorstellen Huilen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:15

Hier onze hond chakka.
Chakka is een siberische husky van 8 jaar (bijna 9). Stronteigenwijs maar hardstikke lief Ach gut Hier wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:34

Afbeelding

doet mijne het nu? Scheve mond

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:03

Ik doe ook mee!

Naam: Bartje
Geslacht: vrouw
Ras: Friese Stabij x Wetterhoun
Leeftijd: 7 weken

Ja jullie zien het een teefje met de naam Bartje. Helaas luisterde ze naar deze naam, dus ja dan heet ze maar zo. Bartje is een leuke en lieve pup.
Voor Cheese! zie Bartje de verschrikkelijke in In The Picture.

Naam: Linda
Geslacht: vrouw
Ras: Golden Retriever
Leeftijd: 8 jaar

Linda is een scheet van een hond die ik erg missen ga als ik het huis uitga. Het is een beetje mijn meiske geworden in de 8 jaar dat ik haar ken. Cheese! staan in mijn profiel.

Naam: Fanny
Geslacht: man
Ras: Friese Stabij x Wetterhoun
Leeftijd: 6 jaar

Fanny is een lieve reu voor mensen die hem kennen. Bij anderen is hij helaas niet echt te vertrouwen. Fanny is van een zelfde soort kruizing als onze Bartje. Maar een wereld van verschil. Cheese! zie profiel.

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:27

mijn hondje er ook maar even bij dan.
Naam: Alex
geboren: 28-11-2000
Ras: Duitse herder (stokhaar)
geslacht: reu
hoogte: 74 cm
Afbeelding
Afbeelding

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:27

mijn hondje er ook maar even bij dan.
Naam: Alex
geboren: 28-11-2000
Ras: Duitse herder (stokhaar)
geslacht: reu
hoogte: 74 cm
Afbeelding
Afbeelding

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:28

ohw sorry dubbel

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:09

Naam: bunker
geboren: 2-3-1999
ras: teckel
stamboom: kan ik niet even vinden, maar haar paps is toen ze geboren werd oa kampioen van zwitserland geweest!
geslacht: teef
hoogte: ik denk
foto's:

zittend: Afbeelding

staand: Afbeelding

haar hobbies:

Afbeelding

Afbeelding

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:21

Mijn hondje

Naam: Tanja
Ras: Cavelier King Charles Spaniel
leeftijd: 6 jaar
Kleur: Blenheim
Karakter: Ontzettende lieve hond, heel aanhankelijk, gek op aandacht!
Afbeelding
Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers