america's next top model

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

america's next top model

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 19:44

Wie volgt het nog meer?

Ja eigenlijk echt een leeghoofdig programma, maar ik vind dat ge-bitch tussen die meiden wel vermakelijk Clown


rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:50

Ik volg het ook, super programma. Zitten ook af en toe wel eens handige tips in Haha!
Vanavond weer he! Wie vinden jullie de knapste?

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:58

Ik vind dat ene blonde meisje leuk met iets langere haren. Lachen (zou best nicole kunnen heten, weet het zo niet)
ik kan me zo ergeren aan 'jesnaptvastwelwieikbedoel' Cool , dat mens wat haar mond niet beweegt, wat een dode uitstraling krijgt ze daarvan zeg! Haar foto's zijn vaak wel mooi, maar ik vind haar niet superknap!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 20:03

Tsja, knap zijn heeft niets te maken met het fenomeen model Schijnheilig

Je bedoelt Adrianne zeker Lydiia. Ik denk dat ik zelf dat meisje met dat korte haar het leukste vind, die is tenminste lekker down to earth.

Wie zal er deze week uitgaan? Ik denk Giselle, die was vorige week ook al bij de laatste twee en heeft te weinig zelfvertrouwen. Bovendien is het een draak in hte huis daar! Vorige week: iedereen schoonmaken, zij lekker met haar luie gat op de bank

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:31

Altijd leuk zoveel meiden in 1 huis *LOL* Komt zoooooveel gekat van. Maarre ik ken het programma niet?

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:33

nu op yorin!!

heerlijk programma!

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:45

Wat zielig voor die geest Tong uitsteken (vind haar op een geest lijken dat meisje met zwarte korte haren) ze doen gemeen dat vind ik flauw
haha wou ik even zeggen Tong uitsteken

*-------*ondertiteling*-------*

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:48

Ik vind die meid met die korte donkere haren het mooiste gezicht hebben, ze is daarentegen wel veeel te dun!
Die d't lippen niet beweegt(haha daar lag het dus aan dat ik haar zo vreemd vond:P ) vind ik echt heel lelijk, ze maakt idd wel mooie foto's, maar knap vind ik 'r zeker niet! Zoiezo zie je dat wel vaker bij modellen dat ze hun gezicht niet bewegen, echt om rimpels te voorkomen lijkt het wel Tong uitsteken

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:36

Elyse wint denk ik

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:30

Die d'r gezicht haast niet beweest en zo sloom praat is Adrianne. Ik weet wie er gaat winnen maja das een beetje flauw om het nu al te verklappen .. 't is iig iemand van wie de meesten het niet verwachten.

"What we call human nature, is actually human habit.."

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:35

dan denk ik dat t robin word, ik vind haar zo lelijk!!
ik wil graag dat elyse wint, of adrianne beiden hebben ze niet echt de uitstraling van een model, maar ze zijn beide zo giga goed *LOL*

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 23:06

Ik ben blij dat die donkere vrouw eruit is, die vond ik er echt totaal niet bij passen!! Die getinte vrouw heeft teveel capsones, die moet er ook uit.. Ik ben ff namen kwijt, maar ik vond dat 'elfje' wel knap, en dat ene meisje wat zo binnensmonds praatte..

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 23:15

Ik volg dit echt op de voet!! Haha!:D Ik ben helemaal voór Adrianne of Gysele, die vind ik de leukste! Robin irriteer ik me helemaal dood aan, aan die andere doos die heel de tiid iedereen moet vertellen dat ze maagd tot het huwelijk is enzo komt me mijn strot uit..

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 00:08

ik vind elyse niet echt superknap ofzo, maar ze heeft wel iets, ze is ook ontzettend goed OK dan! net als adrianne

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 07:35

ik vind ze allemaal opzich wel mooi, maar elyse ziet er echt uit als een model, die heeft wat speciaal.
die kesse vind ik ook wel heel knap, maar wel vrij gewoon.
Robin werkt echt op m'n zenuwen, wat een vervelend mens!

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 08:36

Leuk leuk leuk!
Wij kijken het ook iedere week Haha!. Robin is echt een arrogant stuk vreten. Ben blij dat Giselle dr uit is, constant maar naar complimentjes vissen Misselijk.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:48

Ik volg het ook al vanaf het begin. Ik vond het gisteravond wel super van tyra dat ze met dr grote mond lekker tegen die jury in ging toen die zeiden dat 'dikkere' mensen gewoon geen model konden worden. Ze zei waar het op stond.. Door hún hadden meisjes eetproblemen zei ze Haha! You go girrrl Tong uitsteken Maar dan nog vind ik Robin een irritante verschijning helaas. De hele tijd dat bidden en loooooorrrd help me loooorrrrd
Elyse vind ik een erg leuk meisje alleen kan ik het van haar weer niet uistaan dat ze zich zo veel beter voelt als de rest maar zij studeerd en weet waar ze het over heeft dus waarschijnlijk is ze dat ook wel *LOL*
Giselle? vond ik altijd wel leuk en heb niet zo gemerkt dat ze zat te vissen maar hun zitten er natuurlijk met hun neus bovenop.
Oja die Adrianne ofzo die mag van mij wel winnen! Geen kapsones en niet het standaard modellerige typje maar wél heel leuk en spontaan op de foto.. Ze moet alleen wel op spraakles ofzo hoor Haha!

»×» ..Sunny days wouldnt be specials if it wasnt for rain, Joy wouldnt feel so good if it wasnt for pain.. «×«

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:27

Ja ik kijk het ook vindt het wel grappig te zien hoe ze met elkaar om gaan.
Ben benieuwd wie er gaat winnen.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:30

Elzie schreef:
Elyse vind ik een erg leuk meisje alleen kan ik het van haar weer niet uistaan dat ze zich zo veel beter voelt als de rest maar zij studeerd en weet waar ze het over heeft dus waarschijnlijk is ze dat ook wel *LOL*
D


Ik kan me voorstellen dat Elyse zich doodergert aan die leeghoofden! Ze is wel eng mager.. Maar ik vind haar wel de leukste.

זכור

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:32

ik kijk het ook, ben ook voor elyse.
zij is tenminste nuchter en zegt waar het op staat.
die robin bahbahbah.
ze is ow zo gelovig maar doet vaak neerbuigend naar anderen.
adrianne ik irriteer me mateloos aan haar stem.
net alsof ze net uit bed is.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:34

Ik heb het ook vanaf het begin gezien, hou wel van dit soort programma's Haha! Elyse en Adrianne zijn mn favoriet. Die robin kan ik ook echt niet uitstaan..brrr de hele tijd iedereen haar geloof opdringen.
De foto's vind altijd heel mooi om te zien, vaak mooier dan dat die meisjes er in het echt uitzien Lachen

Don't hate me cause you ain't me!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:36

Heb het één keer gezien, maar vond er weinig aan.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:51

Erg leuk programma.
En ook erg mooie foto's komen eruit OK dan! Cheese!
Zulke foto's vind ik altijd super.

Elyse en Adrianne zijn top. OK dan!

Trouwens het kan ook zo zijn dat die Adrianne een vast gegroeide kaak heeft,
Sommige mensen hebben dat, er zit dan niet veel beweging in..

Aan die Robin erger ik me dood, steeds maar met haar geloof erbij (niet dat geloven erg is, maar hoe ze het er alsmaar doorheen mengt)

Keken jullie ook naar dat modellen programma een tijdje terug op Yorin?
Model biavior o.i.d

Zouden die foto's trouwens ergens op internet te zien zijn?
Of dat soort detgelike foto's van andere (fotografen sites bv?)

Die Tyra lijkt trouwens ook erg op Byonce, of natuurlijk andersom Haha!

Op een paar foto's bv die langs kwamen leken bijna spreken Byonce.

weet even niet meer welke dat is, maar eentje die komt mooier op de foto's uit dan in het echt (nouja wij van het beeld te zien dan Haha!)

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:54

Elyse vind ik erg knap. Ik heb op de site gezocht en een aantal foto's gezien. Ook weet ik wie gaat winnen..

....

Nee horo zo flauw ben ik niet Tong uitsteken Maar het is idd een leuk programma.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:02

Kheb geen idee hoe ze heet maar dat meisje die eigenlijk helemaal geen model wil worden en liever medicijnen wil studeren, zie ik wel op een catwalk de nieuwste lingerie showen.. Dat kind is DUN!!! Bijna niet mooi meer gewoon!
Maar indd wel een leuk programmatje!

CELVIN


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, Antonius, Arlette1991, ComscoreBot, desireeee_x, EsmeeKKK, GoogleAdsense, Iris_Casper, kimberly1995, Lizenlotte, Nightingale, noordje, Perros, really_me, sandra1312, sasja0705, savieralover, Tink89, wiifke, xColorCross, xReetch en 65 bezoekers