Bleggh Ongeluksdag!!

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Bleggh Ongeluksdag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 17:52

Sjongejonge...
vandaag drukdrukdruk... eerst naar school, sta ik gvd een half uur in de file omdat de weg opengebroken is. Hadden we een vergadering om 9 uur (ik was al om 8 uur op school om het even door te nemen) komt iedereen op z'n dooie gemakje om half 10 aan Boos!

Vervolgens naar Elst om een koelkast op te pikken (Ineke bedankt!) Rij ik verkeerd. Blond Kom ik uit in Nijmegen...?? En geen kaart in de auto. Dacht ik een slim idee te hebben; de vriend van mijn vriendin woont in Nijmegen dus die heb ik gebeld. Die wilde wel even met me meerijden dan kon ik hem meteen weer in Ede afzetten en hij kon mooi de koelkast sjouwen.

Belt ie net als ik voor het stoplicht sta, ik trek op, kijk naar mijn telefoon en BAM. Tegen m'n voorganger. Potverdepotver. Auto geparkeerd (half op de weg; ik kan al niet fileparkeren laat staan in stress! Frusty ) en schadeformulier tekenen. De BMW van die man had gelukkig niks, bij mij was het nummerbord gedeukt. Gelukkig was het een leuke, aardige kerel (zonder trouwring om Bloos - je hoort toch wel eens dat mensen elkaar zo leren kennen? Haha!) nummers uitgewisseld en hij zou me bellen als hij bij de garage lang geweest was.

Pffff, toen door naar het station om daar die vriend op te pikken, is me daar een ongelooflijk irritante rotonde! Weer bijna drie man geramd ofzo; wat een ellende. Stoom uit je oren Op zich wel komisch trouwens; want die vriend fietste net over de rotonde terwijl ik met de auto reed en hem aan de tekefoon had 'Rechts! Laura, nee pas op voorsorteren naar links! NEE let op die bestelbus!' (zucht)

Eigenlijk moest ik nog paardrijden vanavond maar ik moet mijn vader ook nog ophalen (die grmb grmbl om vijf uur klaar zou zijn en toen ik voor kantoor stond nog in bespreking was) en ik heb om half zeven een afspraak met de electricien (nee, geen date Haha! puur zakelijk)
Na wat rondbellen gelukkig iemand gevonden die Waldo even in de stapmolen kan doen maar nu zit ik wel met een rotgevoel omdat mijn paardje weer een dag stilstaat. Ik heb de komende tijd al zo weinig tijd door die verhuizing...

En dan straks pa van de aanrijding vertellen...
Nou, het was me het dagje wel...
Nouja, de koelkast was in elk geval top OK dan!
Laatst bijgewerkt door Laura op 27-11-03 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:55

Jeetje meid! Wat jij al niet meemaakt op een normale, doordeweekse dag! Ongelovelijk!

Maar fijn dat je een koelkast hebt! En succes met je super-huisje! Wanneer komt daar de bokt-meeting-open-dag???

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:57

Laura schreef:
Gelukkig was het een leuke, aardige kerel (zonder trouwring om Bloos - je hoort toch wel eens dat mensen elkaar zo leren kennen? Haha!) nummers uitgewisseld en hij zou me bellen als hij bij me in de buurt was.

Hoezo? Etentje? Tong uitsteken
Wie weet komt er nog wel wat uit voortrollen. *LOL*

Maar iig fijn dat je nu een goede koelkast hebt! OK dan!

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:00

je rijdt ook wel van hot naar her op zo'n dag!
maar gelukkig is er morgen weer een dag

M2+1

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:04

Euhmmm, ik heb 1 opstekertje voor je:
Die rotondes in Nijmegen die wennen heel snel, weet ik uit ervaring Haha!

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:56

Jeetje, lekker allemaal! Gelukkig dat je die man trouwens niet harder had geramd, anders werd het vast een aardig rekeningetje...

Maar: na regen komt zonneschijn, dus dat belooft wat voor morgen! Haha!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:35

hihi, dat van die rotonde klinkt heel bekend...ik heb dat met verkeerspleinen.....zit iedereen in de auto te roepen "NEEE, pas op! niet ZO!" en ik ben ondertussen aan het stressen...... Verward Frusty
Zo te horen heb je trouwens heel wat moeite moeten doen voor die koelkast....maar t is wel een goeie heb ik begrepen dus hopelijk heb je er veel plezier van! OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie