Zelf sieraden maken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 17:02

Beste bokkers,

Allereerst ik gokte er op dat het hier moest eigenlijk, dus als t verkeerd staat...sorry en tem alstublieft vooral! :)

Waar halen jullie je kralen en andere assecoires om leuke sieraden mee te maken? Ik zoek echt naar een winkel waar je kan binnenstappen. Als dit niet mogelijk is, is internet evt een optie.

Verder ben ik eigenlijk ook reuze benieuwd naar creaties van andere bokkers en tips! Hoe maken jullie bijv een armband en waarmee? Brand vooral los. Het lijkt me enorm leuk en intressant om te horen en evt te zien hoe jullie dit doen.

Nhmeisje
Berichten: 209
Geregistreerd: 18-07-10
Woonplaats: Hilversum

Re: Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 17:11

Winkels zijn niet echt goedkoop wat betreft kralen e.d. wat ik je aanraad is om lekker op ebay rond te snuffelen en voor een paar cent bestel je zo een heel zakje kralen vanuit China. Terwijl je in een kralenwinkel soms 50 cent per kraal betaald.. Dat is tenminste hoe ik aan mijn kralen e.d. kom :)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 17:16

Oke..en welke sites zou je dan bijv aanraden?

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:01

Ebay! Ik haal ook alles van Ebay, goedkoop en gratis verzendkosten, duurt alleen even voor je het in huis hebt.

Nhmeisje
Berichten: 209
Geregistreerd: 18-07-10
Woonplaats: Hilversum

Re: Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:54

Ja dat kan paar weken duren maar verzendkosten zijn vaak gratis. Ik maak mijn armbanden vaak op stevig elastiek en soms op ijzerdraad als ik er een slotje aan wil maken.
Ik doe het de laatste tijd wel minder omdat ik niet zoveel inspiratie heb, maar het is alleen al rustgevend om al mijn kraaltjes en bedeltjes te bekijken en combinaties te zoeken. En soms leg ik het allemaal weer terug als ik daar een uur mee bezig ben geweest haha

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:32

Noooo je bent van Warremetuut, dan wip je zo de stad (Alkmaar) in toch? Zijn een aantal kralenwinkels hier, wil ze wel voor je uitschrijven?

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Zelf sieraden maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:25

Klopt! Ik weet ook wel dát ze bestaan maar waar ze zitten? Dus als je me wat namen kan geven, graag!:)